Fitness Seller

wat vinden jullie van dit schema?

JdT

Dutch Bodybuilder
Waardering
56
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
14%
Hallo dames en heren,

Ik doe nu ongeveer 3/4 maanden aan fitness. Vanaf het begin af aan trainde ik al met het zelfde schema. Ik ben aardig wat gegroeid, maar toch twijfel ik aan de kwaliteit van dit schema, omdat ik hem zelf heb opgesteld en er eigenlijk weinig verstand van heb. Het is een Full-body training die ik 3 dagen per week doe, maar wel elke keer de zelfde oefeningen. ik train op maandag, woensdag en op vrijdag. Dit is mijn schema, ook in de goede volgorde mocht dat belangrijk zijn:

Borst:

- dumbbell bench press (15 12 10 10)
- (soms bankdrukken erbij) (10 10 10)

rug:

- latt pull down (15 12 10)
- low row (15 12 10)

schouders:

- seated dubbel press (10 10 10 10)
- lateral raises (15 15 15)

been:

- leg press met een been (15 15 15 15 (per been))

biceps:

- gewoon de standaard oefening: dubbels omhoof halen tot je schouder. ( 10 10 10 (per arm)

triceps:

- revers pull down (15 12 10)
- voeten op bank zetten en handen ook en dan omhoog drukken (sorry naam kwijt) ( 15 15 15)

mijn workout duurt meestal een anderhalf uur.
Mijn vraag is eigenlijk; wat vinden jullie van dit schema? Als je misschien aanmerkingen of opmerkingen hebt dan zou ik ze graag horen.

alvast bedankt.

zoek even op rippetoe, goed schema voor beginners en om massa aan te komen. Je mist nu echt de basis oefeningen.

Om wat massa bij te komen is het handig van uw gewicht waarmee je traint wat te verhogen en uw herhalingen te verminderen.
Je hoeft niet perse moe te zijn na een training om te groeien.
En eten is de boodschap. (gebalanceerd dieet van eiwitten/koolhydraten en vet)

Veel succes

Terug
Naar boven