Fitness Seller

Wat vind jij de fijnste straps?

Mijn straps van XXL beginnen hard te slijten en zitten eigenlijk niet ideaal. Het wordt dus tijd voor nieuwe...
Zelf heb ik het idee dat dunnere stof als de huidige een stuk fijner zal zijn.

Nu vroeg ik me af of er hier mensen zijn die meerdere straps hebben geprobeerd en welke bij jou het fijnste zaten/zitten?

IK heb stoffen straps gehad maar dat was absoluut geen succes.. ik heb bij muscletotaal.nl leren straps besteld. ik ben er heel blij mee. (merk weet ik zo gauw ff niet..) :D

Heb al jaren een setje van Mdy, ze beginnen te rafelen (slijten), maar doen hun werk nog steeds.
Wat zijn goede wrist wraps? Ik heb gelezen, die van Inzer, maar waar zijn die te koop?

Die staan er niet tussen ei:P

ik heb er van harbinger (niet harbRinger zoals ze hiervoor schreven :P) en die zijn wel een beetje dik voor mijn smaak,

volgens mij zijn lederen straps wel iets, Eileiko maakt er ook, en op FS kun je er voor 10 euro kopen

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ideaal, doen alleen beetje pijn in het begin, maar ze scheuren niet.
XXL, MDY allemaal binnen no time verrot.

heb die van B&F vorige week bij een bestelling gekregen,

zal ze eens proberen morgen, een ander in de gym heeft ze ook van B&F en vindt ze erg fijn, niet te dikke stof.

levensduur, tja we zullen zien...

Ik denk dat ik voor de Power Straps with neoprene ga van Flex Sports. Na gebruik zal ik jullie hier laten weten of ik ze fijn vind.

Zelfgemaakte van een oude judoband. Lekker soepel en snijden niet..

Zijn allemaal net zo dik.. Tenminste die van Matsuru wel.

ik heb ze van Gorilla Wear, ook gewoon prima.
ik denk dat het niet zo heel veel uitmaakt, 1 geeft voorkeur aan iets dikkere straps de ander aan wat dunner en langer.
Zou enkel voor kwaliteit idd wat uit kunnen maken!

edit.

Fitness Seller biedt sinds kort ook een aantal nieuwe en zeer voordelige modellen lifting straps aan van onze nieuwe Heavy Duty serie: katoenen (zwart en naturel), met padding en rundlederen!

Heb toch voor de Power Straps van MdY gekozen met neopreen, laat een dezer dagen wel even weten hoe ze bevallen.

Kleine bump, was wel benieuwd hoe ze je bevallen aangezien ik ze zelf ook wil gaan bestellen ;)
Oja, haha zou nog wat laten weten.

Ik heb nu de MdY straps met en zonder neopreen, ik raad je aan de gene mét neopreen te bestellen. Dit scheelde bij mij echt veel, ben blij dat ik ze heb.:)

Terug
Naar boven