MuscleMeat

Wat voor effect heeft Winstrol

Status
Niet open voor verdere reacties.
RobertHosper zei:
winstrol zelf heeft geen vetverbrandend effect, het zorgt voor kwaliteits massa..harde droge massa dus en is prima om mee te cutten met het oog op massa behoud. nahja, alle androgenen hebben een licht vetverbrandende werking maar verwacht niet dat je BF opeens 4%omlaag schiet:D
kan je nu wel zeggen maar ik deed toen geen cardio, en varlaagde mijn kcal in mijn kuur maar een beetje. en werd tog 4%droger maarja dat wil ook wel
dboll
test
bold
winny

fitnessboy18 zei:
nee die 18 staat niet voor mijn leeftijd .
mits je een goed dieet volgt natuurlijk
krijg je geen kwaliteitsspieren van winstrol dan ....? dacht het wel
je weet zelf ook wel dat je een kuurtje hebt met dboll test enz dat je dan droger uit je kuur komt,nou wil hij een winstrol only kuurtje doen maar bodyvet zal denk ik wel degelijk zakken
:rolleyes: Vooral die dianabol wordt je droog van hè?:D

voor topicstarter ga meer lezen ,

slotje:rolleyes:

skydirk zei:
denk je dat of ben je er zeker van. heb jij dat ervaren met winstrol of heb je het ergens gehoord of gelezen. 't is niet de eerste keer dat er iemand wat raad komt geven over AS en als puntje bij paaltje komt, hebben ze nog nooit AS gebruikt. of hebben ze alleszins geen ervaring met het middel waar ze over schrijven. mijn vetpercentage vermindert alleszins niet met winstrol, maar ja heeft misschien met mijn leeftijd te maken.

mijne idd ook niet,maar ben wel grote zambonfan.Zal misschien ook komen omdat ik een ouwe lul ben:D

slotje?

wat een nutteloos topic met zowat onjuiste informatie die niet onderbouwd word b.v. door de FITNESSBOY

van mij mag ie dicht

Ja, word er ook niet echt vrolijker van..... Wordt er een beetje chagrijnig van....... Shit nu zit er kwijl op mijn toetsenbord.

Slotje!

Zal TC even verder proberen helpen:

Winstrol zorgt idd voor kwalitatieve gains maar het zal je bodyfat no way omlaag halen. AAS halen je BF niet omlaag, dieet doet dat (er zijn wel twijfels dat tren BF omlaag zou halen maar wordt vaak betwist). Van waar de verwarring dan dat winny je droger maakt? In tegenstelling tot bv dianabol zal winny veel water in de spiercel krijgen en zo goed als niets subcutaan (onderhuids) wat je een harde look zal geven. Bij dianabol zal de weegschaal sneller stijgeren doordat dianabol zowel veel water subcutaan als in de spiercel zal krijgen. Je lijkt hierdoor vetter maar het is gewoon bloat. Succes

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je flex170578 opnieuw punten kan geven.

winny heeft behalve dan voor enkele wedstrijd jongens weinig toe te voegen aan t arsenaal as mijn inziens dan.
tabs zijn bar slecht voor je chlost. en geven weinig resultaat.
de injects doen ****ing pijn!
dus maar aan de tren of masteron :P

Er zijn hier wat mensen die zelf nog wat mogen leren voor ze uberhaupt andere mensen adviezen gaan geven.. Ik zal geen namen noemen aangezien ieder voor zich mag bepalen of hij/zij zich aangesproken voelt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven