SuperNaturall
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 37
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 10%
1. Niet eens dezelfde onderbroek.
2. Ik heb geen moedervlekken op me rug kijk maar naar me avi.
3. you are trying to hard.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1. Niet eens dezelfde onderbroek.
2. Ik heb geen moedervlekken op me rug kijk maar naar me avi.
3. you are trying to hard.
Dan hoef je hier ook niet te zeggen dat iemand een foto genomen heeft van jullie om zo aandacht proberen te krijgen van sommige hier op dit forum dus zouden gaan claimen om die foto te zien te krijgen, beter zwijg je dan..Als je/jullie daadwerkelijk zo een goed fysiek hebben dan posten jullie die picture gewoon, moet zijn dat jullie niet 100% achter jullie fysiek staan dan. Of dan komt de reactie ; Ik hou de foto liever voor mezelf.Laat maar, van super mag ik hem ECHT niet postenOok niet in pm
Laat maar, van super mag ik hem ECHT niet postenOok niet in pm
Dan hoef je hier ook niet te zeggen dat iemand een foto genomen heeft van jullie om zo aandacht proberen te krijgen van sommige hier op dit forum dus zouden gaan claimen om die foto te zien te krijgen, beter zwijg je dan..
Als je/jullie daadwerkelijk zo een goed fysiek hebben dan posten jullie die picture gewoon, moet zijn dat jullie niet 100% achter jullie fysiek staan dan.
Of dan komt de reactie ; Ik hou de foto liever voor mezelf.
Wat een zielige persoonlijkheid heb je, beter zoek je een geile chick die misschien op je verzoek zou in gaan. Kan je daar gaan vragen ; "Picture for picture".

Wat een zielige persoonlijkheid heb je, beter zoek je een geile chick die misschien op je verzoek zou in gaan. Kan je daar gaan vragen ; "Picture for picture".
Mijn fysiek slaat nergens op , die kerel is ekt buffer dan mijlol, hijs 10x zo buff als jij, hij heeft genoeg fotos op dbb staan

Mijn fysiek slaat nergens op , die kerel is ekt buffer dan mij![]()
Volgens mij claim ik hier nergens om een picture te posten want hoe jullie fysiek er voor staat boeit mij helemaal niets, als je mijn post nog eens goed doorleest kan je concluderen dat ik bedoel dat als je "A" zegt , ook "B" moet zeggen, en als je enkel "A" zegt dan zwijg je beter.
Volgens mij claim ik hier nergens om een picture te posten want hoe jullie fysiek er voor staat boeit mij helemaal niets, als je mijn post nog eens goed doorleest kan je concluderen dat ik bedoel dat als je "A" zegt , ook "B" moet zeggen, en als je enkel "A" zegt dan zwijg je beter.
Sterkte brah, toch maar een keer de echte mensen wereld in
?