MuscleMeat

Power pct

Heb je HGH gebruikt tijdens die 15 maanden?

Als het antwoord NEE is, kan het dan zo makkelijk, voor een veel langere tijd, Test met eventueel een bijstof erbij nemen?

Ik voel me zelf namelijk ook heel erg goed op Test en ben ook de jongste niet meer. (42)
Ik ben zelf zeer geinteresseerd in langer kuren en dan praat ik over 14 weken heavy (Test met bijstof) met dan weer een tussenstop met alleen Test, laag gedoseerd, waarna weer omhooggekrikt met weer een bijstof. Dan praat je over een 40 tal weken.
Ik heb de mazzel geen tot zeer weinig last van bijwerkingen te hebben.
Ik wil alleen geen gedonder met 'm'n zakie', als je begrijpt wat ik bedoel.

• Topic Starter Topic Starter
Paar jaar geleden heb ik HGH samewn met test gebruikt. Originele hygetropin,met test voor maand of 13.

Nou kriel je bent niet de enige hoor, ik heb ook heel snel last van atrofie (helaas).
Daarom standaard ook HCG ernaast, maar na mijn kuur komen ze meestal wel weer terug op het oude formaat.
Maar zelfs als ik een simpele test only kuur doe op een relatief lage dosering 500mg pw,
dan heb ik binnen 5 a 6 weken dat ze al goed krimpen.

Daarom interessant topic en succes bro

pffffff tja eigenlijk nix bijzonders hoor. Ben gewoon weer 102-103 Bf ligt op 11%,dus das wel aardig,maar nix bijzonders.

Ik voel me gewoon goed op test,dan zit ik lekker in mijn vel. Merk gewoon naarmate ik ouder wordt dat ik meer nodig heb. Als alles op de rit staat ga ik echt 100mg pw zetten,nix meer en nix minder

Begrijp het niet helemaal, maar waarom al die PCT moeite en stress, als je uitendelijk toch gaat TRT'en en o.a je ballen dan zeer waarschijnlijk toch weer klein als vordien gaan worden etc.. ?

En aangezien kriel al een trappetje nodig heeft om bij et aanrecht te komen..

Sorry mart kon et niet laten.. Heb trouwens beverwijk gebeld.. Foto gestuurd.. Was geen beginnen aan zeiden ze..

heheheehe leuke ''vrienden heb ik allemaal weer'''

Tja wat hrt betreft,..ik MOET gewoon test in mijn systeem. Ga dit goed bijhouden met HCG en HMG.Mocht er astrofie op gaan treden

heheheehe leuke ''vrienden heb ik allemaal weer'''

Tja wat hrt betreft,..ik MOET gewoon test in mijn systeem. Ga dit goed bijhouden met HCG en HMG.Mocht er astrofie op gaan treden

Hoeveel test ben je van plan om te zetten tijdens je TRT kriel?

100pw test per week

Laatst bewerkt:
Oke, 100 IU HGH in je laatste 15 maanden.
Ik ben zelf nog niet zo in de groei-hormoon maar is dat niet wat veel?

2-3iu max pd. Daarna kreeg ik vreselijk veel cts zoals pijnlijke gewrichten en opgeblazen kop,door de ADH. Ook met blue heb ik dat erg sterk.

nee dat zit wel goed

kerel ben 44,mijn test ligt op 9nml/l . Je maakt echt geen 100mg pw aan.

kerel ben 44,mijn test ligt op 9nml/l . Je maakt echt geen 100mg pw aan.

ah ok, dacht dat je 100ml in de week ging zetten(= 72mg testo),
en dat is ongeveer wat een gezonde man in de week produceren kan (ref 17 - 77mg per week) .

maarja 44 jaartjes he , mijn test ligt zelfs naturel maar op 3.07 ng/ml dus ik weet hoe het is om met minder testo te leven.....

Kleine update: rond en hard beneden,mag zeker niet klagen. Tam/clomid,doet dus zeer goed zijn werk.

Ja dat zeg jij nu wel, maar wat vind Mevr. Kriel er van?

Terug
Naar boven