XXL Nutrition

Wat vinden jullie van dit soort mensen?

Ja dat is de algemene manier om zo'n lulletje aan te pakken. Maar ik denk dat ik bij zo'n sukkeltje mezelf nog wel meer kan vermaken. Gewoon lekker het beeld neer zetten dat ze willen zien, en dan gaan ze achterlijk doorvragen, waarna je ze er wel uitlult. Ik bedoel, het zijn niet de slimste daar.

Lijkt me overigens moeilijker dan het lijkt hoor, onverwachts ineens zo'n assertieve proleet voor je die een microfoon onder je neus duwt terwijl de camera filmt. Op zo'n manier is het niet al te moeilijk iemand te overvallen en te intimideren. Daarbij komend kunnen ze het achteraf zo knippen en plakken als zij nodig achten.

Ouwe dat wijf moeten ze echt een neqshot geven

Met het game-doosje dan wel, dat zit er nu waarschijnlijk overdwars in. Ze ging er mee slapen zei ze, wil niet weten wat ze er mee bedoelde eigenlijk.

volgens mij ben je toch een beetje nieuwsgierig eric - geeft maar toe :D

Ik zou dat wijf 2 weken pre-release van CoD7 doen. Dan zou ik haar vertellen dat ik die game al thuis heb liggen omdat ik bij dat bedrijf werk. Ze zou echt alles doen.

jezus man die mensen hebben een serieus probleem :spaz:

tsjah..ieder zun hobby he(A)

Ach man, ik zou haar al de hoeken van de kamer laten zien, en dan wil ze nooit meer van haar leven meer cod spelen.

om nou nat te worden van de single player...

:roflol:

Maar die gozer met zn helicopter, hij heeft het er telkens over dat black ops van dezelfde maker is, maar dat is toch juist niet zo? ???

hij heeft het er over dat black ops van zelfde maker is als world at war (waar hij helemaal gek van was :rolleyes:) en dat is sws een feit.

COD is net als crack.

Eigenlijk wil je het niet omdat het niet goed voor je is, maar tog doe je het de hele dag.

"Ik heb morgen vrij genomen van school"
???:eek:

Vrij nemen van je werk kende ik, maar vooraf vrijnemen van school???

Terug
Naar boven