XXL Nutrition

Stelling Wat vindt DBB van Raw food?

Wat vind jij van rawfood?

• Totaal stemmers
    79

Bezoekers in topic

Musculo

Adolescent bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
2 jan 2009
Lengte
1m80
Kortom holbewoners.

Chreiz

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
2 dec 2009
Lengte
2m
Massa
135kg
dat is ook het ultieme raw food idee, je eigen groeten kweken en opeten. en je enkel wassen met koud water. enkel natuurlijke schoonmaak producten gebruiken, dus zout ivp zeep en tandpasta, kwa kleding enkel biologisch geteelde katoen dragen enzo.

Gewoon het vel dragen van het beest waar je net op hebt gejaagd. Telen doen we niet aan toch. Pluk gewoon wat er toevallig groeit:p (hoewel toevallig groeien tegenwoordig niet echt aan de orde is)

jams

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
31 jan 2009
Lengte
1m93
Massa
108kg
Gewoon het vel dragen van het beest waar je net op hebt gejaagd. Telen doen we niet aan toch. Pluk gewoon wat er toevallig groeit:p (hoewel toevallig groeien tegenwoordig niet echt aan de orde is)

jah idd wat een dilemma:s jagen doen ze niet tzijn vegetariers. dus mss enkel het vel van dode dieren?

Chreiz

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
2 dec 2009
Lengte
2m
Massa
135kg
jah idd wat een dilemma:s jagen doen ze niet tzijn vegetariers. dus mss enkel het vel van dode dieren?

Hmm ik kon niet zo snel terugvinden dat het ook allen vegetariërs zijn, je hebt verschillende stromingen toch? En zolang je het dier alleen dood en het niet opeet (dus wel vacht maar geen vlees:p) ben je toch nog steeds een vegetariër, strikt genomen.

jams

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
31 jan 2009
Lengte
1m93
Massa
108kg
Hmm ik kon niet zo snel terugvinden dat het ook allen vegetariërs zijn, je hebt verschillende stromingen toch? En zolang je het dier alleen dood en het niet opeet (dus wel vacht maar geen vlees:p) ben je toch nog steeds een vegetariër, strikt genomen.

ik heb tot nu toe enkel gehoord dat het vegetariers zijn. strikt genomen wel ja:p maar als je het tog dood kan je het opeten ook he:d

Anoniem23518

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
8 apr 2007
Lengte
1m94
Massa
115kg
Vetpercentage
18%
Heb je die mensen wel 'es gezien die dit doen? Zien er verschrikkelijk ongezond uit. Ik zou zeggen, doe normaal dan word je gemiddeld tegenwoordig bijna 80 jaar. Dat kan je wsch niet zeggen van al die freaks die 40 jaar rauwe voedsel naar binnen zitten te werken.

---------- Toegevoegd om 07:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:42 ----------

:roflol: Fruitariers...

The Xtralarge

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
22 nov 2008
Lengte
1m95
Massa
120kg
Vetpercentage
12%
  • Topic Starter Topic Starter
Heb je die mensen wel 'es gezien die dit doen? Zien er verschrikkelijk ongezond uit. Ik zou zeggen, doe normaal dan word je gemiddeld tegenwoordig bijna 80 jaar. Dat kan je wsch niet zeggen van al die freaks die 40 jaar rauwe voedsel naar binnen zitten te werken.

---------- Toegevoegd om 07:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:42 ----------

:roflol: Fruitariers...

Ben ik met je eens normaal gesproken zien die vegagestoorde er weird en slecht uit. Maar ik was gaan kijken in zo`n rawfood winkel in de van ostadestraat Amsterdam en die mensen zag er echt healthy uit.

mustiboy

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 aug 2007
Lengte
1m74
Massa
81kg
Vetpercentage
10%
Wat een onzin. Echt iets van deze tijd. Bullshit .
Vreet gewoon normaal en probeer niet anders te zijn.

jams

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
31 jan 2009
Lengte
1m93
Massa
108kg
Wat een onzin. Echt iets van deze tijd. Bullshit .
Vreet gewoon normaal en probeer niet anders te zijn.

jij als bber met je dieet bent tog ook anders?

maar kgeef je wel gelijk tzijn egt abnormalen die mensen

Naar boven