Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lorenzo zei:Ik heb al vaker discussies over het nakuuren gehad. Bij normaal kuuren, is een nakuur niet nodig.Hieronder versta ik stromba kuuren dboll kuuren en ook deca testo kuuren.Mits de waardes niet abnormaal hoog liggen natuurlijk.Als je eigen produktie niet meer op gang komt help nolva echt niet meer.Het gelul dat een klein beetje deca al genoeg is om je eigen productie stil te leggen is gewoon verzonnen.In de medische wereld word nooit nagekuurt.En de wedstrijd jongens met topbegeleiders weten ook wel beter.Het fabeltje is bij het begin van dit boart de werelt ingebracht door een aantal belgen die naar mijn inzien hier veel geld mee hebben verdient.Wil je het voor je zelf zeker weten,dan moet je je waardes voor tijdens en een x aantal weken naar je kuur laten meten.

Testo zei:Niet zo gek aangezien je 1.94 bent,kerel....
Die 5 kilo komen er op je hele lichaam bij en ik weet als geen ander(ik ben 2m nl)dat je echt heel veel aan moet gaan zetten wil je het ook echt goed zien....das het nadeel van lang zijn maar je moet maar zo denken......áls de kilo's erop vliegen lach je al die kleine ventjes uit.![]()

Brutez zei:Oei jij durft wel, dat mag je hier niet zeggen hoor. Hier ga je al bijna dood van een oral only kuurtje.![]()
lorenzo zei:Ik heb al vaker discussies over het nakuuren gehad. Bij normaal kuuren, is een nakuur niet nodig.Hieronder versta ik stromba kuuren dboll kuuren en ook deca testo kuuren.Mits de waardes niet abnormaal hoog liggen natuurlijk.Als je eigen produktie niet meer op gang komt help nolva echt niet meer.Het gelul dat een klein beetje deca al genoeg is om je eigen productie stil te leggen is gewoon verzonnen.In de medische wereld word nooit nagekuurt.En de wedstrijd jongens met topbegeleiders weten ook wel beter.Het fabeltje is bij het begin van dit boart de werelt ingebracht door een aantal belgen die naar mijn inzien hier veel geld mee hebben verdient.Wil je het voor je zelf zeker weten,dan moet je je waardes voor tijdens en een x aantal weken naar je kuur laten meten.
die shit verkondigen).lorenzo zei:Ik heb al vaker discussies over het nakuuren gehad. Bij normaal kuuren, is een nakuur niet nodig.Hieronder versta ik stromba kuuren dboll kuuren en ook deca testo kuuren.Mits de waardes niet abnormaal hoog liggen natuurlijk.Als je eigen produktie niet meer op gang komt help nolva echt niet meer.Het gelul dat een klein beetje deca al genoeg is om je eigen productie stil te leggen is gewoon verzonnen.In de medische wereld word nooit nagekuurt.En de wedstrijd jongens met topbegeleiders weten ook wel beter.Het fabeltje is bij het begin van dit boart de werelt ingebracht door een aantal belgen die naar mijn inzien hier veel geld mee hebben verdient.Wil je het voor je zelf zeker weten,dan moet je je waardes voor tijdens en een x aantal weken naar je kuur laten meten.

dutch windmill zei:ik mis het knopje beter als de roemeense / thaise / russische..
ze zijn nl. wel 10 mg..is wel zo makkelijk !!![]()

Brutez zei:Ga hem binnenkort eens proberen. Dboll only zonder nakuur. Op advies van een grote goeroe..

Testo zei:En zonder nakuur dus nog meer...en vooral als wedstrijdjongen zou je met die instelling nooit de absolute top bereiken maar mij ****t het niks hoor.
Neem je lekka geen nakuur....

Infinity zei:
dutch windmill zei:![]()
Zeg ik dat?
Nee is wel zo makkelijk om 2 tabs per keer te nemen ipv 4 of niet?..50 mg dbol tabs zijn veel te hoog gedoseerd..10 mg is precies goed..
grtjes