AndroidHealthClinic

wat vinden jullie van guantanamo bay?

Nou ik kan me de vredes missies nog wel herinneren met mister sigar no oral coïtus hebbende saxafoon spelende hoe heet die vent nou ... ik zweer het je ik weet het niet meer .
Maar doet er niet toe , het enige wat wij kunnen doen is ons land morgen goed laten verdedigen door een goede partij .
Ik laat dit over me heen komen wij kunnen toch geen **** doen .
Vind het triest wat er gebeurt daar in die gevangenis Maar die uit die landen waar oorlog is de vrouwen die hun man zonen vaders vermoord zijn.
Die in grotten leven met 8 kinderen en eten alleen linzen soep is ook onmenselijk .
Zag pas die docu toen dacht ik ook wtf wat voor wereld leven WE

Nou ik kan me de vredes missies nog wel herinneren met mister sigar no oral coïtus hebbende saxafoon spelende hoe heet die vent nou ... ik zweer het je ik weet het niet meer .
Maar doet er niet toe , het enige wat wij kunnen doen is ons land morgen goed laten verdedigen door een goede partij .
Ik laat dit over me heen komen wij kunnen toch geen **** doen .
Vind het triest wat er gebeurt daar in die gevangenis Maar die uit die landen waar oorlog is de vrouwen die hun man zonen vaders vermoord zijn.
Die in grotten leven met 8 kinderen en eten alleen linzen soep is ook onmenselijk .
Zag pas die docu toen dacht ik ook wtf wat voor wereld leven WE

Klit-on Clinton

En een fatsoenlijk antwoord kun je dus niet geven. (zwaar Vloams accent)

Op zo'n achterlijke stelling? Ik zie niet precies waarom je mensen, geknielt met een zwarte bril waardoor ze niks zien en met hun handen vastgebonden, moet neerzetten. Vooral als je niet eens 100% zeker weet dat ze schuldig zijn. Dat dit soort dingen gebeuren is gewoon belachelijk.

Niks mis mee om die beesten hard aan te pakken!. Je wil niet weten wat ze zelf allemaal hebben gedaan, dan stelt dit niks voor.

??? Ik vind dat vlaams wel mooi klinken ..

Wie zegt dat ik met 'vaag buitenlands gelul' vlaams bedoel? Ik weet niet of je wel is iemand die geen perfect nederlands spreekt 'hou op met slap geluul' hebt horen zeggen? Of het nou een roemeen,turk,rus, amerikaan.. het klinkt altijd grappig. Doelde niet speciaal op vlaams.

Wie zegt dat ik met 'vaag buitenlands gelul' vlaams bedoel? Ik weet niet of je wel is iemand die geen perfect nederlands spreekt 'hou op met slap geluul' hebt horen zeggen? Of het nou een roemeen,turk,rus, amerikaan.. het klinkt altijd grappig. Doelde niet speciaal op vlaams.

mijn excuses ervoor ok :D .

Op zo'n achterlijke stelling? Ik zie niet precies waarom je mensen, geknielt met een zwarte bril waardoor ze niks zien en met hun handen vastgebonden, moet neerzetten. Vooral als je niet eens 100% zeker weet dat ze schuldig zijn. Dat dit soort dingen gebeuren is gewoon belachelijk.

Achterlijke stelling, hombre??
Wacht maar af tot één of andere extremistische groep familieleden van u tot kleine stukjes, bot, vlees en hersenen transformeert.
Volgens mij heb jij die dingen nog niet van dichtbij gezien maar mocht het ooit gebeuren...stuur je maar een PM-tje met je bevindingen.

Het is natuurlijk een ****ing schande dat Amerika, dat zogenaamd staat voor vrijheid en rechtvaardigheid, er dezelfde praktijken op na houdt als de gemiddelde tiran.

Hoe zouden jullie het dan doen als een familielid van jullie in het World Trade Center zat?
Van blinde woede komen dergelijke dingen voort.

Wraak is nooit een optie! En het mag zeker niet de rechten van de mens verdringen. Trouwens van wraak nemen wordt je verdriet niet minder..............

• Topic Starter Topic Starter
Terroristen hebben imo geen rechten

Inderdaad, maar of het terroristen zijn is nog niet bewezen he. Ze hebben nog geen advocaat gezien, en ze zijn ook nog van niks beschulidgd. Ze hebben dus geen enkele manier om zich te verdedigen tegen de aanklacht.
Stel je voor dat ik als politieagent je oppak en het parket je opsluit op verdenking van terrorisme zonde je officieel in staat van beschuldiging te stellen, zonder je een advocaat te laten spreken en dit gedurende drie jaar; Je kan zoveel schreeuwen als je wil en 10 keer zeggen dat je niks met terrorisme te maken hebt, maar je kan het niet bewijzen want men laat je je niet verdedigen. Je hebt geen enkel recht. En dan stuurt men je naar gunatanamo bay en executeert je. En je hebt nooit een kans gehad om je te verdedigen. Dat is een schande voor de vrije wereld en de democratie.
HRW en hte Rode kruis mochten het kamp zelf niet binnen.

Amerika denkt alles nee ik zeg het verkeerd die ****ing Bush die moeten ze een weekje daar neer zetten .
Die red het volgend ambtermijn hopelijk niet ... dan kan je gerust een 3e wereld oorlog verwachten als hij nog langer blijft .

hij kan niet nog een keer verkozen worden. in amerika kun je het maar 2 termijnen zijn :rolleyes: :cool:

ik heb meer respect voor terroristen dan voor de huidige regering van de VS.

Waarom? Omdat de terroristen tenminste eerlijk zijn in wat ze willen bereiken, en hoe ze het willen doen. De regering van de VS liegt alles aan elkaar met mooie praatjes over vrijheid en democratie, maar zijn ondertussen zelf de grootste schoften. Dan nog liever een terrorist; dan weet je tenminste wat je er aan hebt.

Terug
Naar boven