Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zeg niet dat jij niet uit ervaring praat maar soit ,we zijn idd te ver off-topic aant gaan,probeer t maar eens,tis zeker een aanrader.Bestaat allang trouwens maar onder een andere naam,weet niet direct welke het was,is makkelijk via google te vinden iig.
50drol+25winnyanastrol 75 om even verder off-topic te gaan50drol+25winny

Jij niet Dikke........weet niet wat je gebruikt,maar ik ben het er niet mee eens....Je ziet er niet uit man..net een ...tank
Ik zie dat HMG wel zitten tijdens een kuur. Dus niet alleen imitatie van het LH-maar ook van het FSH-hormoon.
Kriel, wat heb je aan die enorme lange kuur overgehouden aan massa en hoe is het met je BF gesteld?

pffffff tja eigenlijk nix bijzonders hoor. Ben gewoon weer 102-103 Bf ligt op 11%,dus das wel aardig,maar nix bijzonders.
Ik voel me gewoon goed op test,dan zit ik lekker in mijn vel. Merk gewoon naarmate ik ouder wordt dat ik meer nodig heb. Als alles op de rit staat ga ik echt 100mg pw zetten,nix meer en nix minder
Ach werkelijk nix bijzonders hoor........ja je doet zeker aan gewichtdinges is een vaak gehoord verhaal.
Ik was ooit 117kg.........t*ring wat zag ik eruit...maar kon mijn veters niet knopen en de trap niet op....das ook nix.