- Waardering
- 30
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet onder druk van Balkenende alleen, maar onder druk van mensen achter de scherm die geen narigheid willen hebben in Nederland.
Onzin, dit heeft niets te maken met propaganda want hij vermeld nergens zijn partij, zoek dus eerst eens op wat dat woord betekend voor je me die onzin aankomt. Deze film toont alleen de harde waarheid: dat Europa en met name Nederland stap voor stap veroverd wordt door een achterlijk geloof, mede en vooral dankzij linkse ruggegraatloze sufferds als Balkenende, Verhofstadt etc. die totaal geen respect hebben voor eigen cultuur en identiteit. Ik kots op deze politiek leiders. En tact? lol. WTF zeur je nou over tact als die bende Allah gekken mensen vermoorden omdat hun achterlijke koran het zegt. Maar daar hoor je links natuurlijk niet over, liever Wilders Bashen dan ingaan op de inhoud/problematiek.

Haha vergeet het maar linkse rukker, de mensen zien eindelijk de waarheid want de linkse media wilde dit nooit tonen. En nu gaat bijna niemand nog respect hebben voor dat k*tgeloof. Islam inpakken en wegwezen, we hebben hier geen radicale holbewoners nodig, opgerot naar eigen land.

Grappig die negatieve kritiek ook op de kwaliteit van de film. Ik vond die juist prima, meer hoefde het niet te zijn. Leuk/creatief gevonden met die tijdbom en de filmpjes vanuit de koran. Het laat precies zien waar het om gaat: de koran die al die onzin uitkraamt en de believers die het uitvoeren. De tijdbom die erop wijst dat dit geloof een 'tijdbom' is voor de Westerse/beschaafde wereld. Hij had het niet beter kunnen doen. Voor een politieker best knap gedaan, ik denk niet dat al die zakkenvullers in Den Haag of afzeikertjes op de fora het hem nadoen. Goed gedaan Wilders. Jij bent onze enige hoop in een verdoete (s)linkse samenleving vol lafaards en cultuurverloochenaars!
.Grappig die negatieve kritiek ook op de kwaliteit van de film. Ik vond die juist prima, meer hoefde het niet te zijn. Leuk/creatief gevonden met die tijdbom en de filmpjes vanuit de koran. Het laat precies zien waar het om gaat: de koran die al die onzin uitkraamt en de believers die het uitvoeren. De tijdbom die erop wijst dat dit geloof een 'tijdbom' is voor de Westerse/beschaafde wereld. Hij had het niet beter kunnen doen. Voor een politieker best knap gedaan, ik denk niet dat al die zakkenvullers in Den Haag of afzeikertjes op de fora het hem nadoen. Goed gedaan Wilders. Jij bent onze enige hoop in een verdoete (s)linkse samenleving vol lafaards en cultuurverloochenaars!
Welke principes? Dat vermoorden en vrouwen discrimineren fout is? Noem jij dat propaganda dan? Het enige wat hij liet zien is wat de realiteit is, als mensen daardoor meer voor hem gaan stemmen dan kan hij daar niets aan doen. Zijn doel met deze film is niet meer stemmen halen, wel om mensen wakker te schudden, hoewel dat bij sommigen onmogelijk blijkt...Ten eerste:
Propaganda is het beïnvloeden van de publieke opinie om aanhangers te winnen voor bepaalde principes.
Dit bewijst dat jij blind bent voor de feiten. Denk eens heel goed na over al die gebeurtenissen, misschien kom je ooit tot het besef dat dat geloof hier nog niets anders dan ellende heeft gebracht en dit alleen erger en erger zal worden in de toekomst naarmate ze in aantal toenemen.Welke harde waarheid? Dat extremisten afschuwelijke dingen doen in naam van hun geloof?
Hoe laat die film zien dat Nederland veroverd wordt door een geloof?![]()
Haha, natuurlijk, wat een vraag.Je loopt een beetje alles in te delen in links en rechts als een halve zole papegaai maar heb je eigenlijk wel enig idee wat iemand links en rechts maakt?
Ja, daarom dat ze stonden dansen in Nederland toen die vliegtuigen in de WTC vlogen. De meeste moslims vinden hun koran belangrijker dan de Nederlandse wet, PUNT.De meeste moslims verwerpen de beelden uit het filmpje ook,
Het gaat erom dat er te weinig aandacht naar gaat, dit is een mooie samenvatting die aantoont hoe ernstig de situatie is. Ik zie nergens christenen aanslagen plegen. Men zegt altijd 'niet elke moslim is een terrorist' nee, maar wel elke terrorist is een moslim!Eindelijk de waarheid? Hij zegt toch niets nieuws? Zelfs de meest simpele r*tard weet dat extremisten aanslagen en terreur plegen in naam van hun geloof. Niets nieuws.
Als jij me zou kennen zou je dat niet zeggen. Ik verdiep me hier al jaren in. Ik heb verschillende boeken hierover gelezen, films enz gezien en volg constant de actualiteit. Mijn ervaring is dat hoe beter mensen geïnformeerd zijn, hoe beter ze inzien dat de islam een gevaar vormt.Je komt nogal verward en selectief geinformeerd over![]()
Ten eerste ben ik geen Wilders stemmer want ik kan niet stemmen in NL. Ten tweede ben jij degene die hier bekrompen en kortzichtig is door niet te zien wat er aan de hand is. Net als al die andere mensen die meelopen met de massa zonder te beseffen wat de realiteit is.Haha. Jij bent een karikatuur van een Wilders stemmer. Jammer dat je nooit zult beseffen dat je kortzichtig en bekrompen bent, juist omdat je kortzichtig en bekrompen bent.
Ik doe precies hetzelfde als extremistishe moslims? Haha ja tuurlijk, ik vermoord dagelijks mensen, discrimineer vrouwen, pleeg aanslagen en indoctrineer kinderen. Genoeg gezegd, die flauwekul daar ga ik niet eens op in.Jij doet precies het zelfde als de extremistische moslims, je afsluiten/ niet open staan voor anderen en alleen maar vast klampen aan wat je wil horen. Als je werkelijk wil dat er wat veranderd draag dan wat bij en als je wil dat alles wordt zoals jij wil ga op een onbewoond eiland zitten en neem je gelijk gezinden maten mee, dan kunnen jullie daar lekker leven in jullie fantastische Utopia.
Dan gaan wij hier verder in de echte wereld in een samenleving waar voor iedereen plaats is zolang ze maar respect hebben voor elkaar.
Wilders is geen antwoord, Wilders is iemand die wijst en roept en vervolgens om de hoek gaat staan lachen wat voor reactie die nu weer heeft uitgelokt. Waar was die toen er in de kamer gedebatteerd werd over vrijheid van meningsuiting?(hij stond te lachen om de hoek, de held).

Welke principes? Dat vermoorden en vrouwen discrimineren fout is? Noem jij dat propaganda dan? Het enige wat hij liet zien is wat de realiteit is, als mensen daardoor meer voor hem gaan stemmen dan kan hij daar niets aan doen. Zijn doel met deze film is niet meer stemmen halen, wel om mensen wakker te schudden, hoewel dat bij sommigen onmogelijk blijkt...
Dit bewijst dat jij blind bent voor de feiten. Denk eens heel goed na over al die gebeurtenissen, misschien kom je ooit tot het besef dat dat geloof hier nog niets anders dan ellende heeft gebracht en dit alleen erger en erger zal worden in de toekomst naarmate ze in aantal toenemen.
Ja, daarom dat ze stonden dansen in Nederland toen die vliegtuigen in de WTC vlogen. De meeste moslims vinden hun koran belangrijker dan de Nederlandse wet, PUNT.

Het gaat erom dat er te weinig aandacht naar gaat, dit is een mooie samenvatting die aantoont hoe ernstig de situatie is. Ik zie nergens christenen aanslagen plegen. Men zegt altijd 'niet elke moslim is een terrorist' nee, maar wel elke terrorist is een moslim!
Als jij me zou kennen zou je dat niet zeggen. Ik verdiep me hier al jaren in. Ik heb verschillende boeken hierover gelezen, films enz gezien en volg constant de actualiteit. Mijn ervaring is dat hoe beter mensen geïnformeerd zijn, hoe beter ze inzien dat de islam een gevaar vormt.

Ten eerste ben ik geen Wilders stemmer want ik kan niet stemmen in NL. Ten tweede ben jij degene die hier bekrompen en kortzichtig bent door niet te zien wat er aan de hand is. Net als al die andere mensen die meelopen met de massa zonder te beseffen wat de realiteit is.
Niet gezien.. vind het zonde van mijn tijd.
Ga hem overigens ook niet bekijken.
Ik doe precies hetzelfde als extremistishe moslims? Haha ja tuurlijk, ik vermoord dagelijks mensen, discrimineer vrouwen, pleeg aanslagen en indoctrineer kinderen. Genoeg gezegd, die flauwekul daar ga ik niet eens op in.
Dan gaan wij hier verder in de echte wereld in een samenleving waar voor iedereen plaats is zolang ze maar respect hebben voor elkaar.
Ze wordt iedere week meerdere keren geslagen door jonge moslim jongetjes en hun ouders zeggen daar niets van. Alleen maar omdat ze een vrouw is. Ze hebben van huisuit meegekregen dat vrouwen minderwaardig zijn. Dat gaat later ook allemaal de maatschappij in. Je kan wel volhouden dat er geen problemen zijn. Maar die zijn er weldegelijk.
Natuurlijk zijn er een aantal problemen maar dat is iets heel anders dan door middel van een filmpje de Islam neerzetten als een monster die de Westerse wereld wil vernietigen.