MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Iedereen hier op dit forum heeft een ander doel voor ogen,
het gaat hierbij om dat doel te bereiken, en niet een wedstrijd om "breder" te zijn dan de andere. Dit is geen kinderhoekje

Instant bash on Hoody & Supernaturall btw.

will mr ''Supernaturall'' wel eens naast gokhann zetten ;) kunnen we lachen :roflol:

Wat heb je toch een mooie rug SuperNaturall,
Wat ben ik toch een sherlock!
2cxgrgl.png

Zelfde ondergoed als op je Galerijfoto!
Kumat mebrah

ik train niet eens op kracht. Ik word begeleid door een eigenaar van een gym om mee te doen aan bodybuilding wedstrijden mijn doel is om IFBB pro te worden.

:rolleyes:

en toch zet je je powerstats neer? :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Thu 20 Oct 2011 om 18:52 ----------

hehehehe, oude foto van mij gevonden, van een maandje terug, maar ik train niet op massa he :rolleyes:

2llir7a.jpg

---------- Post toegevoegd Thu 20 Oct 2011 om 18:53 ----------

+ please dont note zwembandjes :roflol:

ahaha super, iemand had pic van ons gemaakt toen we samen in douch waren vorige week:roflol: Kreeg hem net op mijn mobiel gestuurd van die vieze pedo:roflol:

Marcel kom anders gewoon een keer met ons trainen? je zult wel merken dat hij precies het tegenovergestelde is als hoe hij zich hier voor doet... Hijs helemaal niet arrogant irl, juist een beetje bescheide, gewoon een lieve jongen, denk dat iedereen hier wel goed met hem zal opschieten irl.

Tnx but no thanks lieve vriend, geen dringende behoefte om superdinges te meeten irl en het voordeel van de twijfel heeft hij vandaag wel verspeeld btw.Maakt niet uit verder hoor, dit verandert bniks tussen ons.;)

ik train niet eens op kracht. Ik word begeleid door een eigenaar van een gym om mee te doen aan bodybuilding wedstrijden mijn doel is om IFBB pro te worden.

Nou kom over een paar jaar eens terug dan.

Lol @ ruggetje btw nice one feyoso!:D

ahaha super, iemand had pic van ons gemaakt toen we samen in douch waren vorige week:roflol: Kreeg hem net op mijn mobiel gestuurd van die vieze pedo:roflol:

en nu? ga je 'm posten of wat?
anders had je dit net zo goed niet kunnen zeggen..

als je weener te zien is laat dan maar

hoody post die pic niet man. Trouwens ik ga zometeen gym ben rond 8 daar.

hahahaa tuurlijk post ik niet xDDD wat denk jij man:p

Jullie zaten zeker elkaar te bevredigen?:o

Nee dat ben jij niet hoor :)

Gaat nergens meer over, im out :rolleyes:

Terug
Naar boven