XXL Nutrition

Wat te doen 5% BF

Meijers

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
58kg
Beste DBBers,

Ik ben sinds vorige week begonnen met sporten, mijn bouw is zeer atletisch.
Maar ik zit op de 5%, dit lijkt me een goede mogelijkheid om sneller te groeien.

Welke supplementen zouden jullie voorschrijven, en wat is de beste aanpak qua training?

Ik gebruik al whey perfection

Alvast bedankt!

Greetz

5%. Hier wil ik wel foto's van zien.

• Topic Starter Topic Starter
Wegens omstandig heden post ik liever geen fotos;)

5% is gemeten in de sportschool, dus dat geloof ik eigenlijk wel

Zal je nog verbazen hoe bar slecht sommige sportscholen kunnen meten. Je snapt zelf wel dat 5% extreem droog is? En met extreem bedoel ik hoe bodybuilders on stage staan.
Zelf gebruik ik verder ook alleen whey. Vind het gros van de supplementen m'n geld niet waard, uitzonderingen daargelaten.

Hooguit whey en crea, voor de rest zou ik zoveel mogelijk uit voedsel proberen te halen..

Bedankt!

Klopt 12% schatte ik, ben er bijkbaar niet goed in,

5% is gemeten met een apparaat die je vast moet houden..?

Ik zal eens zown tang bestellen om je huidplooi op te meten, bedankt en wordt vervolgd!

Hebben ze in de sportschool niet zo'n huidplooimeter? Een beetje sportschool zou dat toch wel moeten hebben.. :rolleyes: 3-puntsmeting kan je makkelijk zelf doen, maar voor metingen met meer huidplooien (nauwkeuriger) zal je toch door iemand anders moeten laten doen. Subscapilaire huidplooi (bij schouderblad) kan je zelf niet bij.. Het is ook wel handig om het door een 'ervaren' persoon te laten doen, en de meting 3x doen en daar een gemiddelde van nemen ;)

Ik zal eens zown tang bestellen om je huidplooi op te meten, bedankt en wordt vervolgd!

Of je vergelijkt jezelf eens met een fotoje op het internet...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

NB: (veel) minder spiermassa zal een aanzienlijk effect hebben op je uiterlijk.

Bedankt!

Klopt 12% schatte ik, ben er bijkbaar niet goed in,

5% is gemeten met een apparaat die je vast moet houden..?

Is zeker gemeten met zon tanita weegschaal en zon kleine druksensor in de hand? En heb je lichaamstype op atletisch gezet? Dat klopt dus al niet... Dan is je vetpercentage zon 4-6% lager en atletisch betekend dat je meer dan 10 uur per week sport. Dat doet bijna niemand

Om op je vraag terug te komen zou ik je een krachtschema aanraden. en supps creatine en whey

Bedankt mannen!

Als ik me vergelijk met de foto zou ik ongeveer 6-7% schatten.

Ik ga het eens na vragen of ze dat in de sportschool ook via de 10-punts meting kunnen doen.

Hoe kan ik dan het beste de reps doen? 15x2? Of 4x7? Of wat anders?

TY

Waarom post je niet gewoon een foto ?!

Terug
Naar boven