MuscleMeat

wat vinden jullie van guantanamo bay?

Achterlijke stelling, hombre??
Wacht maar af tot één of andere extremistische groep familieleden van u tot kleine stukjes, bot, vlees en hersenen transformeert.
Volgens mij heb jij die dingen nog niet van dichtbij gezien maar mocht het ooit gebeuren...stuur je maar een PM-tje met je bevindingen.

En hoe zou jij dat moeten weten? Is jouw familie bij een terroristische aanslag omgekomen? Zoniet, dan weet jij net zo min waar je het over hebt.

Precies, zodra iemand ook maar enige connectie of wat dan ook heeft met al quada of taliban ofzo dan meteen alle rechte ontnemen.
Zelfde geld voor die samir a gasten, gewoon opknopen.

dan gaan er ook een boel hoge Amerikaanse koppen rollen...

ik ben het met phreak eens. Al is er geen sprake van respect voor een van beide eigenlijk..

ik heb meer respect voor terroristen dan voor de huidige regering van de VS.

Waarom? Omdat de terroristen tenminste eerlijk zijn in wat ze willen bereiken, en hoe ze het willen doen. De regering van de VS liegt alles aan elkaar met mooie praatjes over vrijheid en democratie, maar zijn ondertussen zelf de grootste schoften. Dan nog liever een terrorist; dan weet je tenminste wat je er aan hebt.
Respect voor de grootste ratte van de wereld?:rolleyes: dat hele clubje mogen ze van mij oppakken en even laten "douchen" in polen..

Respect voor de grootste ratte van de wereld?:rolleyes: dat hele clubje mogen ze van mij oppakken en even laten "douchen" in polen..

Voor wie moet ik minder respect hebben:

- terroristen die openlijk zeggen wat ze willen, en hoe ze het gaan bereiken
- terroristen die nog schofteriger dingen doen, en op veel grotere schaal, maar ondertussen lullen over vrijheid en democratie

Persoonlijk heb ik liever een vijand waarvan ik weet wat ik er van kan verwachten. Leugenaars heb ik een hekel aan.

Ja. Ik spreek zelden over iets waar ik me niet bij kan identificeren dus weet ik wel over wat ik het heb.

Tja, dat kan iedereen zeggen, en maar voor extreem weinig mensen is het waarheid, dus vergeef me als ik daar de ballen van geloof.

Ik vind dat ze t zelfde moeten doen met Rottumeroog, Alle buiten de maatschappij vallende gelovige anti-westerse honden er op en lekker langzaam laten afzinken dat eilandje.

Ik vind dat ze t zelfde moeten doen met Rottumeroog, Alle buiten de maatschappij vallende gelovige anti-westerse honden er op en lekker langzaam laten afzinken dat eilandje.

Precies, veel van de allochtonen hier keuren een democratie af. Plus dat 1/5 van de marokkanen bij de politie bekend staat, plus nog een heleboel die rotzooi maken op straat maar niet eens bekend staan omdat de politie er niks aan doet.

Alleen als je over dat soort mensen iets durft te zeggen ben je een racist.

En dj phreak keurt dus de daden goed van terroristen omdat ze zo "eerlijk" zijn. Vertelde ze ook bij het instappen dat ze het gingen kapen op 11-9? Die anti westerse ratten moeten worden aangepakt. Ik zie geen amerikaanse burger een vliegtuig kapen om ergens anders duizenden mensen te vermoorden.

• Topic Starter Topic Starter
Precies, zodra iemand ook maar enige connectie of wat dan ook heeft met al quada of taliban ofzo dan meteen alle rechte ontnemen.
Zelfde geld voor die samir a gasten, gewoon opknopen.

er zitten mensen in guantanamo vast omdat ze in hun gsm een nummer hadden van iemand die een nummer had in zijn gsm van een lid van de taliban.

en die dan maar onmiddelllijk al zijn rechten ontnemen en hem de mogelijkheid ontnemen zich te kunnen verdedigen. democratisch!!

er zitten mensen in guantanamo vast omdat ze in hun gsm een nummer hadden van iemand die een nummer had in zijn gsm van een lid van de taliban.

en die dan maar onmiddelllijk al zijn rechten ontnemen en hem de mogelijkheid ontnemen zich te kunnen verdedigen. democratisch!!

En dit weet jij?

Ja want ik volg de Amerikaanse nieuwszenders zoals fox en nbc. Daar zijn uiteindelijk een paar "verdachten " vrijgelaten omdat zij een rechtzaak hadden ingespannen tegen hun veschijning voor een speciale rechtbank.

Net zoals de twee engelsen die opgepakt zijn in Afghanistan, 3 jaar in gitmo hebben gezeten en daarna zijn overgeleverd aan de UK en dan zijn vrijgelaten met als opmerking van het parket dat de bewijslast belachelijk was.

Ach dat volk deugt van geen kant.

Niet alle moslims maar veel zijn gewoon ziek.

Zelfs ouders van kinderen moedigen ze aan en als hun zoon/dochter wat flikt zeggen ze: het is de wil van alla :S

komop aanpasse of enkeltje woestijn..

Ach dat volk deugt van geen kant.

Niet alle moslims maar veel zijn gewoon ziek.

Zelfs ouders van kinderen moedigen ze aan en als hun zoon/dochter wat flikt zeggen ze: het is de wil van alla :S

komop aanpasse of enkeltje woestijn..

eerst zeg je dat dat volk ziek van geen kan deugt en dan beperk je door te zeggen "veel " , dus niet allemaal. Je spreekt jezelf tegen. En wie moet dan bepalen wie deugd en wie niet?

ouders van kinderen? vreemde uitdrukking. En ze moedigen hun kinderen wat aan? Kan je nog wat onduidelijker zijn?

enkeltje woestijn? Waarom de woestijn? denk je dat ze allemaal uit de woestijn komen? En wat versta je onder aanpassen?

Flutpost!

Precies, veel van de allochtonen hier keuren een democratie af. Plus dat 1/5 van de marokkanen bij de politie bekend staat, plus nog een heleboel die rotzooi maken op straat maar niet eens bekend staan omdat de politie er niks aan doet.

Alleen als je over dat soort mensen iets durft te zeggen ben je een racist.

En dj phreak keurt dus de daden goed van terroristen omdat ze zo "eerlijk" zijn. Vertelde ze ook bij het instappen dat ze het gingen kapen op 11-9? Die anti westerse ratten moeten worden aangepakt. Ik zie geen amerikaanse burger een vliegtuig kapen om ergens anders duizenden mensen te vermoorden.

heel veel mensen zijn ook geen voorstanders van een democratie . kijk maar eens hoe men zegt dat men mensen moet martelen en vermoorden terwijl men nog niet weet of ze schuldig zijn. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is een hoeksteen in onze democratie. dus geen moraallessen aub;
en dj phreak keurt ze niet goed.!Kan verdomme de helft hier niet lezen of wat? hij zei dat hij liever een terrorist heeft die uitkomt voor zijn smeerlapperij dan een terrorist zoals bush die zich wegsteekt achter smoejes en al meer dan 500 000 doden op zijn geweten heeft.

je schreef: "Ik zie geen amerikaanse burger een vliegtuig kapen om ergens anders duizenden mensen te vermoorden"
inderdaad, daar hebben ze het amerikaanse leger voor om arabieren uit te moorden. 400 000 irakezen dood, waaronder de meesten burgers, maar laten we snel dat getal vergeten he. We zouden geen anti-amerikaanse gevoelens willen opwekken he!

En de arabieren hebben geen leger Thinkalot? Ze zijn zo zwak en laf dat ze t van terrorisme moeten hebben. Genetische selectie heet dat, de domste sterven het eerst.
Verder begrijp ik jou wel hoor, mensen kiezen nou eenmaal vaker partij voor de underdog, helaas is dit vaak om dr eigen zwakte te verbergen en positie in de "samenleving" veilig te stellen.

Succes verder en keep those eyeclaps on my friend :D

eyeclaps???

Terug
Naar boven