XXL Nutrition

Wat vond je van de dianabol GS

Peiling Peiling Wat vond je dianabol GS

• Evengoed als de roemeense of de thaise

Stemmen: 26 43,3%
  • minder goed maar nog ok

Stemmen: 17 28,3%
  • slecht

Stemmen: 8 13,3%
  • de grootste rommel

Stemmen: 9 15,0%

• Totaal stemmers
    60
Brutez zei:
Hij gaat er trouwens vanuit dat je een serieuze bodybuilder bent of wilt worden. Als jij na 8 of 10 weekjes dboll een nakuur nodig hebt om je eigen test weer aan de gang te krijgen heb je wel zo'n slechte test waardes van jezelf dat je beter kunt stoppen met bodybuilding.

Sorry, dit vind ik echt onzin.

Tuurlijk zal je lichaam wel weer eigen test. aanmaken, maar je PCT is alleen om dit te versnellen en de periode te verkoten dat je hormoonspiegels laag zijn.

Ook vind hij dat je kuren moet opbouwen. Eerst dboll only, daarna wat test en 3e kuur bijvoorbeeld test/deca.

Ben ik het ook niet mee eens. :)

Heb bij Rinus een beetje het gevoel dat hij wat is blijven steken in de tijd was AAS betreft. Zoveel nieuwe inzichten zijn er bijgekomen de laatste jaren en hij lijkt zijn standpunten daar niet echt aan te willen passen en dat is heel jammer.

Heb daarover wel eens met hem gesproken en hij doet bijv. sites als deze af als sites waar de grootst mogelijke onzin wordt neergezet. Tsja, dan houdt het op en mag hij lekker met zijn adviezen uit 1985 in de weer blijven.

Dus wmb mag hij het lekker bij z'n voeding houden qua adviezen, maar advies over AAS misschien toch maar laten schieten.

Brutez zei:
Edit: Na je Dboll only kuur raad hij wel iets aan om je lever te laten herstellen voor zo ver dat nodig is. Bijv. mariadistel.

Wat een bullshit. Juist geen mariadistel na je Dboll kuur en wel een PCT.

Idd wat MrJ als zegt zijn deze adviezen zo'n 20 jaar oud..

Even on-topic, mannen!

Brutez zei:
Rinus van der Zeijde

Hij begeleid 80% van alle bodybuilders in Nederland, onder andere Ed van Amsterdam en Henk Visser. Ik denk dat hij er wel een beetje verstand van heeft.. ;)

Wat je al zegt;een beetje ja..

Het is werkelijk waar niet te geloven dat iemand die zoveel mensen begeleidt zulke domme beginnersfouten maakt maar ach....hij begeleidt 80% van de Nederlandse toppers dus dan zal het wel goed zijn,he?:rolleyes:

Zonde om te zien dat zoveel goede atleten het bij een begeleider zoeken terwijl ze zelf meestal meer weten want anders waren ze al niet zover gekomen......voedingsbegeleiding snap ik maar a.s is heel andere koek en als hij jou adviseert na dbol geen nakuur te gebruiken word het hoog tijd dat ie eens wat vaker dit soort fora gaat lezen ipv het als idioot te bestempelen wat wij hier doen met zn allen.

Enne Brutez.....luister liever naar je xxl-gabber.....die heeft er namelijk wél verstand van.;)

Laatst bewerkt:
Testo zei:
Wat je al zegt;een beetje ja..

Het is werkelijk waar niet te geloven dat iemand die zoveel mensen begeleidt zulke domme beginnersfouten maakt maar ach....hij begeleidt 80% van de Nederlandse toppers dus dan zal het wel goed zijn,he?:rolleyes:

Zonde om te zien dat zoveel goede atleten het bij een begeleider zoeken terwijl ze meestal zelf een stuk meer weten want anders waren ze al niet zover gekomen......voedingsbegeleiding snap ik maar a.s is heel andere koek en als hij jou adviseert na dbol geen nakuur te gebruiken word het hoog tijd dat ie eens wat vaker dit soort fora gaat lezen ipv het als idioot te bestempelen wat wij hier doen met zn allen.

Enne Brutez.....luister liever naar je xxl-gabber.....die heeft er namelijk wél verstand van.;)

Ja mijn xxlmaatje heeft er verstand van, ga daar maar vanuit.. :D

Maar het is natuurlijk nooit verkeerd om ook eens naar andere te luisteren. Rinus is niet gek, hij leeft ook niet in 1980. We hebben langer dan een uur met hem gepraat en alles wat hij zegt klinkt op dat moment redelijk logisch. En als je tegen hem ingaat weerlegt hij alles met goede argumenten. Hij denkt ook meer aan de lange termijn, misschien zit daar het verschil. Ik kan hier niet alles neerzetten wat hij heeft gezegt want dat is gewoon te veel.

Maar goed, laten we maar weer ontopic gaan en het over de Dboll van GS hebben.. ;)

Laatst bewerkt:
Heb het voor een vriend van me besteld.

Hij begon met diana's van GS, voelde weinig tot niks, af en toe iets opgefokt maar verder eigenlijk niks. Wel wat dikke kop maar over het algemeen deed het bijzonder weinig.

Hij nam akapuxuh , hij ging als een gek, aan vocht en kracht geen gebrek. ( aan wat hart kloppingen af en toe ook niet hahaha )

Dus tja mooi vergelijk geweest voor hem , ik trek er mijn lering uit ook gezien mijn ervaringen met GS.

en over Rinus , ik ken die man niet, maar ook bij mij op de sportschool is het wat van het oude testament om het zo te zeggen, spijt me om te zeggen maar men groeit daar als kool en het blijft nog zitten ook en de doseringen zijn niet zo absurd als je zou denken.

De nieuwe manieren die ik hier lees lijken tot nu toe wel wat op te leveren maar niet zoals je ze "vroeger" zag groeien. (kom maar weer met nega karma of mailtjes, ik wacht erop :thumbd: )

Wat ik wil zeggen is dat er meerdere wegen naar rome zijn, je kunt het op de ene manier doen en op de andere. Ieder zijn ding.

Laatst bewerkt:
Capoeirist zei:
Heb het voor een vriend van me besteld.

Hij begon met diana's van GS, voelde weinig tot niks, af en toe iets opgefokt maar verder eigenlijk niks. Wel wat dikke kop maar over het algemeen deed het bijzonder weinig.

Hij nam akapuxuh , hij ging als een gek, aan vocht en kracht geen gebrek. ( aan wat hart kloppingen af en toe ook niet hahaha )

Dus tja mooi vergelijk geweest voor hem , ik trek er mijn lering uit ook gezien mijn ervaringen met GS.

en over Rinus , ik ken die man niet, maar ook bij mij op de sportschool is het wat van het oude testament om het zo te zeggen, spijt me om te zeggen maar men groeit daar als kool en het blijft nog zitten ook en de doseringen zijn niet zo absurd als je zou denken.

De nieuwe manieren die ik hier lees lijken tot nu toe wel wat op te leveren maar niet zoals je ze "vroeger" zag groeien. (kom maar weer met nega karma of mailtjes, ik wacht erop :thumbd: )

Wat ik wil zeggen is dat er meerdere wegen naar rome zijn, je kunt het op de ene manier doen en op de andere. Ieder zijn ding.

Ieder z'n ding :hornyna: zo is het :thumbs:

Brutez zei:
Rinus van der Zeijde

Hij begeleid 80% van alle bodybuilders in Nederland, onder andere Ed van Amsterdam en Henk Visser. Ik denk dat hij er wel een beetje verstand van heeft.. ;)

Kleine hoeveelheden (30 a 40mg) dboll per dag zijn totaal niet schadelijk. Is nog nooit iemand aan doodgegaan.

Hij gaat er trouwens vanuit dat je een serieuze bodybuilder bent of wilt worden. Als jij na 8 of 10 weekjes dboll een nakuur nodig hebt om je eigen test weer aan de gang te krijgen heb je wel zo'n slechte test waardes van jezelf dat je beter kunt stoppen met bodybuilding.

Ook vind hij dat je kuren moet opbouwen. Eerst dboll only, daarna wat test en 3e kuur bijvoorbeeld test/deca.

Nog een dingetje om over na te denken: Hier lees je altijd 8 weken dit of 10 weken dat. Hij vind dat je moet kuren zolang je groeit. Stel je pakt 10 weken deca, Als je na 6 weken nog niets bent gegroeit waarom zal je dan nog 4 weken doorgaan? Of andersom, je groeit na 10 weken nog steeds lekker, waarom zal je dan stoppen? Als je dan stopt zijn het verloren kilo's die je niet met de vogende kuur terug zult krijgen. Dus kuur zolang je groeit. Op een gegeven moment groeit je lichaam gewoon niet meer van die kuur en dan stop je dus (hebben we het wel over AAS).

Edit: Na je Dboll only kuur raad hij wel iets aan om je lever te laten herstellen voor zo ver dat nodig is. Bijv. mariadistel.

Hij meent het ook nog:D

zeg gaste ik ben nu ook al 2 weken bezig met d-boll van gs...ik ben al 5kg verzwaart,maar zie het nauwelijks,nu zie ik eruit alsof ik 2 weken geleden net m'n hele lichaam opgepompt heb...is dit normaal dat ik veel in gewicht bijkom en dat ik het nauwelijks zie???

Het is jammer dat er veel mensen zijn die alles klakkeloos aannemen van wedstrijdjongens of "gurus" etc. etc..
Alleen omdat hen zo BIG zijn of veel mensen begeleid hebben moet hun weg maar de beste zijn..?:eek:

Zo zag ik laatst iemand die ging cutten met 75mg dboll per dag op advies van een vrij bekende nederlandse BB'er.

Nou als je zo achterlijk bent mag je van mij uit elkaar knappen van het vocht

ironmike86 zei:
zeg gaste ik ben nu ook al 2 weken bezig met d-boll van gs...ik ben al 5kg verzwaart,maar zie het nauwelijks,nu zie ik eruit alsof ik 2 weken geleden net m'n hele lichaam opgepompt heb...is dit normaal dat ik veel in gewicht bijkom en dat ik het nauwelijks zie???

Niet zo gek aangezien je 1.94 bent,kerel....

Die 5 kilo komen er op je hele lichaam bij en ik weet als geen ander(ik ben 2m nl)dat je echt heel veel aan moet gaan zetten wil je het ook echt goed zien....das het nadeel van lang zijn maar je moet maar zo denken......áls de kilo's erop vliegen lach je al die kleine ventjes uit.:D

Laatst bewerkt:
Ik heb al vaker discussies over het nakuuren gehad. Bij normaal kuuren, is een nakuur niet nodig.Hieronder versta ik stromba kuuren dboll kuuren en ook deca testo kuuren.Mits de waardes niet abnormaal hoog liggen natuurlijk.Als je eigen produktie niet meer op gang komt help nolva echt niet meer.Het gelul dat een klein beetje deca al genoeg is om je eigen productie stil te leggen is gewoon verzonnen.In de medische wereld word nooit nagekuurt.En de wedstrijd jongens met topbegeleiders weten ook wel beter.Het fabeltje is bij het begin van dit boart de werelt ingebracht door een aantal belgen die naar mijn inzien hier veel geld mee hebben verdient.Wil je het voor je zelf zeker weten,dan moet je je waardes voor tijdens en een x aantal weken naar je kuur laten meten.

Testo zei:
Niet zo gek aangezien je 1.94 bent,kerel....

Die 5 kilo komen er op je hele lichaam bij en ik weet als geen ander(ik ben 2m nl)dat je echt heel veel aan moet gaan zetten wil je het ook echt goed zien....das het nadeel van lang zijn maar je moet maar zo denken......áls de kilo's erop vliegen lach je al die kleine ventjes uit.:D

hehe,it's like that ;);)

mini suckers :p:p take a look at the bigguys :D:D (alsk de nodige kilo's heb gewonne he ;) )

In de medische wereld niet nakuren?

Hoe bedoel je dat,Lorenzo?

@Iron Mike

Jij begrijpt em helemaal,bro.

Weg met de mini****ers!!:D :D

Tja ik begin ook in januari met dboll van GS wel in combinatie met test enth en deca van GS dus horen julie in maart wel van me wat de stats before and after zijn.

lorenzo zei:
Ik heb al vaker discussies over het nakuuren gehad. Bij normaal kuuren, is een nakuur niet nodig.Hieronder versta ik stromba kuuren dboll kuuren en ook deca testo kuuren.Mits de waardes niet abnormaal hoog liggen natuurlijk.Als je eigen produktie niet meer op gang komt help nolva echt niet meer.Het gelul dat een klein beetje deca al genoeg is om je eigen productie stil te leggen is gewoon verzonnen.In de medische wereld word nooit nagekuurt.En de wedstrijd jongens met topbegeleiders weten ook wel beter.Het fabeltje is bij het begin van dit boart de werelt ingebracht door een aantal belgen die naar mijn inzien hier veel geld mee hebben verdient.Wil je het voor je zelf zeker weten,dan moet je je waardes voor tijdens en een x aantal weken naar je kuur laten meten.

Ik mag hopen dat dit stukje een grap is! :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
lorenzo zei:

De grootste bullshit die ik in jaren gelezen heb

:headbang:

Lorenzo is een beetje flink hard op zijn hoofd gevallen denk ik haha.
Deca is de zwaarste onderdrukker, dus nakuren is niet nodig zeg je?
Misschien kun je beter adviezen gaan geven voor een andere sport of op het gebruik van smarties!

Terug
Naar boven