MuscleMeat

Wat vinden jullie van deze super weight gainer?

Miketyson

Dutch Bodybuilder
Waardering
19
Lengte
1m80
Massa
56kg
Vetpercentage
38%
Ultra mass wil ik wellicht aanschaffen als aanvulling om zoveel mogelijk calc binnen te krijgen in een korte tijd,
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben niet van plan de volle 900 calc binnen te zuipen maar gewoon circa 500 calc
Geen suikers en nauwelijks vet
Iemand ervaring met deze gainer?

Zonde van je geld, gewoon normaal eten.

Waarom geen goeie whey kopen en daar zelf bv havermoutpoeder bij doen?

• Topic Starter Topic Starter
Het gaat erom dat je je kcal enzo beter uit vast voedsel kan halen.

Is je voeding verder op orde? want weightgainer moet je alleen nemen als aanvulling op je voeding.

Voeding 100% in orde maak de laatste maanden de gains van mijn leven (in 4/5 maanden van 60 naar 72 kilo) met deze gainer hoop ik door dat die extra 500 calc en een shitload van carbs nog groter te worden

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jan 2012 om 21:23 ----------

Waarom geen goeie whey kopen en daar zelf bv havermoutpoeder bij doen?

Ik gebruik whey al maar dat is puur voor de eiwitten niet voor de calc

omg.. ga normaal vrete eerst.. die weight gainer heeft geen enkel nut.. laat me raden, je gaat weight gainer pakken IN PLAATS VAN normaal eten.. oftewel.. je leert nog steeds niet om meer te gaan eten.. oftewel: ga je gang, maar heeft geen enkel nut

er zijn veel betere & goedkopere gainers qua prijs/kwaliteit & voedingswaarde.
kijk maar eens bij bodylab, xxl nutrition, body & fitshop & sportfood.

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jan 2012 om 15:19 ----------

Sorry hoor maar geen enkele gainer (behalve true mass) heeft evenveel calc en complexe carbs als ultra mass
dat is niet echt goed gezien dan brah (jij rekent per 220 gr portie in dit geval) sommige gainers maar per 80-100 gr portie. want als je uitrekend per 100 gr hoeveel carbs er in zitten is dat allemaal redelijk gelijk bij gainers & verschilt het maar een beetje. maar deze gainer heeft veel te veel carbs imo bij 220 gr dus ik zou max 100-120 gr per portie bij deze gainer nemen. maar dan zit er niet zo veel eiwit in. (moet niet perse maar is zowiezo goed) daarom dat ik liever voor high protein gainers ga. daar zitten per 150 gr gainer veel redelijk veel eiwit in & meestal 60-70 gr complex carbs in wat ik voldoende vind. als je dan nog eens je voeding hierbij telt ga je te nogal hoog zitten qua carbs lijkt me. 220 gr gainer is echt veel behalve als je niet goed aankomt natuurlijk.

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jan 2012 om 17:59 ----------

Ga eens eerst lezen voor dat je wat typt verlepte dwerg
Ik heb duidelijk gezegd als aanvulling!
btw, niet op nutteloze reacties letten.
energieverspilling die je beter in je
training & chick kunt steken ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
in ieder geval, als je besluit om deze weight gainer te nemen, zou ik je aanraden om niet 3 x 1000 kcal te nemen. deze kun je beter wat meer verdelen over de dag.
wel is het een prima weight gainer, heb er zelf aan gedacht om deze te nemen of true mass..

heb uiteindelijk basic bulk oats gekocht :P.. en dat is een paar maanden geleden ;), kan ik je aanraden!

Sorry hoor maar geen enkele gainer (behalve true mass) heeft evenveel calc en complexe carbs als ultra mass
Die van B&F bevat volgens mij 450 kcal per 100gr. Dit is 220gr (jouw gainer) dus als je het vergelijkt komt het overeen, enkel de prijs van B&F is veeeel beter. Ik zou dus de Lean Gain doen

• Topic Starter Topic Starter
Die van B&F bevat volgens mij 450 kcal per 100gr. Dit is 220gr (jouw gainer) dus als je het vergelijkt komt het overeen, enkel de prijs van B&F is veeeel beter. Ik zou dus de Lean Gain doen

Met 220 gram krijg je dus 912kcal naar binnen en niet 450 kcal
Veel te veel uiteraard een halve dosering ben ik van plan te nemen 500 kcal en nog eens 80 gram carbs en ook 20 gram eiwitten.

Op de site staat niet echt een fatsoenlijke samenstelling trouwens

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jan 2012 om 18:57 ----------

in ieder geval, als je besluit om deze weight gainer te nemen, zou ik je aanraden om niet 3 x 1000 kcal te nemen. deze kun je beter wat meer verdelen over de dag.
wel is het een prima weight gainer, heb er zelf aan gedacht om deze te nemen of true mass..

heb uiteindelijk basic bulk oats gekocht :P.. en dat is een paar maanden geleden ;), kan ik je aanraden!

Ziet er goed uit maar ik doe het niet omdat het een toevoeging moet zijn die snel en makkelijk te zuipen is, zodat ik meteen daarna een fatsoenlijke maaltijd kan eten en dat gaat niet lukken wanneer je 100 gram van dat spul op hebt

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jan 2012 om 18:59 ----------

dat is niet echt goed gezien dan brah (jij rekent per 220 gr portie in dit geval) sommige gainers maar per 80-100 gr portie. want als je uitrekend per 100 gr hoeveel carbs er in zitten is dat allemaal redelijk gelijk bij gainers & verschilt het maar een beetje. maar deze gainer heeft veel te veel carbs imo bij 220 gr dus ik zou max 100-120 gr per portie bij deze gainer nemen. maar dan zit er niet zo veel eiwit in. (moet niet perse maar is zowiezo goed) daarom dat ik liever voor high protein gainers ga. daar zitten per 150 gr gainer veel redelijk veel eiwit in & meestal 60-70 gr complex carbs in wat ik voldoende vind. als je dan nog eens je voeding hierbij telt ga je te nogal hoog zitten qua carbs lijkt me. 220 gr gainer is echt veel behalve als je niet goed aankomt natuurlijk.

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jan 2012 om 17:59 ----------

btw, niet op nutteloze reacties letten.
energieverspilling die je beter in je
training & chick kunt steken ;)

Per 100 gram dus 500 kcal 80 gram carbs en 20 gram eiwitten
Uitstekend te noemen

Maak elke ochtend een true protein shake in je blender en verdeel/giet het mengsel in 3 porties... in 3 thermosflesjes ofzo (3,99 euro bij de blokker/action) makkelijk om mee te nemem naar je werk om tussen je 3 maaltijden op te slurpen (en veel gezonder dan die weight gainer troep)

- 250gr havermout
- 3 bevroren bananen (pellen en een nacht in de vriezer leggen)
- 1 liter magere (of halfvolle melk)
- 3 scheppen whey protein (choco of vanille smaakt bij dit recept het lekkerste)
- 1 doosje (225gr) bevroren diepvriesfruit van Albert Heijn (aarbei bijvoorbeeld)

Deze 3 shakes zijn bij elkaar goed voor 1000-1200 calorien.
Als je daarnaast nog 3 maaltijden van 500-600 caloriën eet, dan maak jij de gains van je leven bro.

vind persoonlijk de samenstelling van Lean Gain beter.

Als je van Lean gain 220 gram zou nemen kom je aan 856 kcal waarvan 87 gram eiwit, 108 gram carbs en 8 gram vet.

De smaak zit ook erg goed. :p

vind persoonlijk de samenstelling van Lean Gain beter.

Als je van Lean gain 220 gram zou nemen kom je aan 856 kcal waarvan 87 gram eiwit, 108 gram carbs en 8 gram vet.

De smaak zit ook erg goed. :p

de helft zou een mooie shake geven

Koop ultra fine oats en whey perfection (die van 4,5kg)

Als je deze combineert door 100gr oats + 28gr (1 scoop) whey te nemen. Heb je in totaal 6,4kg (50 shakes) voor 33,9 euro.

Voedingswaarde van 120gr is dan:
Energie 508kcal
Eiwit 35,8
Koolhydraten 70,4
Vet 8,55

Bovendien weet je dan dat er bijna geen suikers inzitten + vezels van de oats mix. Prijs/kwaliteit beter dan de voorverpakte weight gainers imo.

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jan 2012 om 20:44 ----------

Maak elke ochtend een true protein shake in je blender en verdeel/giet het mengsel in 3 porties... in 3 thermosflesjes ofzo (3,99 euro bij de blokker/action) makkelijk om mee te nemem naar je werk om tussen je 3 maaltijden op te slurpen (en veel gezonder dan die weight gainer troep)

- 250gr havermout
- 3 bevroren bananen (pellen en een nacht in de vriezer leggen)
- 1 liter magere (of halfvolle melk)
- 3 scheppen whey protein (choco of vanille smaakt bij dit recept het lekkerste)
- 1 doosje (225gr) bevroren diepvriesfruit van Albert Heijn (aarbei bijvoorbeeld)
Heeft het al dan niet bevriezen van de bananen dan belang als je ze toch in de blender smijt?

Terug
Naar boven