Fitness Seller

Power pct

15maand zwaar? 1000 test en 600 tren/primo of bescheiden?

• Topic Starter Topic Starter
bescheiden,500 test,primo 500,dat soort grappen

Kriel is dan ook een bescheide vent..

Jij niet Dikke........weet niet wat je gebruikt,maar ik ben het er niet mee eens....Je ziet er niet uit man..net een ...tank

ik zeg niet dat jij niet uit ervaring praat maar soit ,we zijn idd te ver off-topic aant gaan,probeer t maar eens,tis zeker een aanrader.Bestaat allang trouwens maar onder een andere naam,weet niet direct welke het was,is makkelijk via google te vinden iig.

anastrol 75 om even verder off-topic te gaan ;) 50drol+25winny

Jij niet Dikke........weet niet wat je gebruikt,maar ik ben het er niet mee eens....Je ziet er niet uit man..net een ...tank

Hahaha dankjewel lieverd..

Ik moet wel hè.. Om die grote lelijke kop van me te compenseren..

Ps.. Die chick zit nog steeds in mn hoofd man.. Dat lichaam! Benen.. Billen.. Damn..

En jou herstel zit ook wel goed! Viespeuk! Haha..

Laatst bewerkt:
Ja das waar,ik zag je gister,en dacht....die hoort wel in beverwijk thuis voor een gezichts transplantatie,wahahahaha

Standaard verhaal hierzo altijd HMG en combi van nolva en clomid na. Dan je echt gonadotrofine als enkel follitropine?

waar heb je het over,normaliter wordt er HCG gebruikt,geen HMG

Dat snap ik dat hcg de voorkeur heeft. Neemt niet weg dat ik HMG prefereer. Maar bedoelde eigelijk in welke vorm je HMG had. gonadotropine of follitropine?

oh ok,ik heb je vraag niet goed begrepen.
gonadotropine was het.

Gaat goed,laatste dag clomid gehd,nu nog 15 dagen tamoxifen

Ga je nog bloedwerk laten doen voor je met HRT begint?

Ik zie dat HMG wel zitten tijdens een kuur. Dus niet alleen imitatie van het LH-maar ook van het FSH-hormoon.:rolleyes:

Kriel, wat heb je aan die enorme lange kuur overgehouden aan massa en hoe is het met je BF gesteld?

pffffff tja eigenlijk nix bijzonders hoor. Ben gewoon weer 102-103 Bf ligt op 11%,dus das wel aardig,maar nix bijzonders.

Ik voel me gewoon goed op test,dan zit ik lekker in mijn vel. Merk gewoon naarmate ik ouder wordt dat ik meer nodig heb. Als alles op de rit staat ga ik echt 100mg pw zetten,nix meer en nix minder

Ik zie dat HMG wel zitten tijdens een kuur. Dus niet alleen imitatie van het LH-maar ook van het FSH-hormoon.:rolleyes:

Kriel, wat heb je aan die enorme lange kuur overgehouden aan massa en hoe is het met je BF gesteld?

Als je 'm eenmaal gezien hebt heb je alle antwoorden ;)

pffffff tja eigenlijk nix bijzonders hoor. Ben gewoon weer 102-103 Bf ligt op 11%,dus das wel aardig,maar nix bijzonders.

Ik voel me gewoon goed op test,dan zit ik lekker in mijn vel. Merk gewoon naarmate ik ouder wordt dat ik meer nodig heb. Als alles op de rit staat ga ik echt 100mg pw zetten,nix meer en nix minder

Met fokking 1.65m

BEEST

Ach werkelijk nix bijzonders hoor........ja je doet zeker aan gewichtdinges is een vaak gehoord verhaal.

Ik was ooit 117kg.........t*ring wat zag ik eruit...maar kon mijn veters niet knopen en de trap niet op....das ook nix.

Ach werkelijk nix bijzonders hoor........ja je doet zeker aan gewichtdinges is een vaak gehoord verhaal.

Ik was ooit 117kg.........t*ring wat zag ik eruit...maar kon mijn veters niet knopen en de trap niet op....das ook nix.

Zelfs dat ene trappie niet bij je? :p

Terug
Naar boven