blou blou
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 68kg
- Vetpercentage
- 15%
Betaald kamperen terwijl je omringd wordt door merendeels beperkte figuren kan zo zijn voordelen hebben.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Betaald kamperen terwijl je omringd wordt door merendeels beperkte figuren kan zo zijn voordelen hebben.

Als ik een keer in een shop zit en , iemand van powned bijv. komt, dan zou ik precies hetzelfde doen. Lekker links lullen, veel lachen en zeggen dat bezit diefstal is.
Dat je daar rondloopt als meisje of als persoon vind ik al erg genoeg
Met het game-doosje dan wel, dat zit er nu waarschijnlijk overdwars in. Ze ging er mee slapen zei ze, wil niet weten wat ze er mee bedoelde eigenlijk.

Ik zou dat wijf 2 weken pre-release van CoD7 doen. Dan zou ik haar vertellen dat ik die game al thuis heb liggen omdat ik bij dat bedrijf werk. Ze zou echt alles doen.

Maar die gozer met zn helicopter, hij heeft het er telkens over dat black ops van dezelfde maker is, maar dat is toch juist niet zo?![]()
) en dat is sws een feit.COD is net als crack.
Eigenlijk wil je het niet omdat het niet goed voor je is, maar tog doe je het de hele dag.
cod is net als crack.
Eigenlijk wil je het niet omdat het niet goed voor je is, maar tog doe je het de hele dag.