AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bekijk opnieuw wat ik heb gezegd. Je/jullie
Ik bedoel het meer op Supernaturall maar een ander deel van mijn post is dan ook op jou bedoeld aangezien dat jullie beste vriendjes zijn en zo samen gaan trollen tegenover anderen dus val ik jou daarbij ook aan. Je zegt dat er een foto werd getrokken van jou en hem, dus als je hem niet post dan hoef je dat ook niet te posten dat iemand een foto van jullie trok, dus daarom bashte ik ook op jou :). Het is niet omdat je voor mij op bent gekomen dat ik de realiteit nietmeer onder ogen mag zien:).

Ik had toch duidelijk gezegd dat ik het wel wou posten, maar het van natural niet mocht? Vind tbh dat je nu een beetje triest doet, en er is geen ''jullie'', als je super wilt aanspreken doe je dat, hou mij er gewoon buiten. Hij doet en zegt wat hij wilt op dit forum, ik heb daar geen invloed op, en dat ''beste vriendjes''' is helemaal bullshit en dat weet jij ook.:)

Ja jongens, iedereen heeft genoeg aandacht gekregen nu he, vinden jullie niet? Laten we maar gewoon OT gaan :)

Idd, en aardig wat karma binnen ook! Toch nog ergens goed voor geweest :)

Nee man, ik ga niet meer met die sukkel trainen, hij heeft me net uitgescholden op msn, omdat ik iets over die pic zei... L... **** hem, als ik hem weer in de gym ziet gaat ie klappen krijgen, irl is hij aardig maar eenmaal achter de computer doet hij ****ing iritant, morgen zeg ik er wel wat van.

Wat een kneuzen zijn jullie zeg, kan je geen ban krijgen.

Al naar de 'fysio' geweest of niet?

Kunnen jullie geen ''de grote bullshit discussie'' -topic aanmaken en dit topic in zn waarde laten ???

momenteel nog niks

Ik had toch duidelijk gezegd dat ik het wel wou posten, maar het van natural niet mocht? Vind tbh dat je nu een beetje triest doet, en er is geen ''jullie'', als je super wilt aanspreken doe je dat, hou mij er gewoon buiten. Hij doet en zegt wat hij wilt op dit forum, ik heb daar geen invloed op, en dat ''beste vriendjes''' is helemaal bullshit en dat weet jij ook.:)

Mocht niet van naturel? Gewoon posten hij heeft je op msn uitgescholden.

Maren doe jij is nude pics posten dan? Hoody deed het ook.

als er nog meer off topic wordt geluld hier report ik iedereen aan eric
prepare your anus

Terug
Naar boven