- Waardering
- 3.208
Stemmen maar weer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tsja ... de moslimgemeenschap maakt er weeral een heel heisa om ...
De gemiddelde Belg of Nederlander vindt er maar niets aan precies.
ik heb 'is dit alles' gestemd maar liever zie ik de optie om mijn afkeuring aan te geven zonder die gelijk met een uitroepteken schandalig te vinden.
Volgens mij houd de moslimgemeenschap zich redelijk rustig. Ik zit al de hele ochtend naar radio 1 te luisteren en ze waren net in een Indonesische moskee waar ze het ook niet bepaald boeiend vonden, wel gaf een bezoeker aan dat er vast wel wat radicalen zullen zijn die hier weer op gaan reageren.
Was gewoon gedaan om het nieuws heel de wereld te laten rondgaan en zo een hele heisa (gratis publiciteit) te krijgen, vergeet verder niet dat je heel wat moet bespreken met je advocaat enz.Waar had hij nou al die tijd en al dat geld voor nodig? Ik kan dit onze stagair in een week in elkaar laten plakken.
Wat een onzin ze zouden beter eens toegeven dat die extreme sh*t in hun geloof idd niet kan, en de koran aanpassen.In België hebben de moslimorganisatie de film toch al sterk veroordeeld en het
pure provocatie genoemd.
In België hebben de moslimorganisatie de film toch al sterk veroordeeld en het
pure provocatie genoemd.
)Onzin, dit heeft niets te maken met propaganda want hij vermeld nergens zijn partij, zoek dus eerst eens op wat dat woord betekend voor je me die onzin aankomt. Deze film toont alleen de harde waarheid: dat Europa en met name Nederland stap voor stap veroverd wordt door een achterlijk geloof, mede en vooral dankzij linkse ruggegraatloze sufferds als Balkenende, Verhofstadt etc. die totaal geen respect hebben voor eigen cultuur en identiteit. Ik kots op deze politiek leiders. En tact? lol. WTF zeur je nou over tact als die bende Allah gekken mensen vermoorden omdat hun achterlijke koran het zegt. Maar daar hoor je links natuurlijk niet over, liever Wilders Bashen dan ingaan op de inhoud/problematiek.Het veroordelen van de film en provocerend noemen lijkt mij alleen maar terecht, het is ook niets anders dan simpele propaganda zonder ook maar een greintje tact.
Haha vergeet het maar linkse rukker, de mensen zien eindelijk de waarheid want de linkse media wilde dit nooit tonen. En nu gaat bijna niemand nog respect hebben voor dat k*tgeloof. Islam inpakken en wegwezen, we hebben hier geen radicale holbewoners nodig, opgerot naar eigen land.Ik vermoed zelfs dat dit soort onzin er alleen maar voor zorgt dat niet radicale moslims en Nederlanders dichter tot elkaar komen.

Hij wilde oorspronkelijke veel meer provocerende materiaal uitbrengen van ongekende beledigende aarde.
Maar gaande weg onder druk van de overheid (herinner je je nog het gesprek met Balkenende en Verhagen) en misschien op aanraden van zijn advocates heeft hij daar afgezien. Om toch nog zijn poker face te bewaren heeft hij deze inhoudloze kopieer-plak fim met willeswaar weinig beledigende en bestaande materiaal uitgebracht.
Lang leven de mensen die achter de schermen over dit land bewaken![]()
De film heeft alleen weer bevestigd dat er een extreme intrepetatie is van de koran door een klein deel van de moslim wereld. Zijn film was in mijn ogen dan ook prima geweest als hij in zijn eind conclusie enkele malen het woord fundamentalistische had toe gevoegd, nu is het gewoon een samenvatting van gruweldaden, deze vervolgens misbruiken om de gehele islam in een kwaad daglicht te zetten.
Moslims moeten zich meer uitspreken tegen deze extremisten, maar de film van Wilders zal hierbij echt niet helpen.
Yeah right geloof je zelf dat Wilders onder druk van Balkenende zijn film heeft aangepast? Wilders, don't quit the day job want films maken is duidelijk niet je ding.