XXL Nutrition

Wat verwacht jij van de nieuwe Tarantino film "Inglourious Basterds"?

Wat verwacht jij van de nieuwe Tarrantino film "Inglourious Basterds"?

  • Weer een heerlijke Tarrantino-topper, twijfel er niet aan

    Stemmen: 21 33,9%
  • Lijkt wel goed, maar haalt niet het succes van zijn eerdere toppers

    Stemmen: 22 35,5%
  • Ik verwacht er niet zoveel van

    Stemmen: 12 19,4%
  • Zal net zo matig zijn als Death Proof

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zal nog matiger zijn dan Death Proof

    Stemmen: 2 3,2%
  • Geen mening

    Stemmen: 5 8,1%

  • Totaal stemmers
    62

Bezoekers in dit topic

Ik vind bijna elke Tarantino film een topper dus

Weer een heerlijke Tarrantino-topper, twijfel er niet aan
 
Ik heb er geen vertrouwen in. Een verhaallijn van niks, die enkel uitnodigt tot extreem geweld. Het lijkt mij te over-the-top en nietszeggend.
 
optie 2, geen pulp fiction / jackie brown niveau maar zeker en vast geen miskleun hoop ik
 
Lijkt me een vette film!
Niet bij nadenken en gewoon kijken...
 
Kippevel trailer, voor 1 gestemd!

Ik kan zijn sT niet altijd waarderen, maar dit lijkt een toppertje :heart:
 
Ik ben sowieso al geen Tarantino-dickryder.
Ben wel benieuwd naar de film, maar kijk er niet speciaal naar uit ofzo.
 
idd overrated.

kill bill zegt voldoende.
 
Wat sommigen slecht vinden aan Kill Bill is mij een raadsel. De meeste reviews op het net zijn juist lovend over deze film(s). Ik vond het al lang niet meer het niveau halen van zijn échte klassiekers (Pulp Fiction, Reservoir Dogs,...) maar het was nog steeds van een zeker niveau. De échte neergang is begonnen bij Death Proof, kijk de reviews er maar op na, eerste keer dat een film van hem zo laag scoorde. En terecht, want het kan er bij mij niet in dat zoiets goed kan worden gevonden. Ik vraag mij sindsdien af of er überhaupt nog wel iets goed te verwachten valt. In de trailer van Inglourious Basterds lijkt Brad Pitt een beetje een miscast. Bovendien is dat dialect belachelijk en is hij zwaar aan het overacten. Geloofwaardig is het allerminst te noemen. Ik vind het ook nogal vreemd om een soort pseudo-komische film te maken over de nazi's waar de Amerikanen dan wat de held mogen uithangen. Komt bij mij over als "niet meer weten van welk hout pijlen te maken". Maar tuurlijk zullen er weer genoeg fans zijn die er een meesterwerk in zien. It's all in the name... hopelijk acteert hij weer niet zelf mee want dat is pas echt om te janken.
 
Wat mij niet zo boeide aan Kill Bill waren de overdreven actie scenes, zij met 1 zwaard tegen een leger van 100 ninja's, de liters bloed die spuiten waneer armen of benen werden door gehakt (doet me beetje denken aan de japanse films overdreven geweld en bloed) + ook het langdradig verhaal hadden ze beter in 1 film kunnen doen.

Net als bij from Dusk Till Down de film is goed tot dat in de bar ineens iedereen veranderd in moordlustige vampiers.
:)
 
Ga het houden op "verwacht er niet zoveel van"...

Trailer is alles behalve verpletterend...ben geen blinde QT fan die alles wat de man maakt onvoorwaardelijk goed vindt. Bekijk elke film van hem met een kritische blik en verwacht niet teveel. Kan enkel maar beter meevallen achteraf.

Death Proof was naast Planet Terror duidelijk het zwakke broertje.
 
Dit is de trailer van de orginele film, uit 1978.



[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Een aantal vrienden van mij studeren KCM en dan afstudeer richting film en die hebben erg veel met QT te maken gehad qua studie materiaal en dit was nog voor de hype van 2/3 jaar geleden.

Wij maken er altijd grappen over dat hij overal op DVD hoesjes staat.

"Tarrantino vind hier ook wat van".

of

"Ze hebben Tarrantino 50.000,- betaald om z'n naam op dit hoesje te mogen zetten".

Maar goed, die man heeft zeker talenten, hij zal het toch echt weer is moeten laten zien in deze film.
En iedereen heeft het de hele tijd over deathproof, maar Planet terror was toch wel strakjes? Oh wacht ff dat was die andere knakker heh, rodriguez ofzo...
 
Laatst bewerkt:
Wat sommigen slecht vinden aan Kill Bill is mij een raadsel. De meeste reviews op het net zijn juist lovend over deze film(s). Ik vond het al lang niet meer het niveau halen van zijn échte klassiekers (Pulp Fiction, Reservoir Dogs,...) maar het was nog steeds van een zeker niveau. De échte neergang is begonnen bij Death Proof, kijk de reviews er maar op na, eerste keer dat een film van hem zo laag scoorde. En terecht, want het kan er bij mij niet in dat zoiets goed kan worden gevonden. Ik vraag mij sindsdien af of er überhaupt nog wel iets goed te verwachten valt. In de trailer van Inglourious Basterds lijkt Brad Pitt een beetje een miscast. Bovendien is dat dialect belachelijk en is hij zwaar aan het overacten. Geloofwaardig is het allerminst te noemen. Ik vind het ook nogal vreemd om een soort pseudo-komische film te maken over de nazi's waar de Amerikanen dan wat de held mogen uithangen. Komt bij mij over als "niet meer weten van welk hout pijlen te maken". Maar tuurlijk zullen er weer genoeg fans zijn die er een meesterwerk in zien. It's all in the name... hopelijk acteert hij weer niet zelf mee want dat is pas echt om te janken.

Na 10 minuten heb ik het opgegeven. Ik kan mn haat voor die films helaas niet in woorden omschrijven. Daar heb ik niet genoeg schrijverstalent voor.
 
Na 10 minuten heb ik het opgegeven. Ik kan mn haat voor die films helaas niet in woorden omschrijven. Daar heb ik niet genoeg schrijverstalent voor.
Eerste keer dat ik die film keek ging hij ook binnen 10 minuten af... Maar nadat ik pulp fiction en reservoir dogs had gezien ging ik hem op een hele andere manier bekijken en vond ik hem geweldig ;)
 
Na 10 minuten heb ik het opgegeven. Ik kan mn haat voor die films helaas niet in woorden omschrijven. Daar heb ik niet genoeg schrijverstalent voor.
Nou dan zou ik ze beiden maar eens helemaal gaan kijken want er zitten zeker goede stukken in. In deel 2 heb je dat gevecht tussen die chicks waar de ene met haar ooglap haar 2e oog ook nog verliest, echt iets voor jou :D
 
Nou dan zou ik ze beiden maar eens helemaal gaan kijken want er zitten zeker goede stukken in. In deel 2 heb je dat gevecht tussen die chicks waar de ene met haar ooglap haar 2e oog ook nog verliest, echt iets voor jou :D

Weet je wat het probleem is. Ik hou van echte martial arts films.. die jaren 70/80 kung fu films waar deze film een zogenaamde ode aan is. Dit is mij gewoon allemaal iets te nep. Een hoofdrolspeelster waar duidelijk aan is te zien dat ze heeft leren vechten voor de rol ipv dat ze het ook echt kan etc. Dat soort shit irriteert me gewoon tijdens het kijken van de film.
 
Weet je wat het probleem is. Ik hou van echte martial arts films.. die jaren 70/80 kung fu films waar deze film een zogenaamde ode aan is. Dit is mij gewoon allemaal iets te nep. Een hoofdrolspeelster waar duidelijk aan is te zien dat ze heeft leren vechten voor de rol ipv dat ze het ook echt kan etc. Dat soort shit irriteert me gewoon tijdens het kijken van de film.

hou jij het dan maar bij 'the nutty professor' :lol:
 
Weet je wat het probleem is. Ik hou van echte martial arts films.. die jaren 70/80 kung fu films waar deze film een zogenaamde ode aan is.

Bedoel je die Aziatische kungfu flicks (zoals 36th Chamber/Master Killer) of die gare Amerikaanse ninja bullshit?
 
Back
Naar boven