- Waardering
- 672
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze heeft liever een nieuwe COD dan een vriendje
vanaf 0.40
http://www.youtube.com/watch?v=pivvXhShY1Y
Wat is duidelijk? Nee, ik geloof niet dat dit gespeeld is als het dat is wat je bedoeld. Deze mensen bestaan echt. Klaaswitz maakte overigens ook maar een grapje.Toch wel heel duidelijk in de langere versie. Hahah, slimme meid.
+1Dikke kans dat er een heel lekker lijfje onderzit met een strak lekker compact kontje, ditto lekkere tietjes met kleine knopjes. Die vaag gevormde neus neem ik op de koop toe. Met een volle zak zeker een go.

Ik trouw die b*ch gek!! Eten, trainen, gamen, nken, slapen!!
HEUHHHHJ!!
Denk ik ook, vuisten in anus enzo+1
ze lijkt me het type die vreemde dingen uitkraamt tijdens de coïtus

Ben benieuwd hoe lang dit soort teringmongole het bij defensie uit zouden houden.

Ik ken dat laatste meisje indirect. Die dacht bij zichzelf zal ik eens het stereotype beeld van een gamer bevestigen en mezelf als een verrekte mongol gedragen voor die pauperverslaggever, als een soort van weddenschap met de nerds waarmee ze naar dat evenement is gegaan. Is goed gelukt al zeg ik het zelf haha. Ze houdt inderdaad van een videogame op z'n tijd maar meeste van haar vrije tijd besteed ze aan haar wiskunde studie en het schrijven van korte verhalen voor kinderen. Verbaast me overigens dat niemand het opvalt dat ze zwaar over de top acteert maar kennelijk willen mensen ook graag een mega idioot in anderen zien zonder zich de vraag te stellen of er sprake is van een knipoog.
Dit wou ik dus net zeggen: Of ze is ingehuurd, of ze denkt ik ga eens lekker me stereotype gedragen. Als ik een keer in een shop zit en , iemand van powned bijv. komt, dan zou ik precies hetzelfde doen. Lekker links lullen, veel lachen en zeggen dat bezit diefstal is.

Idd, als dat geacteerd is dan heeft Nederland een nieuw talent.