Fitness Seller

Wat vind jij van film Wilders?

Peiling Peiling Wat vind jij van film Wilders?

• Niet gezien

Stemmen: 16 12,9%
  • Geweldig

Stemmen: 37 29,8%
  • Is dit alles?

Stemmen: 58 46,8%
  • Wil ik niet zien

Stemmen: 3 2,4%
  • Schandalig

Stemmen: 10 8,1%

• Totaal stemmers
    124
Grappig die negatieve kritiek ook op de kwaliteit van de film. Ik vond die juist prima, meer hoefde het niet te zijn. Leuk/creatief gevonden met die tijdbom en de filmpjes vanuit de koran. Het laat precies zien waar het om gaat: de koran die al die onzin uitkraamt en de believers die het uitvoeren. De tijdbom die erop wijst dat dit geloof een 'tijdbom' is voor de Westerse/beschaafde wereld. Hij had het niet beter kunnen doen. Voor een politieker best knap gedaan, ik denk niet dat al die zakkenvullers in Den Haag of afzeikertjes op de fora het hem nadoen. Goed gedaan Wilders. Jij bent onze enige hoop in een verdoete (s)linkse samenleving vol lafaards en cultuurverloochenaars!

Niet onder druk van Balkenende alleen, maar onder druk van mensen achter de scherm die geen narigheid willen hebben in Nederland.

+1

Der zijn idd tal van organisatie, geldschieters die ook wat in de pap te brokken hebben gehad.
Isn't there always ...

Onzin, dit heeft niets te maken met propaganda want hij vermeld nergens zijn partij, zoek dus eerst eens op wat dat woord betekend voor je me die onzin aankomt. Deze film toont alleen de harde waarheid: dat Europa en met name Nederland stap voor stap veroverd wordt door een achterlijk geloof, mede en vooral dankzij linkse ruggegraatloze sufferds als Balkenende, Verhofstadt etc. die totaal geen respect hebben voor eigen cultuur en identiteit. Ik kots op deze politiek leiders. En tact? lol. WTF zeur je nou over tact als die bende Allah gekken mensen vermoorden omdat hun achterlijke koran het zegt. Maar daar hoor je links natuurlijk niet over, liever Wilders Bashen dan ingaan op de inhoud/problematiek.

Ten eerste:

Propaganda is het beïnvloeden van de publieke opinie om aanhangers te winnen voor bepaalde principes.

Welke harde waarheid? Dat extremisten afschuwelijke dingen doen in naam van hun geloof?
Hoe laat die film zien dat Nederland veroverd wordt door een geloof? :roflol:

Je loopt een beetje alles in te delen in links en rechts als een halve zole papegaai maar heb je eigenlijk wel enig idee wat iemand links en rechts maakt?

De meeste moslims verwerpen de beelden uit het filmpje ook,

Haha vergeet het maar linkse rukker, de mensen zien eindelijk de waarheid want de linkse media wilde dit nooit tonen. En nu gaat bijna niemand nog respect hebben voor dat k*tgeloof. Islam inpakken en wegwezen, we hebben hier geen radicale holbewoners nodig, opgerot naar eigen land.

Ik ben geen linkse rukker, alhoewel dat afhangt van hoe je links omschrijft..

Eindelijk de waarheid? Hij zegt toch niets nieuws? Zelfs de meest simpele r*tard weet dat extremisten aanslagen en terreur plegen in naam van hun geloof. Niets nieuws.

Je komt nogal verward en selectief geinformeerd over :)

Grappig die negatieve kritiek ook op de kwaliteit van de film. Ik vond die juist prima, meer hoefde het niet te zijn. Leuk/creatief gevonden met die tijdbom en de filmpjes vanuit de koran. Het laat precies zien waar het om gaat: de koran die al die onzin uitkraamt en de believers die het uitvoeren. De tijdbom die erop wijst dat dit geloof een 'tijdbom' is voor de Westerse/beschaafde wereld. Hij had het niet beter kunnen doen. Voor een politieker best knap gedaan, ik denk niet dat al die zakkenvullers in Den Haag of afzeikertjes op de fora het hem nadoen. Goed gedaan Wilders. Jij bent onze enige hoop in een verdoete (s)linkse samenleving vol lafaards en cultuurverloochenaars!

Haha. Jij bent een karikatuur van een Wilders stemmer. Jammer dat je nooit zult beseffen dat je kortzichtig en bekrompen bent, juist omdat je kortzichtig en bekrompen bent:(.

Jij doet precies het zelfde als de extremistische moslims, je afsluiten/ niet open staan voor anderen en alleen maar vast klampen aan wat je wil horen. Als je werkelijk wil dat er wat veranderd draag dan wat bij en als je wil dat alles wordt zoals jij wil ga op een onbewoond eiland zitten en neem je gelijk gezinden maten mee, dan kunnen jullie daar lekker leven in jullie fantastische Utopia.
Dan gaan wij hier verder in de echte wereld in een samenleving waar voor iedereen plaats is zolang ze maar respect hebben voor elkaar.

Wilders is geen antwoord, Wilders is iemand die wijst en roept en vervolgens om de hoek gaat staan lachen wat voor reactie die nu weer heeft uitgelokt. Waar was die toen er in de kamer gedebatteerd werd over vrijheid van meningsuiting?(hij stond te lachen om de hoek, de held).

Ten eerste:

Propaganda is het beïnvloeden van de publieke opinie om aanhangers te winnen voor bepaalde principes.
Welke principes? Dat vermoorden en vrouwen discrimineren fout is? Noem jij dat propaganda dan? Het enige wat hij liet zien is wat de realiteit is, als mensen daardoor meer voor hem gaan stemmen dan kan hij daar niets aan doen. Zijn doel met deze film is niet meer stemmen halen, wel om mensen wakker te schudden, hoewel dat bij sommigen onmogelijk blijkt...

Welke harde waarheid? Dat extremisten afschuwelijke dingen doen in naam van hun geloof?
Hoe laat die film zien dat Nederland veroverd wordt door een geloof? :roflol:
Dit bewijst dat jij blind bent voor de feiten. Denk eens heel goed na over al die gebeurtenissen, misschien kom je ooit tot het besef dat dat geloof hier nog niets anders dan ellende heeft gebracht en dit alleen erger en erger zal worden in de toekomst naarmate ze in aantal toenemen.

Je loopt een beetje alles in te delen in links en rechts als een halve zole papegaai maar heb je eigenlijk wel enig idee wat iemand links en rechts maakt?
Haha, natuurlijk, wat een vraag.

De meeste moslims verwerpen de beelden uit het filmpje ook,
Ja, daarom dat ze stonden dansen in Nederland toen die vliegtuigen in de WTC vlogen. De meeste moslims vinden hun koran belangrijker dan de Nederlandse wet, PUNT.

Eindelijk de waarheid? Hij zegt toch niets nieuws? Zelfs de meest simpele r*tard weet dat extremisten aanslagen en terreur plegen in naam van hun geloof. Niets nieuws.
Het gaat erom dat er te weinig aandacht naar gaat, dit is een mooie samenvatting die aantoont hoe ernstig de situatie is. Ik zie nergens christenen aanslagen plegen. Men zegt altijd 'niet elke moslim is een terrorist' nee, maar wel elke terrorist is een moslim!

Je komt nogal verward en selectief geinformeerd over :)
Als jij me zou kennen zou je dat niet zeggen. Ik verdiep me hier al jaren in. Ik heb verschillende boeken hierover gelezen, films enz gezien en volg constant de actualiteit. Mijn ervaring is dat hoe beter mensen geïnformeerd zijn, hoe beter ze inzien dat de islam een gevaar vormt.

Haha. Jij bent een karikatuur van een Wilders stemmer. Jammer dat je nooit zult beseffen dat je kortzichtig en bekrompen bent, juist omdat je kortzichtig en bekrompen bent:(.
Ten eerste ben ik geen Wilders stemmer want ik kan niet stemmen in NL. Ten tweede ben jij degene die hier bekrompen en kortzichtig is door niet te zien wat er aan de hand is. Net als al die andere mensen die meelopen met de massa zonder te beseffen wat de realiteit is.

Jij doet precies het zelfde als de extremistische moslims, je afsluiten/ niet open staan voor anderen en alleen maar vast klampen aan wat je wil horen. Als je werkelijk wil dat er wat veranderd draag dan wat bij en als je wil dat alles wordt zoals jij wil ga op een onbewoond eiland zitten en neem je gelijk gezinden maten mee, dan kunnen jullie daar lekker leven in jullie fantastische Utopia.
Dan gaan wij hier verder in de echte wereld in een samenleving waar voor iedereen plaats is zolang ze maar respect hebben voor elkaar.

Wilders is geen antwoord, Wilders is iemand die wijst en roept en vervolgens om de hoek gaat staan lachen wat voor reactie die nu weer heeft uitgelokt. Waar was die toen er in de kamer gedebatteerd werd over vrijheid van meningsuiting?(hij stond te lachen om de hoek, de held).
Ik doe precies hetzelfde als extremistishe moslims? Haha ja tuurlijk, ik vermoord dagelijks mensen, discrimineer vrouwen, pleeg aanslagen en indoctrineer kinderen. Genoeg gezegd, die flauwekul daar ga ik niet eens op in.

Wilders had al aangegeven dat hij er niet op uit was om mensen te beledigen maar een aantal zaken aan de kaak te stellen die buiten de proporties vallen.
Ik denk dat hij het e.a. nog op een beschaafde manier (zoals dat mag worden verwacht van politici) heeft verwoord.

Geen haat zaaien, geen beledigingen etc. etc. dus...snapte ook al niet waarom mensen zich zo druk maakten de laatste maanden...ook Wilders
weet maat te houden in de politieke normen.

Rechts is anti-islam en links zijn bomen- en marokkanenknuffelaars! :rolleyes:

Ik durf te wedden dat je niet in één kernzin kan samenvatten wat echt rechts inhoudt. Net zoals al die andere simplistische zieltjes waar 't forum tegenwoordig van vol loopt.

Zat er vanochtend aan te denken om hem te kijken, echter wat ik erover gehoord heb denk ik dat het een waste of time is.

Welke principes? Dat vermoorden en vrouwen discrimineren fout is? Noem jij dat propaganda dan? Het enige wat hij liet zien is wat de realiteit is, als mensen daardoor meer voor hem gaan stemmen dan kan hij daar niets aan doen. Zijn doel met deze film is niet meer stemmen halen, wel om mensen wakker te schudden, hoewel dat bij sommigen onmogelijk blijkt...

Ja ik noem het propaganda want hij impliceert dat iedere Moslim de verzen uit de Koran vertaald in rechtvaardiging van geweld en discriminatie terwijl dit slechts een kleine groep is binnen de moslimgemeenschap.

Ik denk niet dat hij door deze film meer stemmen gaat krijgen want de idioten die wel vatbaar zijn voor deze intens slechte poging tot propaganda stemden al op hem.

Dit bewijst dat jij blind bent voor de feiten. Denk eens heel goed na over al die gebeurtenissen, misschien kom je ooit tot het besef dat dat geloof hier nog niets anders dan ellende heeft gebracht en dit alleen erger en erger zal worden in de toekomst naarmate ze in aantal toenemen.

Ik ben helemaal niet blind voor feiten, ik ben gek op feiten. Ik bestudeer feiten en ideeen uit liefde voor de waarheid. Je hoeft mij echt niets te vertellen over gebeurtenissen, geloof en 'andere ellende' hoor. (niet dat ik wil zeggen dat ik alles al weet, bij verre van, maar ik ben ervan overtuigd op basis van je onzin hier dat jij mij verdomd weinig bij kan brengen) Jij lijkt niet het vermogen en/of kennis te hebben om zaken in een groter verband te zien, aangezien je hier aan het raaskallen bent als een typische Wilders aanhanger.

Waaruit blijkt dan dat ik een linkse rukker ben?

Ja, daarom dat ze stonden dansen in Nederland toen die vliegtuigen in de WTC vlogen. De meeste moslims vinden hun koran belangrijker dan de Nederlandse wet, PUNT.

Met figuren die hun berichten beeindigen met de hoofdletters PUNT ga ik liever zowieso niet in duscussie maar laat ik voor jou een uitzondering maken;

Wie stonden er te dansen? Wie zijn 'Ze'? Zijn dat die feiten van je? *proest* Je zou de wetenschap in moeten gaan ;)

Dat de meeste moslims de Koran belangrijker vinden, man de meeste moslims geven geen reet meer om dat pure orthodoxe, laat je niet van de wijs brengen door dat extremistische tuig.

Het gaat erom dat er te weinig aandacht naar gaat, dit is een mooie samenvatting die aantoont hoe ernstig de situatie is. Ik zie nergens christenen aanslagen plegen. Men zegt altijd 'niet elke moslim is een terrorist' nee, maar wel elke terrorist is een moslim!

Top argumentatie, hier geef ik je een punt. Geniaal!

Moordenaar van Fortuin, gewoon zomaar een voorbeeldje hoor

Als jij me zou kennen zou je dat niet zeggen. Ik verdiep me hier al jaren in. Ik heb verschillende boeken hierover gelezen, films enz gezien en volg constant de actualiteit. Mijn ervaring is dat hoe beter mensen geïnformeerd zijn, hoe beter ze inzien dat de islam een gevaar vormt.

Ja vandaar dat Wilders en andere populistische geluiden vooral volgers vind onder laag opgeleiden, omdat die zo goed geinformeerd zijn :rolleyes:

Ten eerste ben ik geen Wilders stemmer want ik kan niet stemmen in NL. Ten tweede ben jij degene die hier bekrompen en kortzichtig bent door niet te zien wat er aan de hand is. Net als al die andere mensen die meelopen met de massa zonder te beseffen wat de realiteit is.

Of jij nu wel of geen Wilders stemmer bent, voor mij ben je op basis van wat je hier allemaal raaskalt het prototype Wilders stemmer.

Laatst bewerkt:
Niet gezien.. vind het zonde van mijn tijd.

Ga hem overigens ook niet bekijken.

Niet gezien.. vind het zonde van mijn tijd.

Ga hem overigens ook niet bekijken.

Vanmorgen bij m'n ontbijt even bekeken, hij duurt maar een kwartier ofzo.

Het zit heel simpel in elkaar mocht je het willen weten (waarschijnlijk heb je dat zelf ook al vernomen..) Hij noemt een paar verzen op en laat allerlei beelden zien van aanslagen en andere uitingen van extremisme gekoppeld aan de Islam waarmee hij wil aangeven dat de Islam ons wil vernietigen.

Ik doe precies hetzelfde als extremistishe moslims? Haha ja tuurlijk, ik vermoord dagelijks mensen, discrimineer vrouwen, pleeg aanslagen en indoctrineer kinderen. Genoeg gezegd, die flauwekul daar ga ik niet eens op in.

Nu doe je het weer je leest, hoort en beredeneerd het alleen maar vanuit jou belevingswereld net als de moslims, ik zeg nergens dat jij de wandaden pleegt die hun plegen. Enkel en alleen dat je je beperkt opsteld en alleen wil zien wat je wil zien, daar zijn hun ook erg goed in.

Mijn vriendin werkt op de kinderafdeling van het Onze Lieve Vrouwen ziekenhuis in Amsterdam en daar is 80% van de kinderen allochtoon , waarbij ook veel moslims.

Ze wordt iedere week meerdere keren geslagen door jonge moslim jongetjes en hun ouders zeggen daar niets van. Alleen maar omdat ze een vrouw is. Ze hebben van huisuit meegekregen dat vrouwen minderwaardig zijn. Dat gaat later ook allemaal de maatschappij in. Je kan wel volhouden dat er geen problemen zijn. Maar die zijn er weldegelijk.

Ze wordt iedere week meerdere keren geslagen door jonge moslim jongetjes en hun ouders zeggen daar niets van. Alleen maar omdat ze een vrouw is. Ze hebben van huisuit meegekregen dat vrouwen minderwaardig zijn. Dat gaat later ook allemaal de maatschappij in. Je kan wel volhouden dat er geen problemen zijn. Maar die zijn er weldegelijk.

Natuurlijk zijn er een aantal problemen maar dat is iets heel anders dan door middel van een filmpje de Islam neerzetten als een monster die de Westerse wereld wil vernietigen.

Natuurlijk zijn er een aantal problemen maar dat is iets heel anders dan door middel van een filmpje de Islam neerzetten als een monster die de Westerse wereld wil vernietigen.

Klopt. Maar veel mensen willen er niet eens aan dat er problemen zijn.

Wilders overdrijft anderen bagataliseren alles :)

Niet de moeite waard om degelijk op te reageren

Iemand gisteren die Islamoloog gezien bij P&W? Prachtige vent..beetje de linkse kerk afzeiken:D

Het is een misvatting van Wilders om deze film aan Nederland te relateren. Dat is gewoon geen reeele situatie. Hij komt ook met 0 oplossingen/mogelijkheden.

Blijft dus gewoon dezelfde zielige man die helaas nog teveel steun krijgt.

Terug
Naar boven