AndroidHealthClinic

Nieuws WAT? urineren op een kwallenbeet helpt niet ofzo? ... FU

Niet echt buikpijn... Maar merk wel dat als ik veel water drink terwijl ik een appel eet, dat het een beetje vol wordt in de maag.

---------- Toegevoegd om 19:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

Eerst rustig alles uitsnuiten en dan dichtknijpen (uiteraard niet achterover gaan leunen :D)
En als je moet niezen moet je dat gewoon doen :p

Dit is niet waar.
Je moet je bloedvaten boven je neus dichtknijpen.

Bij bloedneus moet je gewoon wat keukenrol of papieren zoekdoekjes nemen, in de lengte scheuren en rondjes van draaien, die steek je in je neus voor 15 min. Daarna kunnen ze eruit (bloeden stopt na 5-15 min altijd).

- niet snuiten
- niet achterover of voorover
- niet niezen (inhouden)
- niet in wrijven

urine helpt alleen bij brandnetels :)

Verkouden met nat haar weet ik niet, maar met een t-shirt in de herfst buiten zitten word je igg wel verkouden van..

Je wordt niet verkouden van kou, maar van een bacterie of virus. De kou kan je weerstand wel iets verlagen, maar je moet toch eerst de bacterie of het virus in je lichaam hebben.

Je wordt niet verkouden van kou, maar van een bacterie of virus. De kou kan je weerstand wel iets verlagen, maar je moet toch eerst de bacterie of het virus in je lichaam hebben.
Hm ja dat je de bacterie of het virus eerst in je lichaam hebt zal het wel zijn denk ik. Maar het viel me wel op dat toen ik in mn t-shirt 2 uur buiten in de regen in de herfst zat (Don't ask why) ik meteen de volgende dag zo ziek was als een zieke.

post hoc, ergo propter hoc: drogreden...

mijn ouders geloven nog dat steekmuggen op licht afkomen,worden ze boos als ik het licht binnen aan laat staan omdat er dan steekmuggen binnenkomen.

Het is toch wetenschappelijk bewezen dat je van een overvloed aan suikerhoudende shit diabetes kan krijgen?

Kijk je krijgt niet direct een verkoudheid door met een nat hoofd buiten te zitten, maar indirect. Als je met een nat hoofd buiten zit verlaag je namelijk je weerstand, waardoor de kans op een verkoudheid groter wordt.

Hm ja dat je de bacterie of het virus eerst in je lichaam hebt zal het wel zijn denk ik. Maar het viel me wel op dat toen ik in mn t-shirt 2 uur buiten in de regen in de herfst zat (Don't ask why) ik meteen de volgende dag zo ziek was als een zieke.

ga nou geen persoonlijke annecdotes gebruiken als argument. Dat is de nr #1 fail van wetenschap van de gewone man. Ook wel common sense.

ga nou geen persoonlijke annecdotes gebruiken als argument. Dat is de nr #1 fail van wetenschap van de gewone man. Ook wel common sense.
Ik zeg alleen dat het me opvalt dat ik ziek was na 2 uur in de regen zitten, terwijl ik een paar dagen daarvoor nog iets op internet las dat het bullshit was dat je ziek werd van de kou. Nou kan dit allemaal vast wel verklaard worden, maar mij zie je niet nog een keer hetzelfde doen

niet latijns proberen te eilen..zo goed ben je nou ook weer niet :rolleyes:

dus rukken voor het daten werkt ook niet?

Ik neem aan dat je eigenlijk 'ijlen' hebt willen opschrijven? Daarbij is het een bekende drogredenering. Dat dit voor jouw ijlen is, zegt weer genoeg...

Terug
Naar boven