- Waardering
- 14.814
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Jouw reflectie in de spiegels?Het is mijn eigen gym en er trainen mensen met dezelfde mindset als ik. Maakt een wereld van verschil
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jouw reflectie in de spiegels?Het is mijn eigen gym en er trainen mensen met dezelfde mindset als ik. Maakt een wereld van verschil
Op de een of andere manier dacht ik dat jij docent op een middelbare school was?Het is mijn eigen gym en er trainen mensen met dezelfde mindset als ik. Maakt een wereld van verschil
Dat ben ik ook.Op de een of andere manier dacht ik dat jij docent op een middelbare school was?
Maar eens met dat de mindset een wereld van verschil maakt
Klinkt als mijn home gym.Zelden meer dan 5 mensen aanwezig.
Sympathieke eigenaar.
Lekker dichtbij.
Nu even geen liefde, gymloos op een powerrack en dumbellrack na. Al weken dezelfde trainingen in een klein hok.
December staat mijn loods eindelijk en dan weer opbouwen. Hopelijk gaat het mijn oude homegym overtreffen.
Positieve sfeer, aardige medewerkers. Goede apparatuurAls positieve tegenhanger van "Wat vind jij irritant in de sportschool".
Wat waardeer jij in de/jouw gym? Waarom train je waar je traint?
Waarom?Goed apparatuur, olympische halters/schijven, verstelbare rekken, meerdere deadlift platformen/ meerdere squatrekken, fijn publiek, goede sfeer, goede prijs/kwaliteit, goede begeleiding, schoon/netjes... maar ik ga straks naar een concurrent 😅
Ohhhh, jij weer?

Meer spiegels, meer plate loaded meuk en goedkoper😀
Is ook gewoon leuke gym 🤞
Kun je dit toelichten?BasicFit:
- Hier en daar staat er wel wat leuk apparatuur tussen.