XXL Nutrition

Wat vinden jullie van dit fullbody schema

hij wilt ook commentaar op hetgeen dat hij had uitgewerkt dus moet je ook de positieve dingen vertellen en beetje bij beetje aanpast zodat hij ook snapt waarom en zo stilaan beter gewend word in dit wereldje
anders kan hij evengoed naar andere forums gaan kijken of gewoon rippetoe doen
maarja hij wilt wat commentaar over zijn schema en niet gewoon het is k*t en dit en dat:)
zie ook eens de positieve dingen:)
daarom dus zo weining mogelijk aanpassingen telkens en zo komt hij stilaan tot zijn goed schema wat hij zelf heeft uitgewerkt en niet zomaar iedereen op zijn woord geloven en een schematje kopieren

hij wilt ook commentaar op hetgeen dat hij had uitgewerkt dus moet je ook de positieve dingen vertellen en beetje bij beetje aanpast zodat hij ook snapt waarom en zo stilaan beter gewend word in dit wereldje
anders kan hij evengoed naar andere forums gaan kijken of gewoon rippetoe doen
maarja hij wilt wat commentaar over zijn schema en niet gewoon het is k*t en dit en dat:)
zie ook eens de positieve dingen:)
daarom dus zo weining mogelijk aanpassingen telkens en zo komt hij stilaan tot zijn goed schema wat hij zelf heeft uitgewerkt en niet zomaar iedereen op zijn woord geloven en een schematje kopieren

je hebt wel gelijk, ben meteen wat te drastisch.
maar hij mag t wel meenemen wat ''minder'' positief is:D
+1 voor je gabber!

Ik ben van plan om met dit schema te beginnen. Fullbody schema de bedoeling is om drie dagen in de week te trainen en elke spiergroep 3 keer in de week aan te pakken.

Dit is het schema:

Borst
Barbell Bench Press 3 * 8
Incline Barbell Bench Press 3 * 8

Rug
Cable Front Pulldown 3 * 8
Zittend Kabelroeien 3 * 8

Schouders
Barbell shoulder press 3 * 8
dumbbell Lateral raise (zijwaarts heffen) 3 * 8

Biceps
Preacher Curl 3 * 8
dumbbell Incline curl 3 * 8

Triceps
French press 3 * 8
Dippen 3 * 8

Benen
Leg press 3 * 8
Leg extension 3 * 8
Calf raise 3 * 8

Wat vinden jullie hiervan? Graag jullie reacties/ suggesties

Wat is je doel?

Ik denk dat dit een beetje veel oefeningen zijn als je dit allemaal in een training moet doen.

niet om te mierennken maar cable row is nou niet echt het model van een goeie compound.

maar het is er wel één... En ik vind ook niet dat je die oefening kan vergelijken met een chest press aangezien je veel meer bewegingsvrijheid hebt waardoor je dus meer spieren aanrpspreekt.

Maar natuurlijk zijn barbell/dumbbell rows, chins etc betere compounds voor je rug ;)

maar het is er wel één... En ik vind ook niet dat je die oefening kan vergelijken met een chest press aangezien je veel meer bewegingsvrijheid hebt waardoor je dus meer spieren aanrpspreekt.

Maar natuurlijk zijn barbell/dumbbell rows, chins etc betere compounds voor je rug ;)

ik snap wel wat je bedoelt hoor, zat namelijk wel te mierennken:D
though de vergelijking is wel correct, met rows tegenover cables heb je netzoveel vrijheid als benchen tegenover machine presses, maar licht er ofc ook wel aan wat voor lame machine het is.
het is vooral de richting van de krachten die op je lichaam werken die het verschil goed maken als je een cable row vergelijkt met een normale row.

Terug
Naar boven