MuscleMeat

Wat vinden jullie van dit soort mensen?

Ik heb me toch altijd wat beter ingehouden als gamert...

Dat lijkt wel een junk joh.. :rolleyes:

Die griet doet me denken aan de aflevering van Jambers en die dakloze.
Zou graag zien wat er gebeurt als er iemand met haar pakske witte en bruine zal gaan lopen.

Toch wel heel duidelijk in de langere versie. Hahah, slimme meid.
Wat is duidelijk? Nee, ik geloof niet dat dit gespeeld is als het dat is wat je bedoeld. Deze mensen bestaan echt. Klaaswitz maakte overigens ook maar een grapje.

Oh ik verzon maar wat ja maar ik sluit niet uit dat zij dat ook deed.

Dikke kans dat er een heel lekker lijfje onderzit met een strak lekker compact kontje, ditto lekkere tietjes met kleine knopjes. Die vaag gevormde neus neem ik op de koop toe. Met een volle zak zeker een go.

Dikke kans dat er een heel lekker lijfje onderzit met een strak lekker compact kontje, ditto lekkere tietjes met kleine knopjes. Die vaag gevormde neus neem ik op de koop toe. Met een volle zak zeker een go.
+1:cool:
ze lijkt me het type die vreemde dingen uitkraamt tijdens de coïtus

Ik trouw die b*ch gek!! Eten, trainen, gamen, nken, slapen!!
HEUHHHHJ!!

zal idd vast wel een game forum bestaan met filmpjes over bodybuilders. En daar zullen zij natuurlijk net zoveel lol over hebben. Kritiek zoiets van "veel spieren maar zeker weinig in die hersenpan daarboven". Maar geef mij toch maar de verslaving aan keihard trainen en gezonde voeding ipv de hele dag achter zo'n klote schermpje. Ik haal die gasten trouwens in de gym er zo uit, lopen paar van die gasten met lange paardenstaarten rond en shirts van games. Vaak ook nog zo bleek als gips doordat ze waarschijnlijk het zonlicht nooit zien.

Ti's een vent zeg ik je!

Ik ken dat laatste meisje indirect. Die dacht bij zichzelf zal ik eens het stereotype beeld van een gamer bevestigen en mezelf als een verrekte mongol gedragen voor die pauperverslaggever, als een soort van weddenschap met de nerds waarmee ze naar dat evenement is gegaan. Is goed gelukt al zeg ik het zelf haha. Ze houdt inderdaad van een videogame op z'n tijd maar meeste van haar vrije tijd besteed ze aan haar wiskunde studie en het schrijven van korte verhalen voor kinderen. Verbaast me overigens dat niemand het opvalt dat ze zwaar over de top acteert maar kennelijk willen mensen ook graag een mega idioot in anderen zien zonder zich de vraag te stellen of er sprake is van een knipoog.

Dit wou ik dus net zeggen: Of ze is ingehuurd, of ze denkt ik ga eens lekker me stereotype gedragen. Als ik een keer in een shop zit en , iemand van powned bijv. komt, dan zou ik precies hetzelfde doen. Lekker links lullen, veel lachen en zeggen dat bezit diefstal is.

Dit wou ik dus net zeggen: Of ze is ingehuurd, of ze denkt ik ga eens lekker me stereotype gedragen. Als ik een keer in een shop zit en , iemand van powned bijv. komt, dan zou ik precies hetzelfde doen. Lekker links lullen, veel lachen en zeggen dat bezit diefstal is.

niemand kan zo goed acteren:p

Geacteerd of niet, ze staat daar wel: KANSLOOS!

give her THE d*ck - Bernie Mac

Terug
Naar boven