MuscleMeat

wat mag ik wel en wat niet?

Hoeveel % denk je dat Mascha heeft.

gewoon hard blijven trainen en die herhalingen niet te hoog hebben! je beschadigt je spier of je beschadigd hem niet... lichter gewicht en explosiever is alleen handig als je bijvoorbeeld sportspecifiek traint.

Iig stoppen met zo'n stomme weegschaal.. Nothing but lies uit zon machine..

Gewoon handmatig laten meten en dan liefst door dezelfde persoon met wat ervaring erin.

Over het eten: Geen brood(teveel zoutwaarden etc), wel wat kh in de vorm van groentes, fruit en hooguit wat zilvervlies rijst (maar minimaal)

• Topic Starter Topic Starter
ja die weegschalen zijn idd niet erg betrouwbaar!
voorlopig zit ik iig goed met mijn nieuwe schema... alleen die noten blijven tricky, kan daar echt zo 500gr van naar binnen werken. dus daar ga ik even wat anders voor zoeken. die zijn niet veilig om in huis te hebben!!

ja die weegschalen zijn idd niet erg betrouwbaar!
voorlopig zit ik iig goed met mijn nieuwe schema... alleen die noten blijven tricky, kan daar echt zo 500gr van naar binnen werken. dus daar ga ik even wat anders voor zoeken. die zijn niet veilig om in huis te hebben!!

haha dat heb ik inderdaad ook met noten en ook met pindakaas. Daarom koop ik het maar niet meer. voor goede vetten slik ik nu omega 3 visolie capsules. Je kan bijvoorbeeld ook lijnzaad nemen of olijfolie, zonnebloemolie om goede vetten binnen te krijgen. Of (vette) vis eten.

jaa pindakaas!!! ook zo schandalig!! ik kan een hele pot zo naar binnen werken. misschien zijn sup. idd een betere oplossing, wel jammer van het eet genot... ik word toch wel heel vrolijk van mijn nootjes.
vis is idd ook een goede, maar soms lijkt het echt alsof mijn lichaam gewoon behoefte heeft aan andere bronnen van vet dan zalm, makreel etc.
heb iig alle nootjes maar even de deur uit gedaan... de zelfdiscipline was ver te zoeken!!

12%!!! heb me laten meten gisteren met huidp. meter en ik ben in twee weken al 2% omlaag... moet zeggen dat ik al aardig tevreden ben!! heb veel cardio en KT gedaan en ben al een stuk harder. Nog 1 % en dan proberen om stabiel te blijven!!

Terug
Naar boven