AndroidHealthClinic

Wat vinden jullie van deze PCT van elitefitness.com?

Ano_1989_86

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
66
Lengte
1m73
Lees even de OP hier:

http://www.elitefitness.com/forum/p...apy/very-best-pct-2010-right-here-712121.html

Is dit degelijk advies voor pct? Heel dat forum zweert bij die vrij te verkrijgen supplementjes en boort nolva en clomid de grond in alsof ze de duivel zelf zijn.

Hebben ze gelijk als ze zeggen dat nolva en clomid verouderd en inefficiënt zijn, of zijn ze gewoon gebrainwasht door boardsponsors als mrsupps en needtobuildmuscle en de mensen die door hen gesponsord zijn?

Laatst bewerkt:
is een grote hoax daar, vets en mods prijzen die producten de hemel in en als een stelletje imbecielen gaan ze dat nog kopen ook

hehehe idd,die gasten worden betaald,voor promotie

• Topic Starter Topic Starter
Ben er net achter gekomen dat "needtogetaas" gewoon de eigenaar is van needtobuildmuscle.com. Zegt al genoeg lijkt me. :rolleyes:

Je kan het beste 19nor als pct gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
Ging ik even kijken op steroidology over die producten, blijkt dat mr supps en needtobuildmuscle ook daar sponsors zijn.
Zijn er wel nog degelijke engelstalige AAS-fora die niet volledig gerund worden door de sponsors?!

Ik vraag me trouwens af waar dat gaat eindigen met die fora waar iedereen geïndoctrineerd is door de sponsors. Straks kuurt niemand daar nog met test en tren, maar met een of andere vage herbal test booster. :roflol:

Laatst bewerkt:
ironmagazineforums is op zich wel ok, alleen daar promoten ze veel van hun eigen spullen maar de kennis en het niveau ligt een stuk hoger.

Eerst beweert hij dat er geen bewijs is voor het nut van Nolvadex/Clomid als PCT (niet waar) en vervolgens komt hij zelf met wat ideeën waar sowieso geen bewijs voor is (vage supplementen). :o

Dit is precies de reden waarom we beperkingen hebben voor onze sponsoren en medewerkers op DBB. Het gaat de geloofwaardigheid van je content aantasten...

heheh ik ging daarop om te vragen of die wat had voor mn gyno aangezien hij daar als een ''expert'' wordt aangezien.

Nooit een bericht gekregen omdat ik volgens mij in NL woon en hij zn shit niet kan verzenden

Eerst beweert hij dat er geen bewijs is voor het nut van Nolvadex/Clomid als PCT (niet waar) en vervolgens komt hij zelf met wat ideeën waar sowieso geen bewijs voor is (vage supplementen). :o

Dit is precies de reden waarom we beperkingen hebben voor onze sponsoren en medewerkers op DBB. Het gaat de geloofwaardigheid van je content aantasten...

Prima, houden zo:thumb:

Terug
Naar boven