MuscleMeat

##### Het grote CALLING OUT DANIEL20 topic! Errbody GTFIH!!!!!!! #####

Wat is er aan de hand?


  • Totaal stemmers
    85

Bezoekers in dit topic

In. goede avond.

---------- Post toegevoegd 3 April 2013 om 20:13 ----------

kuren voor een 145kg deadlift, xyzyx numero 2

hngg 2011?

y u so mad?
 
Het verschil tussen "oldschool" reltopics (was er zelf niet bij, maar e.e.a. nagelezen) en huidige reltopics: Die van nu worden niet nagelezen en zijn geen ene tyfus aan door enkel roflolletjes en stomme plaatjes, die van toen zijn het nalezen waard.
Bij deze, Joopie, ga zo door!
 
Het verschil tussen "oldschool" reltopics (was er zelf niet bij, maar e.e.a. nagelezen) en huidige reltopics: Die van nu worden niet nagelezen en zijn geen ene tyfus aan door enkel roflolletjes en stomme plaatjes, die van toen zijn het nalezen waard.
Bij deze, Joopie, ga zo door!

Klopt, maarja wat doe je eraan.
 
Het verschil tussen "oldschool" reltopics (was er zelf niet bij, maar e.e.a. nagelezen) en huidige reltopics: Die van nu worden niet nagelezen en zijn geen ene tyfus aan door enkel roflolletjes en stomme plaatjes, die van toen zijn het nalezen waard.
Bij deze, Joopie, ga zo door!


+1

het niveau was vroeger veel beter..

Joop: ga zo door!
 
Klopt, maarja wat doe je eraan.

Sommige mensen met een ondergemiddeld laag humorniveau zullen door middel van natuurlijke selectie ooit wel stoppen met posten. Of in ieder geval stoppen met proberen grappig te doen.
 
69ls3l.gif
 

jaja het is één van de activiteiten waar ik ooit nog deel aan wil nemen, het ''als een mongool wegrennen voor stieren door de straten heen'' heb ik al achter de rug.
 
Sommige mensen met een ondergemiddeld laag humorniveau zullen door middel van natuurlijke selectie ooit wel stoppen met posten. Of in ieder geval stoppen met proberen grappig te doen.

Het is de tijdgeest... :(
 
Het is de tijdgeest... :(
Nee, omvang van het forum is flink toegenomen de laatste jaren. Voorheen had het nog meer een hardcore gehalte. Daarnaast wordt er zogenaamd heel veel weggelachen (weten geen houding aan te nemen) wanneer ze in de zeik worden gezet, ze durven de confrontatie niet aan en gaan suffe plaatjes posten en comments plaatsen als u mad. :sad:
 
Nee, omvang van het forum is flink toegenomen de laatste jaren. Voorheen had het nog meer een hardcore gehalte. Daarnaast wordt er zogenaamd heel veel weggelachen (weten geen houding aan te nemen) wanneer ze in de zeik worden gezet, ze durven de confrontatie niet aan en gaan suffe plaatjes posten en comments plaatsen als u mad. :sad:

U mad?

:trollface:

:fuu:

:sad:
 
wat een stelletjes bonkige nichten zitten er toch ook op dbb...
 
2004/2005 dat waren tijden inderdaad, slechts een paar trollen per jaar. Ik kan mijn eerste weken nog herinneren, met PRO had ik mijn eerste rode kaart gelijk te pakken. Het regime zat je op de hielen, het was nog kat en muis. Joopie is een van de weinige uit deze tijd die het vak van trollen nog serieus neemt. De beste man werkt hier al jaren hard voor zijn reputatie. De laatste jaren is het een komen en gaan van trollen, bijna elke minuut slaat er een toe. Helaas wint het oppervlakkige meer en meer terrein zodat het oude ambacht van de troll in de vergetelheid geraakt. Het authentieke karakter is verdwenen. Vroeger ging het nog ergens over, politiek, filosofie, binnenkant borst. Moeilijk om in deze tijden als troll van het eerste uur je oude ambacht eer aan te doen. Topics als deze tot gevolg en geef Joopie potverdomme eens ongelijk. Geef hem potverdomme eens ongelijk. We hebben hier het nakijken...
 
De tijd van de XyXYZYxYZ rofloltopics, Angelus kaaptopics en tbeest onzintopics is helaas de huidige stand van zaken.
 
Back
Naar boven