Fitness Seller

Wat missen jullie in jullie gym?

Apparaten, bankjes, gewichten(halters/schijven), ruimte, openingstijden(te kort open), prijs(te hoog), zoon beetje alles ;P

als ik de openingspost beter lees zie ik inderdaad verwijzingen naar gym/dojo, maar de helft hier kan nog geen deuk in een pak boter slaan en heeft in dit topic gepost zonder de op te lezen(ik inclusief), door het "actieve topics"-ding.

Ms nieuw topic/titel veranderen?

Laatst bewerkt:
wtf dude.... in zo'n gym ga je toch niet trainen dan?? Of is het gratis..

Veel beters is er niet, heb geen auto en de dichtsbijzijnde hardcoregym is 2 plaatsen verder, bijna een uur fietsen.

Of ik er dat voor over heb? dat lees je in mijn log ;)

Denk dat het topic en de vraag niet helemaal goed begrepen worden, wordt niet alleen krachtapparatuur bedoeld maar meer vechtsport gerelateerde zaken als ring, digitale bel etc.

Ow zo :o

ja wij hebben helemaal niets voor vechtsport, alleen wat dumbbells die je eventueel naar elkaar kan gooien

Lekkere dames

lekkere dames , dip apparaat

in mijn boksgym was krachttraining de duivel, dus no dumbbells of gewichten wat dan ook.
in thaibox-gym hadden ze enkel matten, 2 zware zakken en een klimrek.
mma-gym was alles, zelfs een rammelig verstelbaar roest bench-press bankje. Plooide met mij erop en wat kilos aan de bar gewoon naar binnen, ben zo lekker op mijn plaat gegaan.

Ahh good times... Ondertussen meer dan 2 jaar geleden.

Laatst bewerkt:
Meer Dumbbells 30+
Squatrek!!!
Chinup mogelijkheden
Mogelijkheden om cablecross te doen (kan nu ook wel maar twee cable machines zijn ongelijk in hoogte)
Een iets om (weighted) chestdips op te kunne doen

Zo'n apparaat om je nek te trainen is wel grappig, maar tegelijkertijd is het niet echt fris als iedereen hier met zijn zweetkop tegenaan gaat drukken.

Daarnaast ziet het er ook gewoon niet uit, maar dat terzijde..

Hier is alles :D

Zo'n apparaat om je nek te trainen is wel grappig, maar tegelijkertijd is het niet echt fris als iedereen hier met zijn zweetkop tegenaan gaat drukken.

ziet er niet uit? ik vind het egt ziekelijk bruut eruit zien. Laatst uitsmijter bij ons die met een hannibal lector constructie van leer om zn hoofd heen zat en daar hing een schijf van 25 kg aan ging die ontwijkingsbewegingen met zn nek maken. vond het toch vrij imposant er uit zien:p.

Bedoel je die 3e van onder?
want die hebben wij en ik heb nog nooit gezien dat iemand hem gebruikt
kezsk6.jpg

Powerrack
Donatie's kunnen gedaan worden onder .....:D
haha

Squatrek.

En een oplossing voor de mpress, ik moet nu steeds cleanen vanaf de grond.

t-bar

t-bar idd en een hyperextension apparaat.

Terug
Naar boven