AndroidHealthClinic

Wat missen jullie in jullie gym?

hyperextension, wat tractorbanden, farmer's walk dingen,...

echt lekkere overgeile wijven :)

pull-up stang en medecine bal (zwaardere)

Hacksquat en meer lekkere wijven eigenlijk ook wel.

Dumbbells mogen wel zwaarder dan 40kg, voor de rest niks te klagen.

Ik zou graag een sauna willen en wat meer ruimte [a]

squatrack en losse barbells (dus niet alleen van bench press :S)

Waarom begrijpt niemand dat dit topic gaat over wat je mist in de gym aan vechtsport gerelateerde equipment/toestellen en faciliteiten???

Waarom begrijpt niemand dat dit topic gaat over wat je mist in de gym aan vechtsport gerelateerde equipment/toestellen en faciliteiten???
90% van DBB reageert voordat ze meer hebben gelezen dan de naam van het topic

---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

On topic: een boxbal of zo iet zou best handig zijn

Een groot platform voor olympische lifts (clean & jerk, snatch, clean & press), en oefeningen zoals overhead squats waarbij je bij falen gewoon de halter kunt laten vallen. Ook de plates moeten daarvoor natuurlijk geschikt zijn. Ook een grote ruimte voor farmers, yokes, en tire flips lijkt me wel lache.

Ondanks dat ik geen powerlifter ben lijkt het me wel leuk (en een goeie prikkel) om regelmatig olympische lifts low rep te doen. :(

---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:36 ----------

Ah zo ja. :p
Een sauna zou wel nice zijn.

Sowieso een ring..

Een groot platform voor olympische lifts (clean & jerk, snatch, clean & press), en oefeningen zoals overhead squats waarbij je bij falen gewoon de halter kunt laten vallen. Ook de plates moeten daarvoor natuurlijk geschikt zijn. Ook een grote ruimte voor farmers, yokes, en tire flips lijkt me wel lache.

Ondanks dat ik geen powerlifter ben lijkt het me wel leuk (en een goeie prikkel) om regelmatig olympische lifts low rep te doen. :(

---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:36 ----------

Ah zo ja. :p
Een sauna zou wel nice zijn.

Haha, damn.:D

een 2e power-rack/benchpress + een t bar row
wel is er sinds kort een lekkere mat neergelegd
waardoor ik nu een ruimte heb voor cleans/snatches
dat was eerst soms zoeken

'kastjes' voor box jumps, die toch wel goed zijn om o.a. je explosiviteit te trainen..

nog wat setjes dumbbell, ze gaan hier maar tot 32.
En als ik als 16 jarige al tegen het limiet aan zit dan kan ik me voorstellen hoe het voor echte diehards is.

nog wat setjes dumbbell, ze gaan hier maar tot 32.
En als ik als 16 jarige al tegen het limiet aan zit dan kan ik me voorstellen hoe het voor echte diehards is.

t*ring, ben jij dat op die foto? Dan ben je een serieus bist voor een 16 jarige :eek:

Fitnes giirls !!!

en geen tonijntjes van 90kg :(

Terug
Naar boven