Fitness Seller

Wat vinden jullie van mijn voedingsschema?

thank you! zal ik mee beginnen!

Is het ook niet verstandig om in plaats van de havermout cashhewnoten te nemen?

Ik ben van plan om binnenkort een muscle stack te halen,
de whey perfection shake + anabolic wms ( complexe koolhydraten )

Hoe zou ik deze beiden in moeten nemen?

1 aparte shake van de anabolic wms voor de training en 1 aparte shake whey ook voor de training?

Of na de traning allebei de poeder in 1 shake mixen en dan opdrinken?

Cashewnoten neem je niet i.p.v. iets (zoals havermout). Dat zijn eiwitten en goeie vetten, die neem je als aanvulling op je dagelijkse behoefte. Die kan je bijvoorbeeld tussen je eetmomenten met banaantje ofzo eten.
Beste kan je 1.5-2uur VOOR trainen goeie maaltijd nuttigen en dan na trainen direkt je whey+WMS in 1 shake en 45min tot 1 uur later een complete maaltijd nuttigen.

• Topic Starter Topic Starter
@ Koen :

rond 13u kom ik thuis van de training, dan eet ik,
vanmiddag was het paardensteak met zilvervliesrijst en erwten en wortelen.
dan slaap ik ongeveer anderhalf uurtje,
ondertussen zijn we dan al 16u.
vandaag om zestien uur heb ik wel 150 gram kipfilet gebakken met groenten en zilvervliesrijst.
sebiet eet ik een banaan en dan rond 19 uur opnieuw een avondmaal zoals kip met groenten enzo. dit zal al beter zijn

Ik heb mijn voedingsschema aangepast

Na de training rond 13u-13u30 eet ik 150gr kipfilet, 100gr zilvervliesrijst, en 100 gram erwten met wortelen, alsook om 16u .
zit nu in totaal op drie warme maaltijden per dag. veel beter zo he? merk ook wel dat ik sneller vooruit ga nu

bullshit...
ik werk van 6 uur 's morgends... zit om 5u20 al in de wagen onderweg naar men werk...
Het is niet haalbaar om om 5u30 's morgends te koken,
ook is het niet mogelijk om tijdens mijn werk in de pauze 's morgends (tussen 6 en 10u30) eten warm te maken ofzo.
Het is toch niet zo dat enkel warm eten een volwaardige maaltijd is?
ipv niets te reageren ofzo gelieve een goed voorbeeld te geven dat ik dit kan toepassen.

---------- Post toegevoegd Sun 22 Apr 2012 om 16:38 ----------

Ik zou mijn maaltijd na de training wel kunnen veranderen ipv kwark en die boterhammen, naar een kipfilet of pâardensteak met wat zilvervliesrijst,of volkoren spaghetti met wat vlees dat is een optie.
zou dit dan zoveel beter zijn?

Ik heb je voedingsschemaniet gezien, maar ik wil wel wat opmerkingen over je denkwijze plaatsen. Brood is goed, maar met rijst en kip gaat het veel sneller. Als je niet s ochtends kan koken dan kook je 's avonds en dan voor drie tot vijf dagen van te voren. Als je het niet kan opwarmen eet je het koud.

zo doe ik het nu idd ;-) thx voor de opmerking

Terug
Naar boven