AndroidHealthClinic

Wat vinden jullie van mijn trainingsschema 2007

Dennisbol

Cool Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

Wilde jullie even vragen wat jullie van het volgende vinden:
22 jaar
103 kg
1,96
3 jaar trainingservaring

Trainingsschema 2007

Voeding:

1e cracker met kipfilet
2e grote shake met water en een stuk fruit
3e Brood met kip en een stuk fruit
4e grote shake met melk en een stuk fruit
5e avond eten met water
6e kwark met een stuk fruit
7e salade met tonijn

Maandag Borst/Biceps/Buik
Dinsdag Rug/Schouders/buik
Woensdag Boksen
Donderdag Triceps/benen/buik
Vrijdag Doe ik alles een beetje door elkaar (waar ik zin in heb)

1x per week boksen. Op die dag dat ik ga boksen pak ik een extra shake met water!

Supplementen:

Shake: Trainingsdagen 1 shake voor ontbijt 1 shake voor trainen 1 shake na het trainen.
Multivitamine: 1 bij het ontbijt en 1 bij het avondeten.
Creatine:bij me shake voor en na de training een eetlepel in een sapje (3 maanden volhouden dan een maand stoppen).
Bcaa’s: 1 bij ontbijt 5 a 10 gram1 voor de training en 1 na de training en 1 voor het slapen.(3 maanden gebruiken en dan 1 maand stoppen)
Triblus: s’morgens 500-750 mg 45 min. voor training en voor het slapen

Als er iets veranderd moet worden laat het even weten aub.
Avast bedankt en alvast een goed uiteinde!

Gr Dennis

Laatst bewerkt:
ik zie nergens eens schema ???
of ga je enkel 1x per week boksen?

Wel heel erg weinig voeding. Je wilt cutten neem ik aan. Maar toch is dit veelste weinig. Denk dat het de 1500kcal nog niet eens haalt.

• Topic Starter Topic Starter
mijn bedoeling is groter worden maar minder in vetpercentage (vandaar pak ik het boksen weer een beetje op. Gaat tegen vallen na een jaar denk ik:(

wat geef je vor advies om er extra aan eetpatronen aan toe te voegen dan?

ik kan me nog herrinneren dat ik 1 jaar geleden ongeveer 6 gekookte eieren at (alleen het wit) maar werd dat hardstikke beu, misschien moet ik het gewoon weer doen! en dan gaat het hard! 42 eieren per week toch?

ik kan me nog herrinneren dat ik 1 jaar geleden ongeveer 6 gekookte eieren at (alleen het wit) maar werd dat hardstikke beu, misschien moet ik het gewoon weer doen! en dan gaat het hard! 42 eieren per week toch?

Ik ben een vrouw en weeg de helft van jouw en eet dit al, Moet jij ong verdubbelen als je wilt groeien.. Maar kijk anders in de logjes van ongeveer een gelijk persoon.. Ligt ook nog aan je stofwisseling uiteraard.. Die van mij is erg hoog, vandaar hoge koolh.. Wil je je vet% redelijk laag houden, zou ik de cashewnoten eruit laten en evt geen honing op de rijstwafels..

Is je stofwissling laag, dan M7 zonder rijst en M8 zonder Nutrix en rozijnen..

M1: 50gr HO + 30gr WHEY + 20gr rozijnen
M2: 4 rijstwafels, 2 met honing + 20gr WHEY
M3: 150gr kip + 100gr groente + 50gr rijst + 12 cashewnoten ongez. (2x per week kip vervangen voor 100gr zalm, dan geen cashewnoten)
M4: 6 eiwitten + appel + 4 rijstwafels, 2 met honing
M5: 100gr kip + 150gr groente + 50gr rijst
M6: 30gr WHEY + appel
M7: 5 eiwitten of blik tonijn (water) + 30gr rijst + 2 ananasschijven (vers of op eigen sap)
M8: 30gr WHEY + 20gr Nutrix + 20gr rozijnen

Succes, hoop dat je er iets aan hebt..;)

Ik ben een vrouw en weeg de helft van jouw en eet dit al, Moet jij ong verdubbelen als je wilt groeien.. Maar kijk anders in de logjes van ongeveer een gelijk persoon.. Ligt ook nog aan je stofwisseling uiteraard.. Die van mij is erg hoog, vandaar hoge koolh.. Wil je je vet% redelijk laag houden, zou ik de cashewnoten eruit laten en evt geen honing op de rijstwafels..

Is je stofwissling laag, dan M7 zonder rijst en M8 zonder Nutrix en rozijnen..

M1: 50gr HO + 30gr WHEY + 20gr rozijnen
M2: 4 rijstwafels, 2 met honing + 20gr WHEY
M3: 150gr kip + 100gr groente + 50gr rijst + 12 cashewnoten ongez. (2x per week kip vervangen voor 100gr zalm, dan geen cashewnoten)
M4: 6 eiwitten + appel + 4 rijstwafels, 2 met honing
M5: 100gr kip + 150gr groente + 50gr rijst
M6: 30gr WHEY + appel
M7: 5 eiwitten of blik tonijn (water) + 30gr rijst + 2 ananasschijven (vers of op eigen sap)
M8: 30gr WHEY + 20gr Nutrix + 20gr rozijnen

Succes, hoop dat je er iets aan hebt..;)

Hardstikke bedankt!
ik ga er zeker wat mee doen!:)

Terug
Naar boven