AndroidHealthClinic

Wat vond je van de dianabol GS

Peiling Peiling Wat vond je dianabol GS

• Evengoed als de roemeense of de thaise

Stemmen: 26 43,3%
  • minder goed maar nog ok

Stemmen: 17 28,3%
  • slecht

Stemmen: 8 13,3%
  • de grootste rommel

Stemmen: 9 15,0%

• Totaal stemmers
    60
heb 3x gekuurt zonder nakuur, stromba tabs, primo inject en een combi van beide. bij de laatste twee verloor ik alles wat ik tijdens de kuur won.
tegenwoordig kuur ik na, en je raadt t al............de massa blijft.

lorenzo: ga jij maar lekker niet nakuren spreek ik je snel wel weer.

lorenzo zei:
Ik heb al vaker discussies over het nakuuren gehad. Bij normaal kuuren, is een nakuur niet nodig.Hieronder versta ik stromba kuuren dboll kuuren en ook deca testo kuuren.Mits de waardes niet abnormaal hoog liggen natuurlijk.Als je eigen produktie niet meer op gang komt help nolva echt niet meer.Het gelul dat een klein beetje deca al genoeg is om je eigen productie stil te leggen is gewoon verzonnen.In de medische wereld word nooit nagekuurt.En de wedstrijd jongens met topbegeleiders weten ook wel beter.Het fabeltje is bij het begin van dit boart de werelt ingebracht door een aantal belgen die naar mijn inzien hier veel geld mee hebben verdient.Wil je het voor je zelf zeker weten,dan moet je je waardes voor tijdens en een x aantal weken naar je kuur laten meten.

Oei jij durft wel, dat mag je hier niet zeggen hoor. Hier ga je al bijna dood van een oral only kuurtje. ;)

Testo zei:
Niet zo gek aangezien je 1.94 bent,kerel....

Die 5 kilo komen er op je hele lichaam bij en ik weet als geen ander(ik ben 2m nl)dat je echt heel veel aan moet gaan zetten wil je het ook echt goed zien....das het nadeel van lang zijn maar je moet maar zo denken......áls de kilo's erop vliegen lach je al die kleine ventjes uit.:D

:D

Brutez zei:
Oei jij durft wel, dat mag je hier niet zeggen hoor. Hier ga je al bijna dood van een oral only kuurtje. ;)

Dat is vette bullshit,ouwe en weet je zelf ook wel.....ik ben een van de makkelijkere mannen hier want ik weet waar jij op doelt,bro maar niet nakuren is gewoon dom want noem me nou eens 1 reden om NIET na te kuren?

De enige reden die ik kan bedenken is geld maar zo duur is nolva niet dus waarom zou je in godsnaam het risico nemen om méér kilo's te verliezen dan nodig is?

Ik heb zelf al vaak genoeg die fout gemaakt namelijk en zeg het niet voor niks.

Toch kreeg ik van Ed ook de indruk dat je gewoon doorgaat zonder anti-e als je geen problemen ondervind..heb verschillende keren achter mijn oren moeten krabben tijdens onze discussie

Ik hou mezelf toch liever vast aan de onderzoeken die ik gelezen heb en ervaringen die ik in de loop der jaren heb opgedaan...

........maar die Ed is er verdomme wel allejezus groot mee geworden!

Ik denk persoonlijk dat nakuren na een klein dboll kuurtje ook niet echt nodig is! Ik adviseer het altijd wel, maar opzich moet het ook zonder kunnen!!!

Het kan ook zonder.....maar dat kost je toch kilo's al zullen we nooit weten hoeveel dat er zijn....

Je valt toch altijd wat kilo's terug met of zonder nakuur dus......!!!

En zonder nakuur dus nog meer...en vooral als wedstrijdjongen zou je met die instelling nooit de absolute top bereiken maar mij ****t het niks hoor.

Neem je lekka geen nakuur....

lorenzo zei:
Ik heb al vaker discussies over het nakuuren gehad. Bij normaal kuuren, is een nakuur niet nodig.Hieronder versta ik stromba kuuren dboll kuuren en ook deca testo kuuren.Mits de waardes niet abnormaal hoog liggen natuurlijk.Als je eigen produktie niet meer op gang komt help nolva echt niet meer.Het gelul dat een klein beetje deca al genoeg is om je eigen productie stil te leggen is gewoon verzonnen.In de medische wereld word nooit nagekuurt.En de wedstrijd jongens met topbegeleiders weten ook wel beter.Het fabeltje is bij het begin van dit boart de werelt ingebracht door een aantal belgen die naar mijn inzien hier veel geld mee hebben verdient.Wil je het voor je zelf zeker weten,dan moet je je waardes voor tijdens en een x aantal weken naar je kuur laten meten.

Ik denk wel dat het nut van de nakuur niet voor iedereen even significant is.
Er zullen inderdaad mensen zijn die van nature snel hun endogene test-produktie op gang kunnen krijgen.
Er zijn echter ook mensen waarbij de axis al instort bij 20 mg anavar/dag of 200 mg primo/week.

Aangezien slechts 10% zijn bloedwaarden laat meten, lijkt het me niet slim er maar op te gokken dat je vanzelf snel herstelt.

Nolva en clomid helpen juist wel om een ingestorte testproduktie weer op gang te krijgen, al zal dit bij langdurige gebruikers met superkuurtjes procentueel verminderen lijkt me:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...nti-es-anti-op-de-45756.html?highlight=femara

Volgens mij worden in de medische wereld AAS niet zozeer gebruikt voor massatoename in combinatie met training, maar hier weet ik niet genoeg van.

Ik kan weinig respect opbrengen voor "topbegeleiders" die hun oneindige kennis baseren op "grappige google verhaaltjes" van mongeaulen die op basis van weer andere ononderbouwde stukken hun eigen verhaaltjes schrijven. (Dit laatste komt vaaaak voor. Heel vaak. BB.com en steroid.com staan vol met stukjes van begeleiders en doktoren ??? die shit verkondigen).

Geeft mij dan maar een BigCat. Ondanks dat ik het niet altijd met hem eens ben, baseert hij zijn begeleidende kennis gewoon op wetenschappelijke onderzoeken.

lorenzo zei:

Tjeezus, wat kunnen mensen gek zijn. Voor het geval je het nog niet wist: De Berlijnse muur staat er ook niet meer!! En voor die zogenaamde goeroe (Rinus??) geldt hetzelfde!! Volgens mij heeft die nog niet eens internet.

Eén van de redenen dat er in de medische wereld niet wordt nagekuurd is omdat roids vaak worden ingezet voor de behandeling van hypogodanismen. Nakuren heeft geen zin omdat van nature de hormoonhuishouding al niet spoort. Snappie?

Daarbij wordt in de medische hoek maar een fractie gebruikt van wat een builder pakt. Heel simpel: ALTIJD NAKUREN!! ;) ;)

ik mis het knopje beter als de roemeense / thaise / russische..

ze zijn nl. wel 10 mg..is wel zo makkelijk !! :lifter:

Testo zei:
En zonder nakuur dus nog meer...en vooral als wedstrijdjongen zou je met die instelling nooit de absolute top bereiken maar mij ****t het niks hoor.

Neem je lekka geen nakuur....

We hebben het nu toch over een simpel dboll only kuurtje, en toch niet over wedstrijdkuren ouwe pikketrekker?!!!:D

En als diegene met dat simpele dbol kuurtje nou later ook wedstrijden wil doen.....verliest ie toch al onnodige kilo's...:p

zo ken ik nog 10 lullen in 1 aarsje!!! Je weet het weer mooi te brengen....:D

Gewoon nakuren,slome....weet je zelf ook wel.;)

Infinity zei:
Dus als ze 50mg waren geweest waren ze nog beter?:rolleyes: ;)

:rolleyes:

Zeg ik dat?

Nee is wel zo makkelijk om 2 tabs per keer te nemen ipv 4 of niet?..50 mg dbol tabs zijn veel te hoog gedoseerd..10 mg is precies goed..

grtjes

dutch windmill zei:
:rolleyes:

Zeg ik dat?

Nee is wel zo makkelijk om 2 tabs per keer te nemen ipv 4 of niet?..50 mg dbol tabs zijn veel te hoog gedoseerd..10 mg is precies goed..

grtjes

Nou die kleine moeite om 2 tabjes meer in te slikken neem ik liever als ik dan wel flexibeler in m'n doseringen kan zijn zoals 25, 35, 45 mg.

Terug
Naar boven