AndroidHealthClinic

Wat vond je van de dianabol GS

Peiling Peiling Wat vond je dianabol GS

• Evengoed als de roemeense of de thaise

Stemmen: 26 43,3%
  • minder goed maar nog ok

Stemmen: 17 28,3%
  • slecht

Stemmen: 8 13,3%
  • de grootste rommel

Stemmen: 9 15,0%

• Totaal stemmers
    60
Even goed of zelfs beter.

De poll trekt op niets vind ik. Je laat ons niet veel keuze...

the BEST :D

kan ook niet anders heb nog geen andere geprobeerd :p

Ga hem binnenkort eens proberen. Dboll only zonder nakuur. Op advies van een grote goeroe..

nee wel nakuren hoor!

Niet zeiken, gewoon goed!!!

beetje vage poll op deze manier, ik denk dat men wel moet omschrijven wat ze met goed of slecht bedoelen.
Dus benoem je hele kuur is het een dboll only of heb je meerdere producten erbij genomen?
Hoeveel gewicht ben je aangekomen en hoeveel heb je hiervan vastgehouden, en je voedings en rustpatroon is dat gelijk gebleven?

Ik weet niet wat het is, maar het is vast rommel!

Testo zei:

Rinus van der Zeijde

Hij begeleid 80% van alle bodybuilders in Nederland, onder andere Ed van Amsterdam en Henk Visser. Ik denk dat hij er wel een beetje verstand van heeft.. ;)

Kleine hoeveelheden (30 a 40mg) dboll per dag zijn totaal niet schadelijk. Is nog nooit iemand aan doodgegaan.

Hij gaat er trouwens vanuit dat je een serieuze bodybuilder bent of wilt worden. Als jij na 8 of 10 weekjes dboll een nakuur nodig hebt om je eigen test weer aan de gang te krijgen heb je wel zo'n slechte test waardes van jezelf dat je beter kunt stoppen met bodybuilding.

Ook vind hij dat je kuren moet opbouwen. Eerst dboll only, daarna wat test en 3e kuur bijvoorbeeld test/deca.

Nog een dingetje om over na te denken: Hier lees je altijd 8 weken dit of 10 weken dat. Hij vind dat je moet kuren zolang je groeit. Stel je pakt 10 weken deca, Als je na 6 weken nog niets bent gegroeit waarom zal je dan nog 4 weken doorgaan? Of andersom, je groeit na 10 weken nog steeds lekker, waarom zal je dan stoppen? Als je dan stopt zijn het verloren kilo's die je niet met de vogende kuur terug zult krijgen. Dus kuur zolang je groeit. Op een gegeven moment groeit je lichaam gewoon niet meer van die kuur en dan stop je dus (hebben we het wel over AAS).

Edit: Na je Dboll only kuur raad hij wel iets aan om je lever te laten herstellen voor zo ver dat nodig is. Bijv. mariadistel.

Ja de openbaringen waren niet van de lucht in het flexcamp..ook met Ed over steroiden gebabbeld.

Enneh..HMB werkt! :D

staat bij mij in de kast met allerlei lekkers , k begin volgende week :D:D:D:D

Terug
Naar boven