Fitness Seller

Wat te doen aan gyno? (beginner)

Reskund

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
53kg
Vetpercentage
18%
Hi,

Ik ben een jongen van 14 jaar en ik heb een bmi van ongeveer 17/18%, heb nu ruim een jaar gyno en ik wil er graag vanaf. Is dit mogelijk via voeding of training?
Ga het liefste niet onder het mes natuurlijk...

Alvast bedankt!

Als het pubertijd gyno is zou het volgens mij vanzelf weg moeten gaan.

Ook lager vetpercentage is zeer wenselijk

Ga naar de huisarts zou ik zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
Als het pubertijd gyno is zou het volgens mij vanzelf weg moeten gaan.

Ook lager vetpercentage is zeer wenselijk

Ga naar de huisarts zou ik zeggen.

Huisarts liet mij afwachten, maar vind het toch al een behoorlijk tijdje.. welk percentage is goed?

Vind je het gek op 18% pik. Bij 11/12% zou het zo goed als over moeten zijn.

Onzin, als hij echt gyno heeft zal een lager vet percentage dit niet verhelpen...
Het kan weggaan, het kan ook blijven... dan is het alleen weg te krijgen d.m.v. een operatie.

Je bent nog maar 14 dus geef het nog een paar jaar .
Meestal trekt het na je pubertijd wel weg kerel.

Zoniet dan kan je altijd nog onder het mes zoals ik heb laten doen vorig jaar.

• Topic Starter Topic Starter
Hmm jullie hebben wel gelijk.. aan de ene kant is het denk ik geen gyno meer aangezien er geen schijfje onder de tepel zit. Hoe kan ik het beste op mijn leeftijd het vetpercentage omlaag krijgen qua voeding en training?

gewoon normaal blijven eten, en KT erbij doen.
Ga nog niet onder je onderhoud zitten :)

Huisarts liet mij afwachten, maar vind het toch al een behoorlijk tijdje.. welk percentage is goed?
effe geduld hebben en luisteren naar je huisarts, trekt weg wanneer je lichaam meer hormonen gaat beginnen produceren. Je bent nog maar 14, rond je 16/17 moet dat volledig ok zijn

hardlopen en boksen, je moet die tietjes laten bewegen. stimuleert de vetverbranding

Lekker kracht training doen en op je voeding letten ( zie stickies bovenaan alle sub forums voor bruikbare informatie) , let op sinds je het hier vraagt naar goede begeleiding als je aan kracht training begint en met goede trainer in je gym, en dan bedoel ik iemand die er verstand van heeft , dus wanneer je die hebt gevonden vertel hier het een en ander wat hij je aanraadde zodat we je kunnen vertellen of naar hem moet blijven luisteren :)

Ik had 1 jaar geleden ook gyno.
Mijn huisarts zei ook alleen maar: wacht maar even af.
Uiteindelijk werd het niet minder dus ben ik maar voor de operatie gegaan.
Je ziet er nu helemaal niks van en het herstel qua trainen ging ook snel.

Natuurlijk heeft iedereen een ander vorm van gyno. Ik had het namelijk alleen aan mijn linker borst. Bij de 1 gaat het weg en bij de andere blijft het. Ik zal in jou geval nu nog even flink afvallen en trainen en nog 2 jaartjes wachten. Als er dan nog geen veranderingen zijn zou je dan toch misschien een operatie moeten overwegen maar omdat je Vet percentage best groot is kan het zijn dat het meer vet dan klier weefsel is en is de kans groter dat het uiteindelijk verdwijnt naarmate je afvalt.

Op 14 is gyno heel normaal. Trekt normaal weg.. enkel bij uitzonderingen als mij blijft het zitten :P
**** dem puffy nipples.

Onzin, als hij echt gyno heeft zal een lager vet percentage dit niet verhelpen...
Het kan weggaan, het kan ook blijven... dan is het alleen weg te krijgen d.m.v. een operatie.

het leuke is dat hij niet weet of het gyno is, en waarschijnlijk niet. Vandaar mijn redenatie.

Ben je helderziend dan? Dat zei hij pas na jouw/mijn post.

Na het lezen van zijn eerste post wist ik al genoeg.

Als 14-jarige begin je je lichaam te verkennen en ga je al snel aan vervelende dingen denken als je iets opmerkt. 'Ik heb gyno'. Nee dat weet je pas als je op 10/12% staat en er idd een verharding onder zit.

Aangezien ts daar nooit is geweest zal het allemaal wel meevallen. De kans bestaat hoor, dat hij het heeft maar die is miniem.

Na het lezen van zijn eerste post wist ik al genoeg.

Als 14-jarige begin je je lichaam te verkennen en ga je al snel aan vervelende dingen denken als je iets opmerkt. 'Ik heb gyno'. Nee dat weet je pas als je op 10/12% staat en er idd een verharding onder zit.

Aangezien ts daar nooit is geweest zal het allemaal wel meevallen. De kans bestaat hoor, dat hij het heeft maar die is miniem.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hey wat is een gyno dan (vast heel lelijk dat ik dat niet weet).
Maar uit de reactie heb ik kunnen halen dat het zo"n bobbeltje in je borst is? Zoja ik heb dat ook (in me rechterborst) ik dacht eerst van o shit kanker ofzo maar nikz mee gedaan, heb het nu toch al een jaar ofzo wss al langer en als t kanker was zou ik nu wel dood zijn denk ik zo.

Maar ik heb t nu dus een jaar, hoelang zou t ong duren voordat het weggaat want t ziet er echt lelijk uit want ik heb nu 1 mantittie en 1 gewone weet je wel, niet heel mooi.

Ik heb myfitnesspal nu en zit thuis wat te klooien met gewichten, komt vast wel goed dus

Terug
Naar boven