MuscleMeat

Wat vind jij van film Wilders?

Peiling Peiling Wat vind jij van film Wilders?

• Niet gezien

Stemmen: 16 12,9%
  • Geweldig

Stemmen: 37 29,8%
  • Is dit alles?

Stemmen: 58 46,8%
  • Wil ik niet zien

Stemmen: 3 2,4%
  • Schandalig

Stemmen: 10 8,1%

• Totaal stemmers
    124
Blijft dus gewoon dezelfde zielige man die helaas nog teveel steun krijgt.

Mijn steun krijgt ie in ieder geval niet :)

Iemand nog behoefte om een tegenpartij op te richten samen met mij? Zo'n luizenleventje als de meeste kamerleden hebben trekt mij ook wel.

Hij wilde oorspronkelijke veel meer provocerende materiaal uitbrengen van ongekende beledigende aarde.

Maar gaande weg onder druk van de overheid (herinner je je nog het gesprek met Balkenende en Verhagen) en misschien op aanraden van zijn advocates heeft hij daar afgezien. Om toch nog zijn poker face te bewaren heeft hij deze inhoudloze kopieer-plak fim met willeswaar weinig beledigende en bestaande materiaal uitgebracht.

Lang leven de mensen die achter de schermen over dit land bewaken ;)

Hoe weet jij dit ?

Iemand gisteren die Islamoloog gezien bij P&W? Prachtige vent..beetje de linkse kerk afzeiken:D

Het is een misvatting van Wilders om deze film aan Nederland te relateren. Dat is gewoon geen reeele situatie. Hij komt ook met 0 oplossingen/mogelijkheden.

Geen islamoloog, een arabist
Die man is een grap, niet serieus te nemen
Iemand die dit soort artikelen publiceert kan je eigenlijk ook niet serieus nemen, heel objectief ook alllemaal

Kunnen de moslims zichzelf genezen?

De islamitische strijd tegen het kwaad
What went wrong in the Netherlands?
Niet de leugen maar de dreiging

ik vind het een beetje crue om in 16 minuten met alleen maar negatieve feiten een geloof in elkaar te trappen! en zo die hele groep op een hoop te gooien. ik dacht toen ik die film had gekeken "echt weer zo'n proporganda filmpje van een opholgeslagen kerel die zen mening wil uiten."

Mijn vriendin werkt op de kinderafdeling van het Onze Lieve Vrouwen ziekenhuis in Amsterdam en daar is 80% van de kinderen allochtoon , waarbij ook veel moslims.

Ze wordt iedere week meerdere keren geslagen door jonge moslim jongetjes en hun ouders zeggen daar niets van. Alleen maar omdat ze een vrouw is. Ze hebben van huisuit meegekregen dat vrouwen minderwaardig zijn. Dat gaat later ook allemaal de maatschappij in. Je kan wel volhouden dat er geen problemen zijn. Maar die zijn er weldegelijk.

Er zijn ook echt wel problemen en daar moeten we samen uitkomen, je kan dan niet iemand of een groep telkens ergens de schuld van geven en daarbij ook veel mensen beschuldigen die er niks mee te maken hebben.

Ik geloof ook best dat er veel allochtonen zijn die moeten leren wat respect is, hun mond loopt er vaak van over ze lopen echter wat achter in hun daden. Zeker kinderen moeten daar in duidelijk mee krijgen wat wel en niet kan. Heb zelf een tijdje een divers jeugd voetbalelftal begeleid en daarin waren het ook vaak de allochtonen gastjes die problemen hadden met gezag en vaak ruzie hadden al waren ze echt niet de enige (de ergste was ook een autochtoon, scheit aan alles en iedereen). Door hard maar fair te zijn ging dat gewoon steeds beter, eigenlijk gewoon goed, ze zochten nog steeds de grens maar ze wisten nu wel waar die lag.

De ouders van die kinderen zijn ook moeilijk te bereiken en hebben op de een of andere manier het idee dat hun kinderen buitenshuis door vreemde ook gewoon opgevoed wordt, zo werkt het hier niet en daarbij komt hun kinderen hebben misschien nog wel erger als het lokale grut het idee van pleur op ik hoef niet te doen wat je zegt je bent me vader niet.

Daar moet zeker wat aan gebeuren, je vriendin mag gewoon niet geslagen worden punt uit en die klootzakjes dienen daarop aangesproken te worden en doen de ouders dat niet dan moet er maar een beveiligingsfiguur zijn die ze duidelijk maakt wat wel en niet kan (noem maar wat), als ze dan later zelf hun kinderen opvoeden zal het probleem verdwijnen.

Bedoelde met me post ook echt niet dat er geen problemen zijn, er zijn zoveel verschillende mensen met zoveel verschillende gewoontes dat het onmogelijk is om niet te botsen als je echter dingen gezamelijk moet doen dan moet er toch een algemeen voor iedereen acceptabele omgangsvorm zijn en daar moet aan gewerkt worden. Dat is in mijn ogen echt wel haalbaar zonder mensen eruit te trappen.

Geen islamoloog, een arabist
Die man is een grap, niet serieus te nemen
Iemand die dit soort artikelen publiceert kan je eigenlijk ook niet serieus nemen, heel objectief ook alllemaal

Kunnen de moslims zichzelf genezen?

De islamitische strijd tegen het kwaad
What went wrong in the Netherlands?
Niet de leugen maar de dreiging

Nergens gezegd dat de man serieus genomen moest worden. Onder zijn naam stond dat ie islamoloog was. Als jij zegt van niet, prima, dat zan dan wel:)

Mijn vriendin werkt op de kinderafdeling van het Onze Lieve Vrouwen ziekenhuis in Amsterdam en daar is 80% van de kinderen allochtoon , waarbij ook veel moslims.

Ze wordt iedere week meerdere keren geslagen door jonge moslim jongetjes en hun ouders zeggen daar niets van. Alleen maar omdat ze een vrouw is. Ze hebben van huisuit meegekregen dat vrouwen minderwaardig zijn. Dat gaat later ook allemaal de maatschappij in. Je kan wel volhouden dat er geen problemen zijn. Maar die zijn er weldegelijk.

Oke, het is de Telegraaf, maar toch. Ik ga van het weekend eens kijken of er meer van dergelijks te vinden is. Maar het is niet opzichzelf staand. Ambulancepersoneel kampt al langer met zaadzakken die hun het werk onmogelijk maakt, tot het punt dat men met steekvrije vesten aan de slag moet. TE ZOT VOOR WOORDEN.

Nursing | home | Telegraaflezer mag verpleegkundige afbekken

Gezondheidszorg is een recht, geen plicht. Vieze idioten moeten hun handen van je vriendin houden, godverdegodver.

Iemand gisteren die Islamoloog gezien bij P&W? Prachtige vent..beetje de linkse kerk afzeiken:D

Het is een misvatting van Wilders om deze film aan Nederland te relateren. Dat is gewoon geen reeele situatie. Hij komt ook met 0 oplossingen/mogelijkheden.

Ja dat was grappig, hij zei dat 20% van moslims extremisten zijn, iemand vroeg hem of het een wetenschappelijke schatting was en toen lachte iedereen hem uit :D

Ik vind het een belangrijke film wat we ook zeer serieus moeten nemen.Het is een waarschuwing wat veel mensen niet serieus nemen of er niet bang om worden.De toekomst leert het...

Wilders is de nieuwe Dzjengis Khan. Simpelweg een briljante film met allerlei actuele items die nog niet genoeg waren besproken! Ik was geschokt door de inhoud, zo simpel, briljant en overweldigend.

Onzin gedoe.

Ambulancepersoneel kampt al langer met zaadzakken die hun het werk onmogelijk maakt, tot het punt dat men met steekvrije vesten aan de slag moet. TE ZOT VOOR WOORDEN..

Het is inderdaad te zot dat mensen in de zorg het werken onmogelijk gemaakt wordt!

Mijn vriendin is ook bevriend met iemand die ambulance-verpleegkundige is. Je wilt niet weten wat voor agressie die mensen meemaken. En dit gebeurt werkelijk in alle bevolkingsgroepen. (ook blanken dus Afan)

Wat me is opgevallen is dat het hele kabinet enorme kontenlikkers zijn en koste wat het kost willen voorkomen dat hun moslimvriendjes op de teentjes getrapt worden.

Fitna is geen fatwa waard. 'Ook zo''' geweldige uitspraak''. Nou wat was wel een fatwa waard geweest? Als wilders in de film de koran verbrand had?

Wat een joke. Als ik de bijbel crap zou vinden en er symbolisch 1 zou verbranden moet dat kunnen en moeten gelovigen die er zoveel waarde aan hechten gewoon maar even de andere kant op kijken.

Ik heb de film eerlijk gezegd niet gezien en ben ik ook niet van plan maar van wat ik op het nieuws gezien heb ,ben ik het met de meeste mensen hier eens.Pure propaganda en ook alleen maar provocerend om dan als er weer mensen reageren te zeggen van zien jullie wel ze deugen niet.

Kan mij echt niet voorstellen dat er op deze man gestemd wordt.Als je op hem stemt wil dat meestal zeggen dat je niet gelukkig bent met je leven en dat je hopeloos verwacht dat zo iemand er wat aan kan doen zielig eigenlijk.Of tweede optie je bent niet al te slim....

Ik heb de film eerlijk gezegd niet gezien en ben ik ook niet van plan maar van wat ik op het nieuws gezien heb ,ben ik het met de meeste mensen hier eens.Pure propaganda en ook alleen maar provocerend om dan als er weer mensen reageren te zeggen van zien jullie wel ze deugen niet.

Kan mij echt niet voorstellen dat er op deze man gestemd wordt.Als je op hem stemt wil dat meestal zeggen dat je niet gelukkig bent met je leven en dat je hopeloos verwacht dat zo iemand er wat aan kan doen zielig eigenlijk.Of tweede optie je bent niet al te slim....

Eerst en vooral, niet zeiken als je de film niet gezien hebt, daar draait dit topic over. Ten tweede; hij mag de mensen waarschuwen over de gruwelen die er in staan en die ze maar al te graag op de westerling zouden toepassen

Ik heb maar op "geweldig" gestemd, ik had niet zo'n gevoel van "is dit alles" maar geweldig vind ik hem nou ook weer niet.

Het is een handig overzichtje, en ik denk nu niet anders over moslims dan ik al deed. Sommigen gaan er echt te diep op in :rolleyes:

zelfde enquete dan hln :D

niet gezien

Volgens mij is het antwoord calcium.

Uhm... nee magnesium en zink waren verantwoordelijk voor een diepe slaap. Als je hard benen traint dan dan... squat je? Na het squatten ga je naar Harry's bar voor wat meubelstukken.

Terug
Naar boven