XXL Nutrition

Wat voor een soort deadlifts doen jullie?

Var zei:
Onzin, als ze goed uitleggen hoe het moet, en er een paar keer bij staan moet je het na een tijdje wel kunnen. Hier werd die gewoon uitgelegt, ze weten wel dat het een hele goeie oefening is, en een hele foute als je hem verkeerd doet.

tsja dat lijkt me idd ook.. maar vertel hun dat :p
vertel vertelde die idd niet hoelang ervaring je moet hebben, en tsja.. hoe word je ervaren als je de oefening niet mag doen idd :) :rolleyes:

Je moet ook niet in een fitness/healthclub willen gaan BB :-)

Ik doe standaard deadlifts en stiffed leg. Verders Pulls(snelle deadlifts met versnelling vanaf kniehoogte).

In een goed trainingsschema hoort de deadlift thuis.. Massabouwer No:1

@homer17 : waar train je?? in nijmegen zitten wel een paar betere tenten waar je wel fatsoenlijk kunt trainen

Ik doe sinds enkele weken de gewone DL en bevalt me ongeloofelijk :coolnana: heb gisteren mijn record verbeterd van 60 naar 70kg, doe altijd 3*5hh. Ben trouwens de enige die de oefn doet bij ons, al heb ik de instructors al wel enkele (vrouwen dan vooral) de romain DL zien aanleren.

I'll NEVER QUIT DEADLIFTING :D

Ik doe romanian en sumo deadlifts bij de andere varianten krijg ik last van mijn onderrug

aim zei:
ik heb dus hetzelfde probleem (ik zit op dezelfde gym en we trainen samen), we mochten ABSOLUUT niet deadliften omdat dit een powertrain oefening (ofzo?) was, en een TE grote belasting is voor je onderrug

hij zei er niet bij wanneer je ervaren genoeg bent om te mogen deadliften

???

en jij luisterd daar naar?? je betaald niet voor hun slechte advies maar wel voor de gewicht en machines Gewoon doen die oefening, je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen.

Kijk op een website naar een filmpje naar een correcte uitvoering en je komt een heel eind. Gewoon rustig opbouwen en niet te zwaar beginnen.

• Topic Starter Topic Starter
slabek zei:

Ik doe standaard deadlifts en stiffed leg. Verders Pulls(snelle deadlifts met versnelling vanaf kniehoogte).

In een goed trainingsschema hoort de deadlift thuis.. Massabouwer No:1

@homer17 : waar train je?? in nijmegen zitten wel een paar betere tenten waar je wel fatsoenlijk kunt trainen

nu nog bij de Ixat, is et gebouwtje naast de Jan Massinkhal, kweenie of je dat kent... maarjah ben iig van plan om per 1 januari misschien bij Noviomagum te gaan trainen... maar das nog nie cker.

Ja dat ken ik wel.. woon ik zelf vlak bij. Ik train bij Atlas.. Goede gym en kost je 16 euri's per maand.. Misschien iets voor je om eens te gaan kijken..

Ik wil in mijn nieuwe HST schema dus eigenlijk ook gaan deadliften, maar ik kan het nog niet echt onder de knie krijgen (waardoor ik me schema eigenlijk nog neit wil beginnen).
Heeft iemand misschien ff wat uitleg om deze oefening goed uit te voeren, en waar je op moet letten ;) ?

BB scholen

Ik heb laatst een paar keer getrained bij een andere sportschool in de buurt waar je echt kon trainen hebben ze me verteld.
Ben daar lekker aan het trainen, deathliften setjes 200, 210 en 220.

Komen wat van die gasten die vragen wat ik gebruik en of ik wat nodig heb!!!!!

Ik ben volledig tegen anabolica, heb gelijk mijn biezen gepakt en train relaxed in mijn oude sportschooltje. Moet wel weer zeuren over meer gewichten, maar hier trainen geen zogenaamde pro's die liters testosteron gebruiken om zover te komen.

Ben ook weer begonnen met kickboksen, free fighting enz., kan mezelf niet helemaal vinden in de BB scene, heb te vaak gezien wat er met BB'ers (die anabolica gebruiken) gebeurt die stoppen.

(zal wel weer een hoop flames om me oren krijgen maar dat interesseert me niks)

Waarom stop je met BB omdat je ziet wat er gebeurt met BB'ers die gebruiken en dan stoppen... dat lijkt me geen probleem zolang je niet gebruikt toch ?

PS: t'is deaDliften, niet deaTHliften. (je tilt enkel een dood gewicht, het voelt misschien wel zo, maar je gaat er niet dood aan....)

(ik zit op de dag te wachten totdat men mij vraagt of ik wat gebruik)

wazzup zei:
Waarom stop je met BB omdat je ziet wat er gebeurt met BB'ers die gebruiken en dan stoppen... dat lijkt me geen probleem zolang je niet gebruikt toch ?

PS: t'is deaDliften, niet deaTHliften. (je tilt enkel een dood gewicht, het voelt misschien wel zo, maar je gaat er niet dood aan....)

(ik zit op de dag te wachten totdat men mij vraagt of ik wat gebruik)

Gewoon de ene dag een lange mouwen shirt aantrekken en een maand daarna een zeer strak t-shirt... Moet jij eens kijken hoe snel die beschuldigingen komen :D.

Terug
Naar boven