MuscleMeat

Wat vindt je van me kuur...en help me ff verder

Status
Niet open voor verdere reacties.
i know... i know... is niet aan te raden... maar de eerste 4 en laatste 4 weken van je kuur...met daartussen 6 weken... ALs hij het van plan is te gaan gebruiken, dan beter zo...
Ik ben absoluut al geen voorstander van dbols... gebruik ze zelf niet. zodoende kan ik mooi einde v/d kuur afbouwen met orals, winstrol. Beter natuurlijk dit te doen met injects, eod.

• Topic Starter Topic Starter
jweigeman zei:
500 test enanthaat. 400 deca, 50mg proviron, (2tabs)
7 tabs (35mg dbol) per dag, dan kan je dit 4 weken volhouden,
Wanneer je van plan bent winstrol tabs ook te gaan gebruiken, dan kan je dit het best einde van de kuur doen, en bijvoorbeeld 2 weken laten uitlopen, na je laatste inject...
Je kan overwegen om in week 0 een frontload te nemen, test 1000 mg. , maar is misschien een goed idee voor je volgende kuur. Daarnaast kuur samenstellen van 10 - 12 weken voor beste resultaat.

Nakuren nolva/clomid.

grt.
jw
Oja btw...dus die proviron kan ik gedurende 10 wkn 2tabs per dag nemen?

rowdymenace zei:
kijk..daar heb ik wat aan! thx

en de rest die wijst op het behouden van je gezondheid.....daar heb je vast niks aan....

hier heb ik een kuurtje voor je

week1 en 2 2000mg test
week3 t/m 8 1000mg test

week 1 t/m8 75mg trenbolone ed

nakuur heb je denk wel nodig!!!!!!!!!

week 9 en 10 hcg
week 11 en 12 clomid of nolva

rowdymenace zei:
Ik denk dat me kuur er zo uit gaat zien..ik wil ook proviron erbij gebruiken..weet alleen niet hoeveel en waneer..wie helpt me

week 1) 750mg/testo.enant. 100mg/oxy 10mg/stromba

2) 1000mg/testo.enant. 200mg/oxy 20mg/stromba

3) 1000mg/testo.enant. 350mg/oxy 35mg/stromba

4) 1000mg/testo.enant. 500mg/oxy 50mg/stromba

5) 1000mg/testo.enant. 200mg/oxy 20mg/stromba

6) 500mg/testo.enant. 50mg/oxy 5mg/stromba

500mg oxy............... en als laatst 5mg stromba.........]

ik zeg niks, want ik kom pas net uit de luiers en heb er de t*fus verstand van......

seeker zei:
en de rest die wijst op het behouden van je gezondheid.....daar heb je vast niks aan....

hier heb ik een kuurtje voor je

week1 en 2 2000mg test
week3 t/m 8 1000mg test

week 1 t/m8 75mg trenbolone ed

nakuur heb je denk wel nodig!!!!!!!!!

week 9 en 10 hcg
week 11 en 12 clomid of nolva

beetje veel???
2 gram test... verder 1gram elke week, en dan ook nog trenbolone er naast.... hmm, als je je lichaam echt naar de klote wilt helpen...Die kerel kan even goed resultaat halen met minder man!! Dan kan je nog beter 2 orals in 1 kuur gooien :eyebrow:

Ik ben sowieso geen voorstander van de dbols... en heb liver de winstrol injects aan het einde van de kuur ipv de orals... maar Anyway, om nu al aan de tren te gaan.... ???

just my point of view...

en ja inderdaad...
Een nakuur heb je absoluut wel nodig...
nolva EN clomids

jweigeman zei:
beetje veel???
2 gram test... verder 1gram elke week, en dan ook nog trenbolone er naast.... hmm, als je je lichaam echt naar de klote wilt helpen...Die kerel kan even goed resultaat halen met minder man!! Dan kan je nog beter 2 orals in 1 kuur gooien :eyebrow:

Ik ben sowieso geen voorstander van de dbols... en heb liver de winstrol injects aan het einde van de kuur ipv de orals... maar Anyway, om nu al aan de tren te gaan.... ???

just my point of view...

tuurlijk dit is heeeeeeel slecht maar volgens hem is alles hetzelfde dus en even slecht, kijk maar in zijn andere threads....... en hoe hij de reacties aanvaart......

hij wil groeien en niemand heeft er hier verstand van...... dus hier een kuur waar je heeel erg hard mee gaat

ik zou er nog een portie HGH in ketsen, gaat het zeker hard

die jongen heeft complexen denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
seeker zei:
hij was al igf-1 van plan dat hoeft dus niet meer........ ;)
prachtig al die reactie's..en dan te bedenken dat ik jullie allemaal in de zeik neem ha...ik train niet eens...ik hoef geen anabolen te gebruiken..zielige ani-neckers..haaaaaaa

Volgende keer is het een ban.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven