XXL Nutrition

wat tegen gyno?

AAJ

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
oke wat zouden jullie nemen als je graag wilt kuren voor masa maar met je vorige kuren behoorlijk veel last hebt gehad van gyno. heb ook al een beetje borst vorming maar nog niet zo erg om me zorgen over te maken maar wil het niet erger maken dan het al is.

ik heb nolvadex genomen op 30 mg maar had toch last.
wil nu graag weer kuren maar weet niet wat.

heb gekuurdt met deca/test enant/dboll , en met boldenone/test enant
en nakuur met clomid

wat stellen jullie voor ?

wat je dan ook neemt de volgende kuur, zou ik als ik jou was tijdens de gehele kuur proviron erbij nemen! ( 25 tot 50 mg pdg)

Proviron bind zich aan de receptor als oestrogeen terwijl het zelf een dht is, dit zorgt ervoor dat je minder kans hebt op vochtretentie/vetafzetting, het zal je gains niet hinderen!
doordat het de aromatase naar oestrogeen blokt zal het ook onwaarschijnlijk zijn dat je gyno krijgt!

mocht je hier toch last van krijgen zou ik 40 mg nolvadex per dag erbij nemen( naast deze proviron) als je merkt dat je er dan geen last meer van hebt kun je stoppen met de nolvadex, en zal het waarschijnlijk niet meer terug komen!

als nakuur zou ik nolvadex en clomid gebruiken voor vier weken!

succes :)

Laatst bewerkt:
Proviron tijdens je kuur en zorgen dat kuurt met AAS die niet sterk aromatiseren. :)

ja ,proviron is daar zeer goed voor je zou ook eens de enanthaat kunnen vervangen voor een andere testo bv. sustanon omdat ik denk dat je daar ietwat minder gevoelig voor zou kunnen zijn maar ook dat is en blijft een risico gr.the ossie.

• Topic Starter Topic Starter
MrJ zei:
Proviron tijdens je kuur en zorgen dat kuurt met AAS die niet sterk aromatiseren. :)

als ik het goed heb zijn deca en dboll en test enant toch de AAS die het sterkst aromatiseren

Terug
Naar boven