MuscleMeat

wat mag ik wel en wat niet?

wat at je al zo allemaal om zo laag in bodyfat te komen?

max models?

Het feit dat er nog geen pics gevraagd zijn, zegt genoeg.

53 kg is veeeeeel te weinig voor uw lengte.

• Topic Starter Topic Starter
smaken verschillen nu eenmaal. nee geen max, paparazzi.
wat ik zowel eet staat in schema dat ik eerder heb gepost.

thanks, niet te veel koolh. na cardio dus, maar wel iets. goed om te weten, want ik neem na mijn training meestal alleen eiwitten en iets van groenten. zal dit eens proberen.

zou ik mogen vragen hoe oud je bent?

smaken verschillen nu eenmaal. nee geen max, paparazzi.
wat ik zowel eet staat in schema dat ik eerder heb gepost.

thanks, niet te veel koolh. na cardio dus, maar wel iets. goed om te weten, want ik neem na mijn training meestal alleen eiwitten en iets van groenten. zal dit eens proberen.
ga je een nieuw voedingsschemasamenstellen?

PHP:
3 kwartier cardio erachteraan gevolgd door een shake van eiwit met dextrose of een banaan

is het trouwens niet beter om na cardio geen koolhydraten te nemen, maar eiwitten?
eiwitten en koolhydraten. Anders haal je niet het maximale uit je krachttraining en blijf je lang in een katabole staat(spierafbrekende). Daarnaast, dextrose kost geen drol;)

heeft je bureau geen voedingsdeskundige in de arm genomen?

PHP:
3 kwartier cardio erachteraan gevolgd door een shake van eiwit met dextrose of een banaan

is het trouwens niet beter om na cardio geen koolhydraten te nemen, maar eiwitten?

Ervoor BCAA, erna eiwitten idd. Ikzelf ben ook aan het cutten en kan het toch niet laten om na mijn KT een kleine hoeveel snelle suikers te nemen, zodat mijn spieren toch iets terug aangevuld worden...

• Topic Starter Topic Starter
nee, bureau's vinden dun gewoon het beste, maar ik zelf houd meer van droog, fit, hard etc. niet bottig, zacht en ingevallen. bovendien ben ik gek op eten... kan niet leven op een appel en wat water.

ja ga mijn schema wel aanpassen, iig iets meer koolh. ook kwark en wat noten etc. krachttrainig deed ik al wel 2 keer per week, niet te veel, mag nl niet groeien.

ik ben 21

hoeveel krachtraining raad je haar dan aan?

oke je wilt dus een beetje spiermassa opbouwen en tegelijk iets droger worden, dit is in kleine mate mogelijk. Wat je het best kan doen is op onderhoud eten. Je eet nu zo:
(errug veel groente!!)
ochtend: 50gr rijst, 200gr vlees/vis 300gr groenten
tussendoor: groenten
middag: 50gr rijst, 200gr vlees/vis 200gr groenten
tussendoor: groenten, afgewisseld met a 200 gr vis/vlees (zalm, kip)
avond: 200gr vis/vlees
als ik 's avonds dan nog honger heb neem ik groenten

begin je schema eens aan te passen tot zoiets:

ochtend: 75 gr brinta met 2 scoop eiwitpoeder.
tussendoor: banaan en half bakje kwark en 1 theelepel olijfolie
middag: 50 gr rijst, 200 gr vis en groente
tussendoor: 1 broodje pindakaas
avond: 50 gr rijst, 200 gr vlees en groente
voor het slapen gaan een half bakje kwark met 1 eetlepel gebroken lijnzaad of noten.

doe 2 x per week krachttraining(fullbody) met cardio zoiets als dit:

Lunge squat
stifflegged deadlift
supersetje legg curl/legg extension
calf raises
incline db press
latt pulldown
shoulderpress
supersetje biceps/triceps

doe 3 setjes van 12 en bij de supersetjes 2 setjes van 12

3 kwartier cardio erachteraan gevolgd door een shake van eiwit met dextrose of een banaan.

doe daarnaast nog 1 keer cardio in de vorm van spinning of bodypump.

Ik hoop je hiermee geholpen te hebben, en nee je eet niet te veel met dit schema! als je het precies wilt berekenen moet je even de stickies lezen al denk ik dat het vooral uit proberen is(dit is veilig hoor).
:cool:

Zwaar deadliften, squaten en bankdrukken :doggy::doggy:

nee, bureau's vinden dun gewoon het beste, maar ik zelf houd meer van droog, fit, hard etc. niet bottig, zacht en ingevallen. bovendien ben ik gek op eten... kan niet leven op een appel en wat water.

ja ga mijn schema wel aanpassen, iig iets meer koolh. ook kwark en wat noten etc. krachttrainig deed ik al wel 2 keer per week, niet te veel, mag nl niet groeien.

ik ben 21

Misschien dat je je keuze qua carriëre opnieuw moet overwegen? Helemaal niet denigrerend bedoeld maar als jij je niet goed voelt in het lichaam dat modellenbureau's willen hebben dan is het misschien beter om iets anders te gaan doen, weet niet hoe goed de markt zit qua fitnessmodellen enz maar dat is bijv een optie zonder al teveel te veranderen.

Je gaat er op 53 KG en 10% BF niet opeens "atletisch" uitzien, 53 KG is gewoon veel te laag en je zal er op dat gewicht en die lengte altijd mager uitzien. Om er als vrouw van bijna 1,80 niet ongezond uit te zien op 10% BF zal je rond de 65 KG moeten wegen, en dan zal je eerst een paar jaar heel veel moeten trainen en eten wil je dat kunnen bereiken.

Terug
Naar boven