kiki84
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 11
Ik heb een stack samengesteld om wat (droge spier-)massa mee op te bouwen (ik zou graag clean bulken en aangezien ik nog wat te weinig massa heb zou ik nog niet meteen willen cutten). Ik train nu zelf 8 maanden en ga redelijk goed vooruit vind ik. Ik denk dat ik deze stack dan ook nog ga uitstellen, maar toch had ik graag jullie mening gehoord hierover zodat ik de nodige veranderingen kan aanbrengen!
DE STACK (voor acht weken):
whey
multivitaminen
weightgainer (ik dacht aan leangainer of isogainer)
sizeon (voor volume en recuperatie)
superpump250 (voor power en pomp tijdens de training)
endotest (als testobooster en oestrogeenblocker)
symmetry-X (om alle andere anabole processen te ondersteunen)
HMBolic
Bijkomende vragen:
° Is een testosteronbooster aangeraden voor iemand die 22 is en nog maar 8 maanden traint?
° Ga ik extra voordeel halen uit bovengenoemde stack als ik de testosteronboosters eruitlaat?
° Welke neveneffecten kunnen opduiken bij gebruik van testosteronboosters?
° Welke testosteronboosters werken wel degelijk(eventueel gebruik in combinatie met andere boosters)?
Zouden jullie ook degelijk kunnen funderen waarom je sommige supplementen zou weglaten uit mijn stack?
DE STACK (voor acht weken):
whey
multivitaminen
weightgainer (ik dacht aan leangainer of isogainer)
sizeon (voor volume en recuperatie)
superpump250 (voor power en pomp tijdens de training)
endotest (als testobooster en oestrogeenblocker)
symmetry-X (om alle andere anabole processen te ondersteunen)
HMBolic
Bijkomende vragen:
° Is een testosteronbooster aangeraden voor iemand die 22 is en nog maar 8 maanden traint?
° Ga ik extra voordeel halen uit bovengenoemde stack als ik de testosteronboosters eruitlaat?
° Welke neveneffecten kunnen opduiken bij gebruik van testosteronboosters?
° Welke testosteronboosters werken wel degelijk(eventueel gebruik in combinatie met andere boosters)?
Zouden jullie ook degelijk kunnen funderen waarom je sommige supplementen zou weglaten uit mijn stack?
Laatst bewerkt: