Sport2000
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 29
Ik zal er heel eerlijk om antwoorden, al zeg het imo niet veel en ik zal ook zeggen waarom.
Ik zou ongetwijfeld even erg als u reageren. Ik zou er dus ook woest om worden en zou ook rellen geschopt hebben. Maar, sinds ik op allerlei fora vertoef heb ik ook heel wat bijgeleerd over de visie van de andere kant, namelijk de autochtonen en ik heb geleerd dat we niet zoveel met elkaar verschillen (op menselijk vlak). De hele bonje tussen autochtonen en allochtonen/moslims is puur uit onbegrip.
Ik geloof, uiteraard kan ik nooit 100% zeker zijn, al moest ik OP DIT MOMENT moslim zijn, dan nog zou ik geen onnodige acties doen zoals rellen etc. Ik zie het er de nut van niet in, integendeel, het maakt de boel gewoon erger. Mjah, misschien is het mijn zwaar overwegend atheistisch kant dat nu spreekt over dat laatste, vandaar dat ik voorzichtig ben en echt niet weet hoe ik zou reageren op dit moment, ook al was ik moslim.
idd, er zijn genoeg middelen om bij de overheid je misgenoegen kenbaar te maken. het is beter om die wegen te bewandelen