Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

1. Niet eens dezelfde onderbroek.
2. Ik heb geen moedervlekken op me rug kijk maar naar me avi.
3. you are trying to hard.
awkwardheader.jpg

niet echt awkward meer, supernaturall is gewoon een idioot

Laat maar, van super mag ik hem ECHT niet posten:p Ook niet in pm

vergeet me geen kvk te doen he.

Ik ga trainen laters

Laat maar, van super mag ik hem ECHT niet posten:p Ook niet in pm
Dan hoef je hier ook niet te zeggen dat iemand een foto genomen heeft van jullie om zo aandacht proberen te krijgen van sommige hier op dit forum dus zouden gaan claimen om die foto te zien te krijgen, beter zwijg je dan..Als je/jullie daadwerkelijk zo een goed fysiek hebben dan posten jullie die picture gewoon, moet zijn dat jullie niet 100% achter jullie fysiek staan dan. Of dan komt de reactie ; Ik hou de foto liever voor mezelf.

Dan hoef je hier ook niet te zeggen dat iemand een foto genomen heeft van jullie om zo aandacht proberen te krijgen van sommige hier op dit forum dus zouden gaan claimen om die foto te zien te krijgen, beter zwijg je dan..
Als je/jullie daadwerkelijk zo een goed fysiek hebben dan posten jullie die picture gewoon, moet zijn dat jullie niet 100% achter jullie fysiek staan dan.
Of dan komt de reactie ; Ik hou de foto liever voor mezelf.

post jij dan iets. Ik heb al geposted.

wie vroeg als eerste om foto's ?
Volgens mij claim ik hier nergens om een picture te posten want hoe jullie fysiek er voor staat boeit mij helemaal niets, als je mijn post nog eens goed doorleest kan je concluderen dat ik bedoel dat als je "A" zegt , ook "B" moet zeggen, en als je enkel "A" zegt dan zwijg je beter.

Ik ben gewild bij de vrouwtjes :D

uploadfromtaptalk1319131096281.jpg

Volgens mij claim ik hier nergens om een picture te posten want hoe jullie fysiek er voor staat boeit mij helemaal niets, als je mijn post nog eens goed doorleest kan je concluderen dat ik bedoel dat als je "A" zegt , ook "B" moet zeggen, en als je enkel "A" zegt dan zwijg je beter.

ik deed beide.

Kwartiertje geleden m'n pre-workout genomen. Nu gaan opeens m'n ouders en broer een uurtje weg. Dilemma: moet ik nou gaan geniete vane m'n lonetime en gaan fappen ofzo of nu trainen

:o

Terug
Naar boven