XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

dat ik en hoody de enige zijn die beetje gespierd zijn. De rest van jullie zijn no avi phaggots. Wacht maar nadat ik en hoody getraind hebben dan nemen we pics verwacht maar dat me armen zeker 5 cm in omvang hebben toegenomen dan. Jullie zijn allemaal genetisch inferieur.

je gaat wel ver man
op het begin kon ik er nog om lachen

Ik vind het netjes hoor Supernaturall. overbelichting maar die lange kop heeft flinke massa:thumbs:

Hoezo zet je erbij ''zelfs geen proteinepoeder''. alsof dat uitmaakt, het is gewoon voedsel met eiwit. Zet je er ook bij: Zelfs geen rookworst en boerenkool?

:kiss:

dat ik en hoody de enige zijn die beetje gespierd zijn. De rest van jullie zijn no avi phaggots. Wacht maar nadat ik en hoody getraind hebben dan nemen we pics verwacht maar dat me armen zeker 5 cm in omvang hebben toegenomen dan. Jullie zijn allemaal genetisch inferieur.
Stop eens met trollen jongee, of liever ga door dan haal je november hier niet met deze uitspraken... jij komt net 6maanden kijken koekenbakker.

Irl is hij echt een schat hoor... laat hem met rust:(

Kumat mebra

:roflol:

:rolleyes:

Kom es trainen dan vriend

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jullie haten omdat een 16 jarige breder is. Ik bedoel als ik 20+ ben en een snotneus van 16 jaar komt en is breder dan mij zou ik ook best boos worden.

Obama ready to dwarf
258as29.png

---------- Post toegevoegd Thu 20 Oct 2011 om 18:41 ----------

jullie haten omdat een 16 jarige breder is. Ik bedoel als ik 20+ ben en een snotneus van 16 jaar komt en is breder dan mij zou ik ook best boos worden.
WHHAHAHAHA DAMNNNN DIE IS GRUWELIJK KID!
QQ omdat iemand die jonger is beter fysiek heeft ?
Grow up

Marcel kom anders gewoon een keer met ons trainen? je zult wel merken dat hij precies het tegenovergestelde is als hoe hij zich hier voor doet... Hijs helemaal niet arrogant irl, juist een beetje bescheide, gewoon een lieve jongen, denk dat iedereen hier wel goed met hem zal opschieten irl.

Not even mad, ik dwarf jou en ben 16 geworden in Juni.;)

maar ff srs. Waarom zit iedereen te haten. internet ego krikken ofzo?

Terug
Naar boven