XXL Nutrition

wat vinden jullie van guantanamo bay?

thinkalot

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
In de strijd tegen het terrorisme is Amerika een stap te ver gegaan.
Er izjn duizenden schrijnende verhalen te vinden. Kijk eens naar de volgende link; Hij is 23 jaar oud en er is nog geen reet veranderd!

Guantanamo Bay: ''No justice for all''

en klik eens op die foto:
Image:Camp x-ray detainees.jpg - Wikipedia, the free encyclopedia

op je knieen op kiezelsteentjes zitten met je voeten gekruist onder je kont. terwijl je een donkere skibreil ophebt en niks ziet; dat masker heeft als doel...?
en ook een koptelefoon of zoiets op, en geboeid op verschrikkleijke wijze;

EN HET ZIJN NOG MAAR VERDACHTEN; en ook dat moet je zelf met een korreltje zout nemen. Velen zijn niet lid van el qaeda maar waren lid van de taliban. ze hadden een verschrikkelijk regime maar ze behoorden tot een overheid he. Je gaat een politieagent van noord-korea toch ook niet in zo'n kamps steken he. De taliban waren radicalen maar of ze dus ook aanslagen en terrorisme bedreven is nog maar de vraag. Either way, een ware schandvlke voor de "vrije wereld". (die aap bush noemt het graag zo maar hij iis een mosnter)

Camp X-Ray - Wikipedia, the free encyclopedia

Laatst bewerkt:
foute boel. Verdragen van de mensenrechten zijn er niet voor niks en die worden flink overtreden, zelfde geldt voor cia gevangenissen.

Terroristen hebben imo geen rechten

Denk dat velen het hier wel prima vinden. Er worden daar dus wel personen gevangen gehouden waarvan niet eens vaststaat of het terroristen zijn. Lekker bezig als er onschuldigen op deze manier behandeld worden. De film 'Road to Guantanamo' heeft dat wel aangetoond. Die drie zijn echt niet de enige die zonder verdere aanklacht daar hebben vastgezeten.

We zakken af naar een wereld waarin barbarisme wordt geaccepteerd en de rechten van de mensen niet meer tellen.

O jij vind van wel?
Ik zeg niet dat dat allen terroristen zijn. Daar oordeel ik niet over.
Ik zeg alleen dat terroristen imo geen rechten hebben.

Dus dat patatje mag je lekker zelf oppeuzelen.

Beetje zinloos. Als ze schuldig zijn berecht je ze anders laat je ze gaan.

Kan nogal simplistisch overkomen maar zo werkt het gerechtssysteem nu eenmaal, of zou toch moeten.

Terroristen hebben imo geen rechten

Gevaarlijke stelling, want het houdt in dat zodra je maar iemand een terrorist noemt je alle mensenrechten op kunt schorten... de schade valt nog te overzien zolang het om massamoordenaars gaat (alhoewel ik het daar ook niet mee eens ben), maar wie bepaalt wat een terrorist is ? Als een Irakees bepaalt dat een Amerikaanse soldaat een terrorist is die geen rechten verdient dan lijkt het me duidelijk dat iemand die het met jouw stelling eens is toch iets gaat doen waar jij het niet mee eens bent.

Guantanamo is weerom het toonbeeld van de wanpraktijken van de Verenigde Staten. Terroristen....ja, ik vind dat deze niet veel rechten meer moeten krijgen, maar ik vind dat men dan wel eerste een proces moet krijgen eer men ze in zo'n onmenselijke gevangenis steekt. "Onschuldig tot het tegendeel bewezen is", alweer een tip voor Uncle Sam ;)

We zakken af naar een wereld waarin barbarisme wordt geaccepteerd en de rechten van de mensen niet meer tellen.

Ik denk dat een grote meerderheid zich juist tegen de gebeurtenissen in quantanamo bay uitspreekt.

Ik vind het ook ernstig wat daar gebeurt is en vind dat de VS daar zeker voor aangepakt moet worden!

Amerika denkt alles nee ik zeg het verkeerd die ****ing Bush die moeten ze een weekje daar neer zetten .
Die red het volgend ambtermijn hopelijk niet ... dan kan je gerust een 3e wereld oorlog verwachten als hij nog langer blijft .

Hoe zouden jullie het dan doen als een familielid van jullie in het World Trade Center zat?
Van blinde woede komen dergelijke dingen voort.

What The **** torens

Ja en ervoor was er niets aan de hand dan ? Dit loopt al sinds de jaren begin 80 .
En Bush heeft er een flink potje van gemaakt .
Voormalige presidenten hebben er nog iets van kunnen maken met vredes verdragen .
Maar sinds die republikijnen aan de macht zijn is het BUSH SHIT

Ja en ervoor was er niets aan de hand dan ? Dit loopt al sinds de jaren begin 80 .
En Bush heeft er een flink potje van gemaakt .
Voormalige presidenten hebben er nog iets van kunnen maken met vredes verdragen .
Maar sinds die republikijnen aan de macht zijn is het BUSH SHIT

Absoluut, ga ik ook niet tegen in.
Maar ben wel benieuwd naar alternatieven. Als die er al zijn...
En hoe had een über-democraat dat dan opgelost??

Ik ben zelf ook meer voor het snelrecht. Gewoon snel oordelen en klaar.
Dan de kogel en je bent er van af. Wat kan het toch mooi en simpel zijn.

Terug
Naar boven