AndroidHealthClinic

Wat nu?

DaBeef

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
72kg
Hey,

Ik heb nu een maand lang een redelijk druk splitschema gevolgd, nu ben ik van plan een ander schema te volgen aangezien afwisseling voor resultaat staat. Maar wat voor schema dan? Kan ik nu bijv 5x5 gaan doen of is dat een slecht idee omdat ik hiervoor alle spiergroepen echt per spiergroep aanpakte? Moet ik mijn splitschema gewoon invullen met nieuwe oefeningen of ook de combinaties en rusttijden veranderen? Of een fullbody schema volgen? Graag jullie tips aangezien ik niet weet wat ju te doen. Bedankt!

als je verder tevreden bent over je split volgorde dan is het al een verandering wanneer je het aantal sets en/of herhalingen aanpast. Ook de manier waarop je de oefening uitvoert; bijv. 6seconden zakken 4 seconden uitstoten oid

• Topic Starter Topic Starter
Ondanks dat ik een druk schema heb ben ik wel erg tevreden, dus ik kan bijvoorbeeld gewoon wat minder sets doen maar dan wel meer reps?

Sinds wanneer staat afwisseling voor resultaat?
Gewoon steeds meer gewicht pakken (ja, dit is natuurlijk ook een vorm van verandering).

Sinds wanneer staat afwisseling voor resultaat?
Gewoon steeds meer gewicht pakken (ja, dit is natuurlijk ook een vorm van verandering).

dat heet progressief trainen dacht ik; correct if wrong

---------- Toegevoegd om 09:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:36 ----------

Ondanks dat ik een druk schema heb ben ik wel erg tevreden, dus ik kan bijvoorbeeld gewoon wat minder sets doen maar dan wel meer reps?

Klopt, je hoeft het niet perse alles compleet om te gooien. Kleine aanpassingen kunnen al voldoende zijn

Terug
Naar boven