jow iedereen!
Ik zit nu in mijn laatste jaar aan de hoge school en zit momenteel in de blok ,
daarom niet zo veel tijd om te trainen , nu is het me nog gelukt mijn drie keer trainen op men week er tussen te persen maar vanaf volgende week heb ik 2weken lang elke dag minstens één examen en heb ik ECHT geen tijd om te gaan, school gaat ff voor... mijn vraag is nu wat de beste oplossing is tijdens deze twee weken? in deze twee weken de vrijdag gaan en alle spiergroepen doen ( welke oefeningen , aantal oef per spiergroep,aantal reps,...) of gewoon deze 2 weken zien als een rustperiode en 2 weken niet gaan
er zullen hier wel nog studenten zitten die met het zelfde probleem zitten
wat doen jullie??
Ik zit nu in mijn laatste jaar aan de hoge school en zit momenteel in de blok ,
daarom niet zo veel tijd om te trainen , nu is het me nog gelukt mijn drie keer trainen op men week er tussen te persen maar vanaf volgende week heb ik 2weken lang elke dag minstens één examen en heb ik ECHT geen tijd om te gaan, school gaat ff voor... mijn vraag is nu wat de beste oplossing is tijdens deze twee weken? in deze twee weken de vrijdag gaan en alle spiergroepen doen ( welke oefeningen , aantal oef per spiergroep,aantal reps,...) of gewoon deze 2 weken zien als een rustperiode en 2 weken niet gaan
er zullen hier wel nog studenten zitten die met het zelfde probleem zitten
wat doen jullie??

ik raad aan iedere ecto die niet (of toch niet genoeg) kan eten gewoon een gezonde portie examenstres aan!!!!! kost niks en is het beste gain supp. dat er is!!!
Ik doe overigens 2x pw FB want zolang rusten zou ook maar slecht zijn.
en misschien de stress van de examens even van je afzetten