XXL Nutrition

Wat neem jij als ontbijt?!

100 gr havermout
5 ei-wit
1 ei
5gr kaneel
50 gr whey
1 ADAM vit

Pizza gemaakt van havermout, daarop een bijna kcal-loze pizza saus en rauwe koolvis, dit wordt zó lekker gaar als het klaar is ..man o man

500ml melk
40gram brinta
40gram whey
2 eetlepels lijnzaadolie
1 banaan

en nu dus ook megagrow op de rustdagen

300ml water
100gram havermout
40 gram whey
1 gebakken ei
1 bruine boterham
1multi vit pil met glas water.

Ik ga morgen eens voor:
50gr Brinta
50gr Havermout
300ml Melk
Banaan
Ben benieuwd hoe het smaakt na 2 1/2min magnetron...

Brinta, whey, melk en 2 bananen

400-500 ml Magere melk
200 gram havermout
1 schep whey

kcal 932

Whey + beetje caseine ,bcaa,leucine, omega 3 +multi vits +60gram havermout +fruit

groot bord zilvervlies rijst met 200gram kip en een halve liter melk om het weg te spoelen.

Een bak kwark (of halve bak met whey erdoor) en 4 broodjes pindakaas!

Hoe belangrijk is die whey in de ochtend eigenlijk? Ik kom zonder whey namelijk al aan 190g eiwitten op een dag. Mijn ontbijt telt 25g eiwitten... Advies?

Hoe belangrijk is die whey in de ochtend eigenlijk? Ik kom zonder whey namelijk al aan 190g eiwitten op een dag. Mijn ontbijt telt 25g eiwitten... Advies?

Je hebt al genoeg eiwitten in je dieet zitten dus extra whey is nutteloos. Als je nog altijd niet aankomt, schroef je carbaantal naar omhoog.

3 hele eieren
1 banaan
+- 125 gr havermout met honing
1 multivit

Bij het opstaan direct (staat naast mn bed) +/- 7 gram bcaa/eaa met 250 ml water.. dan opstaan douchen etc..

30 min later in de blender mikken;
75-100 gram havermout +
500 ml melk +
30 gram whey +
100 gram kwark (1 lepel aarbijen kwark van aldi, rest gewone)+
wat frozen fruits (bramen/bosbessen etc)

Je hebt al genoeg eiwitten in je dieet zitten dus extra whey is nutteloos. Als je nog altijd niet aankomt, schroef je carbaantal naar omhoog.
Thnx voor je antwoord, ik was al op zoek gegaan naar whey maar dat is dan niet noodzakelijk. Fijn om te horen!:D:meal:

sojamelk met brinta, whey isolaat & 1stuk fruit

Ligt er aan 50-250 gram havermaut, 250-500cc halfvole melk 1 schep whey 30 gram is dat. 2 eieren appel of banaan

4 omega 3 eieren
25 gram kaas
2 tomaten
15 ml visolie

80 g brinta
400 ml melk
1 eetlepel honing
1 scoop whey
1 vitaminepil
1 vispil
soms 1 glucosamine

Terug