MuscleMeat

Wat te doen?

Billy10

Novice
Waardering
0
Hee,

Ik ben net nieuw hier en ik wil jullie hulp gaag. Ik fitnes nu sinds December ongeveer. Ik ben vanaf mijn geboorte zwaar en wat dikker aangelegd. Ik weeg 95 kilo, ben net 18 geworden en ben ongeveer 1.80 groot. Nu zit het vooral bij mijn buik en boven benen, mijn armen en onderbenen zijn redelijk "in shape".

Ik voetbal 2x per week en fitnesse 3x per week. Ik doe in de sportschool meestal krachttraining, en dan het voetbal erlangs. Soms ren ik nog eens wat op de band meer niet. Wat kan ik volgens jullie het besten doen, als jullie iets speciaals moeten weten hoor ik het wel. Hoop dat jullie me kunnen helpen. Want ik wil er na al die jaren wel eens vanaf, als dat uberhaupt mogelijk is.

Maandag: Fitness
Dinsdag: Fitness
Woensdag: Voetbal (training)
Donderdag: Fitness
Vrijdag: Rust
Zaterdag: Voetbal (wedstrijd)
Zondag: Rust

Bedankt!

Laatst bewerkt:
En hoe zit het met je eten?

• Topic Starter Topic Starter
Ja wat wil je precies weten, ik bedoel ik eet gewoon wat de post schaft.

8 uur: 4 plakken brood met 2 plakken kaas, 1 beker melk
11 uur: 2 plakken brood met 1 plak kaas
12:30: 4 plakken brood met 2 plakken kaas (soms een vifit erbij)
16:00: 2 plakken brood met 2 plakken kaas
18:00: Avond eten, vlees groente en nog iets. Verschillend

Al bruin brood btw. In het weekend witte broodjes. Ik eet het meeste kaas, als het er niets anders is word het vlees, hagel, jam, pasta.

Ik eet minstens 1x per week friet, en soms als mam geen tijd heeft om te koken ook een snelle hap. Hier kan ik nu eenmaal niet veel aan doen, want ik woon nog gewoon thuis. Wel ga ik volgend schooljaar op kamers.

niet zoveel kaas eten man, bevat veel vet

beter kipfilet of kalkoenfilet ofzow

Thnx, dat was Tip nr.1! :D Wat is nog meer goed op een boterham?

pindakaas zo af en toe is ook wel oke.

en zorgen dat je ruim voldoende water drinkt op een dag.

Haha dat vind ik nou net super ranzig.

Ik eet minstens 1x per week friet, en soms als mam geen tijd heeft om te koken ook een snelle hap. Hier kan ik nu eenmaal niet veel aan doen, want ik woon nog gewoon thuis. Wel ga ik volgend schooljaar op kamers.

Ik woon ook gewoon nog thuis en als mijn ouders weg zijn dan kook ik voor mijn eigen. Frieten halen of een snelle hap vind ik maar een teken van luiheid. probeer zelfs een iets te koken, dat gezonder is... Experimenteren = Leren

Ik bedoel niet zoals jij denkt hehe. Als mam net thuis komt etc (ik ben zelf ook altijd laat thuis) dan word er wel eens snel wat gehaald. Snappie? Als mam weg is kook ik wel zelf.

Terug
Naar boven