Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Jullie begrijpen het niet
Ik wil het gebruiken als aanvulling 500 calc in 5 sec weg zuipen dat is wat ik wil zo dat ik daarna meteen 3 boterhammen met pindakaas kan vreten.
Dat gaat niet lukken met die wannebe havermout genaamd oats eet
Jullie begrijpen het niet
Ik wil het gebruiken als aanvulling 500 calc in 5 sec weg zuipen dat is wat ik wil zo dat ik daarna meteen 3 boterhammen met pindakaas kan vreten.
Dat gaat niet lukken met die wannebe havermout genaamd oats eet
Hetgeen ik hierboven had gezet zuip je weg in 5 seconden. Je moet alleen vooraf wel ff mengen. Maar dat kan je in een beker al vooraf doen en dan moet je der nog gewoon water opdoen. What's the difference met uw openingspost voorbeeld? De prijs?
wie noem je nu een verlepte dwerg, skinny boy! en dan ook nog 'ns 12% vet.. je bent 'n watje kneus. ga lekker om hulp vragen en dan ook nog eens denken dat je het beter weet. wat 'n dwaas
Ziet er goed uit maar ik doe het niet omdat het een toevoeging moet zijn die snel en makkelijk te zuipen is, zodat ik meteen daarna een fatsoenlijke maaltijd kan eten en dat gaat niet lukken wanneer je 100 gram van dat spul op hebt
kerel, je kan bij geen enkele weight gainer direct erna een maaltijd nemen.
Deze basic bulk oats neem je vet makkelijk na je maaltijd. Ik vind het ook nog eens wat minder zwaar vallen als een weight gainer.
Ik neem 3x per dag 100 gram..
---------- Post toegevoegd Fri 6 Jan 2012 om 10:34 ----------
+1 Amokmaker, verspil je moeite niet met deze kerel, heeft geen nut... hij heeft toch al besloten wat hij gaat kopen.