Cheetah
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je hebt een combinatie van nodigis het trouwens niet beter om na cardio geen koolhydraten te nemen, maar eiwitten?PHP:3 kwartier cardio erachteraan gevolgd door een shake van eiwit met dextrose of een banaan
inderdaad, je hebt van alles wat nodig
ga je een nieuw voedingsschemasamenstellen?smaken verschillen nu eenmaal. nee geen max, paparazzi.
wat ik zowel eet staat in schema dat ik eerder heb gepost.
thanks, niet te veel koolh. na cardio dus, maar wel iets. goed om te weten, want ik neem na mijn training meestal alleen eiwitten en iets van groenten. zal dit eens proberen.
eiwitten en koolhydraten. Anders haal je niet het maximale uit je krachttraining en blijf je lang in een katabole staat(spierafbrekende). Daarnaast, dextrose kost geen drolPHP:3 kwartier cardio erachteraan gevolgd door een shake van eiwit met dextrose of een banaan
is het trouwens niet beter om na cardio geen koolhydraten te nemen, maar eiwitten?

ze heeft het niet eens gehad over krachtrainingeiwitten en koolhydraten. Anders haal je niet het maximale uit je krachttraining en blijf je lang in een katabole staat(spierafbrekende). Daarnaast, dextrose kost geen drol![]()

maar ik wel
dat heb ik haar immers aangeraden en ze gaat t volgen!PHP:3 kwartier cardio erachteraan gevolgd door een shake van eiwit met dextrose of een banaan
is het trouwens niet beter om na cardio geen koolhydraten te nemen, maar eiwitten?
hoeveel krachtraining raad je haar dan aan?maar ik weldat heb ik haar immers aangeraden en ze gaat t volgen!
oke je wilt dus een beetje spiermassa opbouwen en tegelijk iets droger worden, dit is in kleine mate mogelijk. Wat je het best kan doen is op onderhoud eten. Je eet nu zo:
(errug veel groente!!)
ochtend: 50gr rijst, 200gr vlees/vis 300gr groenten
tussendoor: groenten
middag: 50gr rijst, 200gr vlees/vis 200gr groenten
tussendoor: groenten, afgewisseld met a 200 gr vis/vlees (zalm, kip)
avond: 200gr vis/vlees
als ik 's avonds dan nog honger heb neem ik groenten
begin je schema eens aan te passen tot zoiets:
ochtend: 75 gr brinta met 2 scoop eiwitpoeder.
tussendoor: banaan en half bakje kwark en 1 theelepel olijfolie
middag: 50 gr rijst, 200 gr vis en groente
tussendoor: 1 broodje pindakaas
avond: 50 gr rijst, 200 gr vlees en groente
voor het slapen gaan een half bakje kwark met 1 eetlepel gebroken lijnzaad of noten.
doe 2 x per week krachttraining(fullbody) met cardio zoiets als dit:
Lunge squat
stifflegged deadlift
supersetje legg curl/legg extension
calf raises
incline db press
latt pulldown
shoulderpress
supersetje biceps/triceps
doe 3 setjes van 12 en bij de supersetjes 2 setjes van 12
3 kwartier cardio erachteraan gevolgd door een shake van eiwit met dextrose of een banaan.
doe daarnaast nog 1 keer cardio in de vorm van spinning of bodypump.
Ik hoop je hiermee geholpen te hebben, en nee je eet niet te veel met dit schema! als je het precies wilt berekenen moet je even de stickies lezen al denk ik dat het vooral uit proberen is(dit is veilig hoor).

standaard reactie, heb je gekeken naar mevrouws doelen? denk je dat zei deze oefeningen leuk vindt om te doen en gemotiveerd blijft ze te doen?
nee, bureau's vinden dun gewoon het beste, maar ik zelf houd meer van droog, fit, hard etc. niet bottig, zacht en ingevallen. bovendien ben ik gek op eten... kan niet leven op een appel en wat water.
ja ga mijn schema wel aanpassen, iig iets meer koolh. ook kwark en wat noten etc. krachttrainig deed ik al wel 2 keer per week, niet te veel, mag nl niet groeien.
ik ben 21
standaard reactie, heb je gekeken naar mevrouws doelen? denk je dat zei deze oefeningen leuk vindt om te doen en gemotiveerd blijft ze te doen?