Tommyboy
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 83
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

het zal wel gewoon moslim EIGEN zijn dus bij hun gewoon zijn om zo te reageren als iemand iets over de koran zegt maarja hier hebben wij ONZE normen en waarden en wetten en daar hebben ze zich gewoon aan te houden en anders oprotten
Een andere interpretaties daarvan is als volgt: vroeger werden mensen van andere rangen, standen, vrouwen, slaven heidenen etc. geslagen met de buitenkant van de hand. Dit is en was een teken dat de andere onder jouw stond, een tegen van minderwaardigheid. De andere wang kan in dat opzicht zowel een pacifieve reactie zijn alsmede een teken van verzet doormiddel van de andere jouw nu met respect te laten behandelen: sla me nu nog eens maar dan met de vlakke hand als erkenning dat ik je gelijke ben.
Wat betreft Christendom een lachertje: in tegenstelling tot wat de meeste Imams preken, evolueert het Christendom met de maatschappij mee, zonder dat het zijn ware essentie verloochend.
Wat me wel opvalt is dat niemand hier toegeeft dat het wel degelijk heel beledigend kan zijn dat iemand jou levensvisie op zo'n manier en plein public belachelijk maakt, en dat er eigenlijk heel laconiek over gedaan wordt. Hoewel vrijheid van meningsuiting ons grootste goed is, mag er wel degelijk rekening gehouden worden met iemand anders.
Om je eens goed te verplaatsen wat zou je doen als iemand een film maakt over dat hij Pumping Iron van Arnold zou verbranden?![]()
Wat me wel opvalt is dat niemand hier toegeeft dat het wel degelijk heel beledigend kan zijn dat iemand jou levensvisie op zo'n manier en plein public belachelijk maakt, en dat er eigenlijk heel laconiek over gedaan wordt. Hoewel vrijheid van meningsuiting ons grootste goed is, mag er wel degelijk rekening gehouden worden met iemand anders.
Om je eens goed te verplaatsen wat zou je doen als iemand een film maakt over dat hij Pumping Iron van Arnold zou verbranden?![]()
Hoezo niemand ?
Het kan beledigend (eerder zal) overkomen, maar vrijheid van meningsuiting staat wel op een hoger rang.
I couldn't care less. Het verbranden van boeken opzich is jammerlijk. Een exemplaar van pumping iron zou me helemaal gestolen kunnen worden.
Ik zou hellig worden als iemand mijn boeken in de fik zou steken. Maar als iemand zijn exemplaar van 'the origin of species', 'the blind watchmaker', the hitchhikersguide to the galaxy, of 'de verschrikkingen van het nazi systeem' wil verbranden, ga ik daar niet wild van worden als ik er een filmpje van zie. Ik zou benieuwd zijn naar de redenen erachter denk ik. Waarom ben je het er niet mee eens? Of waren het andere hout en evt bijbels e.d op en moest je het toch warm zien te krijgen?
Een slechte analogie: de verschrikkingen van het nazi-systeem en hitchhikers guide... zijn slechts 'ontspannen' literatuur en staan nergens in verhouding tot een boek dat iemand zijn levensovertuiging bevat en dat iemands cultureel/intellectueel erfgoed is alsmede iemand zijn identiteit. Een voorbeeld (niet helemaal in de trant van maar toch) zou kunnen zijn als iemand de nederlandse vlag in de brand steekt. Ik zou er niet om gaan rellen maar pissig word ik er wel van.
En zoals je al zei je bent benieuwd naar de redenen achter die verbranding. Waarom dan niet gewoon die redenen weten zónder de verbranding.
hoezo loser. dan zouden alle politici losers zijn . hij is elk geval een goed politicus
Ik vraag me af of 'niet serieus genomen worden' onderdeel is van een goed politicus. Als die dan ook nog eens met hobbyfilmpjes over hun ideeën aankomen...hoezo loser. dan zouden alle politici losers zijn . hij is elk geval een goed politicus
Slechte vergelijking. Als wilders Koran een fascistisch boek vindt, dan is het meer dan normaal dat hij het verwerpt of als de koran herschreven wordt (is niet mogelijk). Dan heeft smeken geen nut, want koran is en blijft een fascistisch boek en moet aan banden worden gelegd (in de ogen van wilders)
Hij mag zijn filmpje dus doen, hij heeft daar alle recht bij, ook al is hij een lunatic (en ik ben er zeker van dat er echt iets schort met die loser)
Mss kan koran in de fik steken wel gezien worden als provocatie, maar ik weet niet onder welke juridische achtergrond. Maar op een waaheidsgetrouwe film kan je niks op zeggen.
Zeg eens eerlijk heretic, hoe zou jij hebben gereageerd als Geert Wilders de koran in de fik zou steken, toen je nog wel gelovig was?
A.u.b niet aankomen met politiek correct antwoord
[...]En voor degene die zeggen, gaat het niet juist tegen de koran in...zeg dat maar tegen deze broeders
YouTube - Muhammad Cartoon Protests in Amman Jordan, Feb 10 2006