XXL Nutrition

Wat vinden jullie van de nieuwe trend die er gezet wordt?

denk dat Amy met deze trend begonnen is
vind haar muziek wel goed
verder heb ik geen bewondering voor haar

heb de laatste tijd wel meerdere copycats gehoord die de trend volgen

Vals klinkende rotzooi... :( hier moet ik echt niets van weten

Vreselijk jammer, dat gejammer.

Ik vind het wel oke.

Het is wel beter dan de gemiddelde bocht die op tmf voorbij komt iig.

ik vind het wel relaxed

Niet mijn ding.

Eindelijk iets wat op pop/bleus lijkt. Gaaf nummer imo

• Topic Starter Topic Starter
Mensen die zeggen dat het valse muziek is, moeten toch eens goed nagaan of ze überhaupt wel weten waar ze over babbelen..

vind er niks aan

Ik ben verplicht om 8 uur per dag naar een radiozender te luisteren die niets beter vind om dit liedje minstens elk uur een keer te spelen, en nu kom ik dit nog eens tegen op mijn favo forum.

Vals klinkende rotzooi... :( hier moet ik echt niets van weten

vals klinkend? omg dude weet jij wel wat VALS is?

blijkt maar weer dat een paar mensen hier geen musicaal gehoor hebben.

Ik vind het top muziek btw :) erg lekker af en toe :D ben zelf blues gitarist dus dat waardeer ik ook altijd erg :D

Vind het wel ok beter dan die stomme house en techno bagger in ieder geval.

Ik ben verplicht om 8 uur per dag naar een radiozender te luisteren die niets beter vind om dit liedje minstens elk uur een keer te spelen, en nu kom ik dit nog eens tegen op mijn favo forum.

+1

maar moet er wel bij zeggen dat ik het wel goeie muziek vind, er straalt een zekere klasse vanuit.
zoals al aangegeven klinkt het zeer sixties-achtig (zou het zelf nog wat vroeger durven dateren). ben wel een liefhebber van 60's muziek (rock 'n' rollah :P)

alleen doodjammer dat ze die nummers gvd 100 keer/dag gaan draaien en dit maanden aan een stuk tot het je oren uitkomt :fire:
dan hoeft het voor mij ook niet meer...

het basisriffje van 'mercy' is trouwens gepikt van een ander fifties/sixties-nummer... 'I don't want nobody else but you'... naam van de uitvoerder ontsnapt me nu wel...

Die achtergrond-synthesiser is niet vals, maar ik vind het gewoon kakafonisch klinken. Beschouw het dan meer als een mening dan als een vaststelling, want de producers zullen wel allesbehalve valse muziek gemaakt hebben. (ik zei ook vals KLINKEND )

Die achtergrond-synthesiser is niet vals, maar ik vind het gewoon kakafonisch klinken. Beschouw het dan meer als een mening dan als een vaststelling, want de producers zullen wel allesbehalve valse muziek gemaakt hebben. (ik zei ook vals KLINKEND )

in orde:P

mijn mening: ik als muziekliefhebber vind dit een verlossing dat er af en toe zoiets langskomt in de hitparade van tegenwoordig, want als iets mij in een zombie trance brengt is het wel die simpele muziek van tegenwoordig :)
(niet om anderen hun muzieksmaak af te kraken)

• Topic Starter Topic Starter
Idd, die beatstampende muziek (waar ik vroeger goed hard op ben gegaan :P) hebben we nu wel gehad...tijd voor retro.....!!!

Terug
Naar boven