Seth_fit
Huge Freak
- Waardering
- 7.758
Zag wel wat maskertjes liggen bij jou thuis 😝Herkenbaar, of met die gezichts reinigers en serums🤭
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zag wel wat maskertjes liggen bij jou thuis 😝Herkenbaar, of met die gezichts reinigers en serums🤭
We hebben het over gezichtsmaskertjes maat
Ja denk van de vrouw, werkt bij Loreal hè…
Jij bent hier ook echt puur om te rellen hé? Of vind je jezelf komisch?
Kon ik ook wel zien aan haar huid 😁. Goed strak !
Waar kom jij voor?Jij bent hier ook echt puur om te rellen hé? Of vind je jezelf komisch?
Wit en klonterig?We hebben het over gezichtsmaskertjes maat
Ja denk van de vrouw, werkt bij Loreal hè…
Ja hij loopt een beetje de kantjes er vanaf, kan er niet bepaald om lachen🙃Jij bent hier ook echt puur om te rellen hé? Of vind je jezelf komisch?
Volgens mij spreek je uit ervaring🤭
Als ik er maar om kan lachen, dat is wat telt.Ja hij loopt een beetje de kantjes er vanaf, kan er niet bepaald om lachen🙃
Sorry dat ik zo tegen je deed man. Oprecht. Je bent een goeie gast.Jij bent hier ook echt puur om te rellen hé? Of vind je jezelf komisch?
Don't know if serious, maar is goed hoor! Ik weet dat ik apart ben, maar wil graag geloven dat ik een goed hart heb 😜Sorry dat ik zo tegen je deed man. Oprecht. Je bent een goeie gast.
Geloof mij. Ik ben nog veel aparter. Vergeleken met mij ben jij nog normaal!Don't know if serious, maar is goed hoor! Ik weet dat ik apart ben, maar wil graag geloven dat ik een goed hart heb 😜
Ben jij bipolair?Sorry dat ik zo tegen je deed man. Oprecht. Je bent een goeie gast.
Je kan ook gek zijn en het hart op de goede plek hebben🤭Geloof mij. Ik ben nog veel aparter. Vergeleken met mij ben jij nog normaal!
En wat is een goed hart? Wat schaar jij onder een goed hart hebben?
Was ik maar een mens!
Ik zie het verband niet.
Het beste met alles en iedereen voor hebben o.a.En wat is een goed hart? Wat schaar jij onder een goed hart hebben?
Apart en goed hart gaat prima samen 😜Hangt het gekookt op je rug, zo laag dat de honden erbij kunnen.
Is een uitspraak van Jules Deelder over Amsterdammers.
Ben je into facials?
Jup…. Ben single moet nog altijd goed in markt liggen.
Jij bent ook gewoon een mens.