Larssonn
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 449
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om maar eens OT te gaan:
Was met heerlijke training bezig.. totdat een vriend van me binnenkwam en ik alleen nog maar geluld heb. Toen die een half uur later 'maar eens wat ging doen' nog even geknald. Uiteindelijk nog goed gekomen
![]()
?Fappen?
Neh, papa en mama zijn weer thuis. En ben niet geyl.
?Nee, maar dan denk ik halverwege: laat maar, ik ga slapen..
?
Je mag ook staan of liggen. Ik ben minder veeleisend dan marcel![]()

Aww Marcel als vader figuurDunno wat het is, maar heb altijd een veilig en warm gevoel als Marcel post
![]()

Ik denk dat Marcell ook wel een wonderpilletje kan gebruiken om zijn "been" te genezen

Zeker nu bish3000 in de stad zit te zuipen met vriendinnen.![]()

The ****, check mijn post @ wat heeft vandaag mijn dag verpest.
Zijn ze samen stappen?![]()
bishbonding is serieus gevaarlijke shit brah!
Lief koppie hebt ge daar.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wahaha hoody is echt een kleinkind. Hij was boos omdat ik meer squate dan hem. Daarna gingen we foto maken. Dus ik vroeg jordy een vriend me van om foto te maken. Ik was helemaal opgepompt enzo. Ging hoody zo van ik heb geen zin doen we wel een ander keer. Daarna ging die dom doen op msn. En hoody ik zou maar niet dom gaan dreigen, want ik kan je zo uit die gym sturen. Je weet wat voor banden ik heb met de eigenaar.

Als je eenmaal een vaste vriendin hebt gehad duurt het wel wat langer dan 2 minuten hehe![]()
Bij mij duurt het een eeuwigheid 
Jaja, net als dat filmpje van je fysio zeker.Ik was er niet eens man, ik train niet meer met jou, en die naaktfoto post ik morgen lekker op het forum, u mad?
Ik was er niet eens man, ik train niet meer met jou, en die naaktfoto post ik morgen lekker op het forum, u mad?