AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Om maar eens OT te gaan:
Was met heerlijke training bezig.. totdat een vriend van me binnenkwam en ik alleen nog maar geluld heb. Toen die een half uur later 'maar eens wat ging doen' nog even geknald. Uiteindelijk nog goed gekomen

:o

Om maar eens OT te gaan:
Was met heerlijke training bezig.. totdat een vriend van me binnenkwam en ik alleen nog maar geluld heb. Toen die een half uur later 'maar eens wat ging doen' nog even geknald. Uiteindelijk nog goed gekomen

:o

En nu keihard pikmangelen :)?

Nee, maar dan denk ik halverwege: laat maar, ik ga slapen..

Je komt nog wel op andere gedachten.:aai:

Je mag ook staan of liggen. Ik ben minder veeleisend dan marcel ;)

:roflol:

Aww Marcel als vader figuur:roflol: Dunno wat het is, maar heb altijd een veilig en warm gevoel als Marcel post:o

:eyebrow:

Ik denk dat Marcell ook wel een wonderpilletje kan gebruiken om zijn "been" te genezen

Zeker nu bish3000 in de stad zit te zuipen met vriendinnen.:D

Psst marcel. wil je me luier ff verschonen bro?

wahaha hoody is echt een kleinkind. Hij was boos omdat ik meer squate dan hem. Daarna gingen we foto maken. Dus ik vroeg jordy een vriend me van om foto te maken. Ik was helemaal opgepompt enzo. Ging hoody zo van ik heb geen zin doen we wel een ander keer. Daarna ging die dom doen op msn. En hoody ik zou maar niet dom gaan dreigen, want ik kan je zo uit die gym sturen. Je weet wat voor banden ik heb met de eigenaar.

wahaha hoody is echt een kleinkind. Hij was boos omdat ik meer squate dan hem. Daarna gingen we foto maken. Dus ik vroeg jordy een vriend me van om foto te maken. Ik was helemaal opgepompt enzo. Ging hoody zo van ik heb geen zin doen we wel een ander keer. Daarna ging die dom doen op msn. En hoody ik zou maar niet dom gaan dreigen, want ik kan je zo uit die gym sturen. Je weet wat voor banden ik heb met de eigenaar.

:verneder:

Ik was er niet eens man, ik train niet meer met jou, en die naaktfoto post ik morgen lekker op het forum, u mad?

Rofl!!!!!

Terug
Naar boven